10-21-2013, 09:20 PM
Rozliczać szesnastkami/triolami każdą miarę i sprawdzać które z tych wartości są 'wypełnione', w gęstszych taktach zwolnić jakimś programem i zapętlić na przykład po 2 takty - taka jest moja metoda.
Ćwiartki są wyraźnie dane w kontrabasie, także jest punkt zaczepienia w każdym takcie, najszybsze są ozdobniki z triolek szesnastkowych w temacie, w solówkach już szesnastki, także nie jest tak źle. Dokładniejszy zapis rytmu nie jest chyba potrzebny, chyba że pojawia się opóźnienie na wartości z trioli, bo one specyficznie brzmią i warto przeanalizować gdzie się pojawiają.
Ćwiartki są wyraźnie dane w kontrabasie, także jest punkt zaczepienia w każdym takcie, najszybsze są ozdobniki z triolek szesnastkowych w temacie, w solówkach już szesnastki, także nie jest tak źle. Dokładniejszy zapis rytmu nie jest chyba potrzebny, chyba że pojawia się opóźnienie na wartości z trioli, bo one specyficznie brzmią i warto przeanalizować gdzie się pojawiają.