11-13-2013, 04:31 PM
(11-12-2013, 08:47 PM)przemak napisał(a):(11-12-2013, 03:24 PM)Alfik napisał(a): Były też sesje np do jakiś playbaców tv, gdzie wszyscy czytali smsy, wpierdalali sushi, zwozili graty wychodzili coś załatwić, docinali sobie nawzajem, obgadywali kolegów z branży, a robota szła bardzo szybko i z bardzo dobrym efektem...
To powyższe to jest norma, ale na nagraniach "pro", znaczy jak się wszyscy znają i nadają na tych samych falach. To jednak nie ten przypadek, a którym tu chyba ma być mowa
Co do meritum - to uważam, że ze strony studia/realizatora obowiązkowy jest odpowiedni, zadowalający odsłuch dla wykonawców. To często szwankuje, a jako też osoba z dwóch stron szyby uważam, że to jest bardzo istotne. Latencja, głośność, proporcje - w tej kolejności. Natomiast ze strony muzyków niezbędna jest znajomość swojego materiału. Często zdarza mi się, że kapela nawet nie zagrała nigdy całego utworu, który ma zamiar nagrać (bo nie umie, albo nie da rady), za to wyobrażenia o "produkcji" - hoho!
No tak, to nie o miksie... o miksie trochę na blogu
Dzien dobry

Nie wiedziałem, że grywasz na basie


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)