(12-29-2013, 07:46 PM)Mateusz napisał(a): No dobra Alfik, ale jakbyś chciał zagrać próbę z kumplami i dowalić w refrenie przesterem z sound city, a potem załączyć jakiś chorus na innym osobnym piecu to co robisz? Myślę, że na graniu prób takie niuansiki można sobie darować.
Wychodze na Sound City po pierwszej lampie z Demetera. Mam w nim wbudowany dodatkowy DI. Tym samym nie psuje brzmienia kanału czystego, a Sound City jest nieco bardziej przesterowane, gdyż przed nim jest dodatkowy stopień lampowy. Brzmienie Sound City jest inne ale w tym przypadku subiektywnie lepsze. Live to się sprawdza. Podczas nagrywek robię reamping.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor