Dziękczyny. Cieszę się, że Wam się podoba.
Dostałem prośbę o przybliżenie tematu sprzętu użytego do nagrywek. Może kogoś jeszcze zainteresuje.
Bas:
Użyte gitary to cimarowski rickenbacker '78 i tokaiowski precel '81. Na obydwu założyłem flaty EB 2802 (55-110).
Na podłodze miałem tuner Korg Pitchblack -> fuzz kopia Wooly Mammoth -> kaczka Dunlop 105q -> delay Boss DD-3 -> fuzz kopia Fuzz Factory. Mamut był stale włączony, reszta użyta okazjonalnie.
Head to EBS Classic 450, a paczki to dwie Noisy Box 2x12 z głośnikami Celestion TF 1225. Zebrane dwoma mikrofonami - dynamikiem i pojemnościówką.
Gitara:
Wszystko nagrane na Dean Cadillac z przystawkami wyjętymi z Yamahy RGX-320.
Na podłodze tuner Planet Waves CT-04 -> oktawer Boss OC-2 -> phaser Boss PH-2 -> fuzz Big Muff (rosyjski, czarny) -> kaczka Dunlop ZW-45 -> fuzz/kompresor Deluxe Big Muff '78 -> delay Fulltone Tube Tape Echo.
Drugi z muffów to taki sekret brzmienia tej płyty.
Z Fulltone'a podzielony sygnał szedł do stacka Laney gh100L + Orange PPC412HP-8 i do Fendera Twin Reverb.
Perkusja:
Gretsch Renown, akrylowy werbel Ludwig nie pamiętam modelu, wielki hi-hat nie pamiętam modelu, reszta blach Zildjan nie pamiętam modeli.
Dostałem prośbę o przybliżenie tematu sprzętu użytego do nagrywek. Może kogoś jeszcze zainteresuje.
Bas:
Użyte gitary to cimarowski rickenbacker '78 i tokaiowski precel '81. Na obydwu założyłem flaty EB 2802 (55-110).
Na podłodze miałem tuner Korg Pitchblack -> fuzz kopia Wooly Mammoth -> kaczka Dunlop 105q -> delay Boss DD-3 -> fuzz kopia Fuzz Factory. Mamut był stale włączony, reszta użyta okazjonalnie.
Head to EBS Classic 450, a paczki to dwie Noisy Box 2x12 z głośnikami Celestion TF 1225. Zebrane dwoma mikrofonami - dynamikiem i pojemnościówką.
Gitara:
Wszystko nagrane na Dean Cadillac z przystawkami wyjętymi z Yamahy RGX-320.
Na podłodze tuner Planet Waves CT-04 -> oktawer Boss OC-2 -> phaser Boss PH-2 -> fuzz Big Muff (rosyjski, czarny) -> kaczka Dunlop ZW-45 -> fuzz/kompresor Deluxe Big Muff '78 -> delay Fulltone Tube Tape Echo.
Drugi z muffów to taki sekret brzmienia tej płyty.
Z Fulltone'a podzielony sygnał szedł do stacka Laney gh100L + Orange PPC412HP-8 i do Fendera Twin Reverb.
Perkusja:
Gretsch Renown, akrylowy werbel Ludwig nie pamiętam modelu, wielki hi-hat nie pamiętam modelu, reszta blach Zildjan nie pamiętam modeli.