(04-29-2014, 09:10 PM)warstadt napisał(a): Ciekawsze było dla mnie to, że według Łukasza Spyder bardzo ułatwia granie, bo sam w sobie kompresuje dźwięk. Dla mnie to akurat dobrze, bo raczej chujowo gram, ale dla porównania pograłem chwilę na Łukaszowym Ampegu SVT - faktycznie, zupełnie inna bajka, piękna rzecz. Tyle, że nie wybacza najmniejszych błędów.
Reasumując: sprzęty sprawdzone w warunkach frontowych, jestem z nich bardzo zadowolony.
SVT Classic wybacza wszystkie możliwe błędy - to wzmacniacz wręcz stworzony do tego - potężna kompresja i bardzo przyjazny wszystkim niechlujstwom wykonawczym atak.
Oczywiście Ampeg pozostanie klasyką i kocham go w każdej w pełni lampowej odmianie. Zwracam jedynie uwagę, że pisanie o nim, że nie wybacza błędów drastycznie mija się z prawdą.
Co zaś do samych ashdown-ów one brzmią po prostu mało szlachetnie i bez wyrazu ani to szybki i twardy HIFI pokroju Demetera ani piękny rasowy ryczący przesterem Ampeg, Hiwatt czy Marshall albo Matamp.
Jak miałbym zagrać za ashdownie koncert to bym nie narzekał - dobrą skuteczną barwę można ustawić w 30 sec na każdym wyższym modelu.
Do studia na nagranie płyty bym nie zabrał. Słowem skuteczna klasa średnia i nic więcej.
Co zaś do Gibsonów to bardzo dobre wręcz doskonałe basy ale aby się odezwać wymagają mocnego grania kością, a ja niestety nie umiem i nauczyć się nie zamierzam bo się prywatnie brzydzę plastikiem
Jak bym grał kością to ripperek i thunderbird na pewno byłby w mojej kolekcji.
EB z kolei są bardzo specyficzne jak ktoś lubi taki takie brzmienie to trudno je czymś innym zastąpić.
Wszystkie nagrywane przeze mnie stare basy Gibsona generalnie działały bardzo dobrze w miksie - zwłaszcza grane przez lampowe graty.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor