06-30-2014, 12:01 PM
(06-30-2014, 11:44 AM)bunialski napisał(a):(06-30-2014, 11:39 AM)zakwas napisał(a): Bo były szlachetniej brzmiące wzmacniacze, jednak do szybkiego grania Mesa pozamiatała - tam gdzie inne heady zlewały szybkie kostkowanie w jeden długi dźwięk, Mesa ładnie dawała sobie rade z oddzielaniem ataku każdej nuty.
No ale o tym Panowie specjaliści nie raczyli wcześniej wspomnieć. Zainwestujcie w dobre lampy i wtedy możemy również rozmawiać o brzmieniu.
Bunialski...
Nie raczyli wspomnieć bo, w sytuacjach nagraniowych ampeg wygrywa szlachetnością, wypełnieniem pasma, trójwymiarowością brzmienia, ilością różnych kolorów i nasycenia, które można uzyskać i zdolnością miksowania się z resztą instrumentów... Do szybkiego grania kością i tak lepiej sprawdza granie na dwa piece HiFI tranzystor + lampa przester. Jak do nagranego Ampega domiksujesz linie to problem z "szybkością odpowiedzi na atak" znika.
Słowem do tej jednej funkcji do której mesa sprawdza się dobrze są znacznie lepsze rozwiązania. Ostra, brzydka, jazgocząca góra, która wydobywa się z mesy jest dla mnie, który jest chyba największym miłośnikiem dużej ilości góry w basie na tym forum jazgotem nie do zniesienia.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor