11-13-2014, 08:59 AM
2 oktawery- Boss OC-3 octave i Boss OC-2 Japan octaver.
oba fajne, OC-3 większy output i większy sustain(cyfrokompresja?), OC-2 realniej oddaje obwiednię dźwięku z basu i ma odrobinę tłustszy sub (50hz?). Poza tym baardzo podobne ( w podstawowym brzmieniu).
A co do tego jak nisko- wydaje mi się być źle zadanym pytaniem w ogóle? W sumie mniej zależy od oktawera a bardziej od basu/ sygnału wchodzącego do oktawera.
OC-3 ogrywałem na kilku basach na różnych setupach, na tracking imo mają wpływ struny i coś co mógłbym nazwać "stałość wysokości dźwięku/sekunda"- Bas musi mieć wyraźnie zaznaczoną wysokość dźwięku sam z siebie (nie może mulić)- brak mi fachurosłownictwa żeby to opisać :] W każdym razie, na starych roundach na bardziej klarownym basie da się uzyskać stabilne F, podczas gdy na mniej klarownym z nówex flatami mogą się pojawić problemy z A- inna sprawa, że ciężko znaleźć jakiś utwór, gdzie ktoś używa faktycznie tak niskich dźwięków z powodzeniem.
oba fajne, OC-3 większy output i większy sustain(cyfrokompresja?), OC-2 realniej oddaje obwiednię dźwięku z basu i ma odrobinę tłustszy sub (50hz?). Poza tym baardzo podobne ( w podstawowym brzmieniu).
A co do tego jak nisko- wydaje mi się być źle zadanym pytaniem w ogóle? W sumie mniej zależy od oktawera a bardziej od basu/ sygnału wchodzącego do oktawera.
OC-3 ogrywałem na kilku basach na różnych setupach, na tracking imo mają wpływ struny i coś co mógłbym nazwać "stałość wysokości dźwięku/sekunda"- Bas musi mieć wyraźnie zaznaczoną wysokość dźwięku sam z siebie (nie może mulić)- brak mi fachurosłownictwa żeby to opisać :] W każdym razie, na starych roundach na bardziej klarownym basie da się uzyskać stabilne F, podczas gdy na mniej klarownym z nówex flatami mogą się pojawić problemy z A- inna sprawa, że ciężko znaleźć jakiś utwór, gdzie ktoś używa faktycznie tak niskich dźwięków z powodzeniem.