(12-18-2014, 08:38 PM)Stanislav. napisał(a):(12-18-2014, 08:21 PM)Paul napisał(a): Czy te sa najbardziej koszerne do jazza??
http://www.thomann.de/pl/fender_original...pu_set.htm
te
http://www.musiciansfriend.com/accessori...pickup-set
custom 60 jest nadwinięty ma większą kompresje więcej niskiego środka i mniej przestrzeni i trójwymiarowości w górze pasma. Coś za coś.
fender orginal obecnie produkowane brzmią inaczej - IHMO gorzej niż pickupy z przed kilku lat. Z tego co jest napisane na stronie obecne mają magnesy z alnico II te z przed wprowadzenia nowych serii miały magnesy z alnico V.
Polowałbym na stare.
We fretlesie mam obecnie Antiquity II na bridge - troszkę mniej dołu i góry niż Fender Original, więcej niskiego środka i moim zdaniem bardziej szlachetny środek jako całość; bardziej koherentny dźwięk. Oczywiście tam ma być jak najbardziej Jaco. To lekki bass i Antiquity II super się tam sprawdza. W jesionowej Siennie wolę Original - więcej dzwona i szklanki.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor