Przeca podałem linki do tematów na basoofce, kilka postów wyżej. Poty dałem 500k. Co do "szybkości" sciszania to trzeba dobrać charakterystykę oporności. Są logarytmiczne (B), liniowe (A), i wykładnicze (C odwrotność B).
Po tych kombinacjach stwierdziłem co następuje. Jeżeli zaczynam szukać polepszenia brzmienia kombinując z elektroniką to czas albo zmienić sprzęt, albo poprawić swoją technikę grania. W ostateczności wypróbowuję różne konfiguracje i zostawiam max 3 opcje.
Burning. Ja mam w standarcie P w szeregu
Może odchodzę trochę od tematu, ale to moje spostrzeżenia. Na scenie (gra w sekcji) i tak nie ma sensu stosować potencjometrów. Powód. Przy "hałasie" innych instrumentów tak znikome różnice w brzmieniu są do pominięcia. Ja wyregulowuję jednorazowo głośność wysokością pickupów i potem starcza tylko przełącznik. Co innego przy nagrywaniu lub muzyce solowej/wirtuozerskiej.
Po tych kombinacjach stwierdziłem co następuje. Jeżeli zaczynam szukać polepszenia brzmienia kombinując z elektroniką to czas albo zmienić sprzęt, albo poprawić swoją technikę grania. W ostateczności wypróbowuję różne konfiguracje i zostawiam max 3 opcje.
Burning. Ja mam w standarcie P w szeregu
Może odchodzę trochę od tematu, ale to moje spostrzeżenia. Na scenie (gra w sekcji) i tak nie ma sensu stosować potencjometrów. Powód. Przy "hałasie" innych instrumentów tak znikome różnice w brzmieniu są do pominięcia. Ja wyregulowuję jednorazowo głośność wysokością pickupów i potem starcza tylko przełącznik. Co innego przy nagrywaniu lub muzyce solowej/wirtuozerskiej.
Pozdrawiam
http://www.belhavenmetal.com/
https://www.facebook.com/BelhavenMetal?ref=hl
Czasami coś http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=168578
http://www.winyl.net/ forum miłośników czarnych płyt
http://www.belhavenmetal.com/
https://www.facebook.com/BelhavenMetal?ref=hl
Czasami coś http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=168578
http://www.winyl.net/ forum miłośników czarnych płyt