Wujek dobra rada:
jak grasz z wynalazkiem, ustal sobie wszystko sam - jaki mikrofon, jak umiejscowiony. audix, d112, 421, sm - wszystko trzeba sprawdzić (i skonczy się na dozbieranu do 421
i popróbować.
Parę wizyt w sali prób z jakimś laptopem i interfejsem i będziesz wiedział.
Bez tego zdajesz się na kogoś kto nie wie o co Ci chodzi i tak jak pisze zakwas - zazwyczaj nie ma z tym kontaktu. Potem może się skończyć tak, ze popróbujesz i wyjdzie, że ostatnie 15 koncertów zagrałeś na najchujowszej kombinacji z możliwych. Ludzie wiedza jak ma brzmieć gibson w marshalla, wiedza jak ma brzmieć strato w fendera - jak ma zabrzmieć przesterowany bass przez wzmak inny niż ampeg raczej nie ma szansy, by wiedzieli.
To niestety koszt full lampy, taki samo jak wymiana lamp - trzeba się liczyć z zakupem mikrofonu i nauką co i jak. Warto też sprawdzić i wiedzieć jak ustawiać się na różnych poziomach głośności.
jak grasz z wynalazkiem, ustal sobie wszystko sam - jaki mikrofon, jak umiejscowiony. audix, d112, 421, sm - wszystko trzeba sprawdzić (i skonczy się na dozbieranu do 421

Parę wizyt w sali prób z jakimś laptopem i interfejsem i będziesz wiedział.
Bez tego zdajesz się na kogoś kto nie wie o co Ci chodzi i tak jak pisze zakwas - zazwyczaj nie ma z tym kontaktu. Potem może się skończyć tak, ze popróbujesz i wyjdzie, że ostatnie 15 koncertów zagrałeś na najchujowszej kombinacji z możliwych. Ludzie wiedza jak ma brzmieć gibson w marshalla, wiedza jak ma brzmieć strato w fendera - jak ma zabrzmieć przesterowany bass przez wzmak inny niż ampeg raczej nie ma szansy, by wiedzieli.
To niestety koszt full lampy, taki samo jak wymiana lamp - trzeba się liczyć z zakupem mikrofonu i nauką co i jak. Warto też sprawdzić i wiedzieć jak ustawiać się na różnych poziomach głośności.