09-27-2016, 01:16 PM
(09-27-2016, 01:03 PM)przemak napisał(a): Hasło – Hopshot String Retainer – nie pasuje do żadnych obrazów.
Podpowiedzi:
Sprawdź, czy wszystkie słowa zostały poprawnie napisane.
Posłuchałem pierwszego. Trochę zwierzęca korekcja jak dla mnie, ale co tam Custom jest głośniejszy, i to utrudnia, ale i tak wolę original - więcej środka (czy tam mniej dołu) i tańszy.
Różnice mogą wynikać też z innego sposobu zagrania - przy teście przetworników nie da się inaczej. Najważniejsze jednak jest IMO nie to, jak to brzmi w tego typu porównaniu, tylko jak się na tym gra. Jeżeli na jakimś secie gra się lepiej, to automatycznie będzie on lepiej brzmiał, a różnice w brzmieniu załatwi korektor, jeżeli w ogóle będzie potrzebny. A grać się może lepiej choćby z powodu takiego duperela, że obudowa jest wyślizgana pod kciuk...
Odsłuch - NS10 i JBL 4410. A, i APS AEON.
http://store.hipshotproducts.com/cart.ph...tail&p=236
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor