Myśle, że Ci co chcieli przesłuchali już sobie sample.
Moje osobiste wrażenia są następujące:
Custom ma więcej mięsa w dole i niskim środku i ładniejszą śpiewniejszą górkę pasma. Dźwięk praktycznie nie wymaga korekcji, przy graniu odczuwalny punch jest jednocześnie zarówno z niskiego środka jak i górki o koherentnym przyklejonym do reszty pasma ataku. Do typowego grania na preclu i rokerki z cyklu dzwoniąca struna wydaje się być lepszy przynajmniej wtym basie.
Original grany przez sam DI ma odklejony niezbyt przyjemny atak w wysokim środku gdzieś w okolicy 2 kHz i odczuwalnie mniej dołu. Taka charakterystyka bardzo pomaga przy graniu na wszelkiej maści lampiakach najlepiej z dużym przesterem. Wzmacniacze się nie zatykają i pod palcami kształtując atak otrzymujemy całą paletę przesterów.
Mi podobają się bardzo oba. Dodatkowo na tyle uzupełniają się wzajemnie, że można je dobrać pod kątem konkretnej gitary. Np ktoś ma lekki olchowy bass i chce więcej punchu i konkretu w dole custom, chce przecinak do przesterów - original; trzeba odmulić ciężką olchę original itd...
Moje osobiste wrażenia są następujące:
Custom ma więcej mięsa w dole i niskim środku i ładniejszą śpiewniejszą górkę pasma. Dźwięk praktycznie nie wymaga korekcji, przy graniu odczuwalny punch jest jednocześnie zarówno z niskiego środka jak i górki o koherentnym przyklejonym do reszty pasma ataku. Do typowego grania na preclu i rokerki z cyklu dzwoniąca struna wydaje się być lepszy przynajmniej wtym basie.
Original grany przez sam DI ma odklejony niezbyt przyjemny atak w wysokim środku gdzieś w okolicy 2 kHz i odczuwalnie mniej dołu. Taka charakterystyka bardzo pomaga przy graniu na wszelkiej maści lampiakach najlepiej z dużym przesterem. Wzmacniacze się nie zatykają i pod palcami kształtując atak otrzymujemy całą paletę przesterów.
Mi podobają się bardzo oba. Dodatkowo na tyle uzupełniają się wzajemnie, że można je dobrać pod kątem konkretnej gitary. Np ktoś ma lekki olchowy bass i chce więcej punchu i konkretu w dole custom, chce przecinak do przesterów - original; trzeba odmulić ciężką olchę original itd...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)