12-11-2010, 12:05 PM
Ile czasu minęło zanim kupujący zgłosił że jest zepsuty i chce zwrotu?
Może gość sobie go użył - nie podszedł mu, a teraz cwaniaczy i chce zwrotu kasy.
Wypomnij mu to że powinien się najpierw odezwać do ciebie - wtedy możliwy byłby zwrot, a nie nieść do serwisu jak zauważył że źle działa.
Jeszcze możesz poprosić o telefon do speca który go sprawdzał - niech ci opowie co za usterkę wykrył.
Ewentualnie zwrot kasy bez kosztów przesyłki i jeżeli jest w inny/gorszym stanie niż go sprzedałeś to odejmij trochę od zwracanej kasy adekwatnie do usterki.
Sprzedałeś w pełni sprawny - czy kurier zepsuł, czy serwisant, czy wróżka zębowa albo papa smerf - nieważne, powinien usterkę od razu zgłosić do ciebie przy pierwszym podłączeniu sprzętu.
Może gość sobie go użył - nie podszedł mu, a teraz cwaniaczy i chce zwrotu kasy.
Wypomnij mu to że powinien się najpierw odezwać do ciebie - wtedy możliwy byłby zwrot, a nie nieść do serwisu jak zauważył że źle działa.
Jeszcze możesz poprosić o telefon do speca który go sprawdzał - niech ci opowie co za usterkę wykrył.
Ewentualnie zwrot kasy bez kosztów przesyłki i jeżeli jest w inny/gorszym stanie niż go sprzedałeś to odejmij trochę od zwracanej kasy adekwatnie do usterki.
Sprzedałeś w pełni sprawny - czy kurier zepsuł, czy serwisant, czy wróżka zębowa albo papa smerf - nieważne, powinien usterkę od razu zgłosić do ciebie przy pierwszym podłączeniu sprzętu.