[OT] Prośba o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy...
#14
Ile czasu minęło zanim kupujący zgłosił że jest zepsuty i chce zwrotu?
Może gość sobie go użył - nie podszedł mu, a teraz cwaniaczy i chce zwrotu kasy.

Wypomnij mu to że powinien się najpierw odezwać do ciebie - wtedy możliwy byłby zwrot, a nie nieść do serwisu jak zauważył że źle działa.

Jeszcze możesz poprosić o telefon do speca który go sprawdzał - niech ci opowie co za usterkę wykrył.

Ewentualnie zwrot kasy bez kosztów przesyłki i jeżeli jest w inny/gorszym stanie niż go sprzedałeś to odejmij trochę od zwracanej kasy adekwatnie do usterki.

Sprzedałeś w pełni sprawny - czy kurier zepsuł, czy serwisant, czy wróżka zębowa albo papa smerf - nieważne, powinien usterkę od razu zgłosić do ciebie przy pierwszym podłączeniu sprzętu.

Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: [OT] Prośba o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy... - przez Jigsaw - 12-11-2010, 11:04 AM
RE: [OT] Prośba o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy... - przez Hubert - 12-11-2010, 11:50 AM
RE: [OT] Prośba o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy... - przez Szkieled - 12-11-2010, 12:05 PM
RE: [OT] Prośba o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy... - przez Hubert - 12-11-2010, 03:54 PM
RE: [OT] Prośba o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy... - przez Jigsaw - 12-16-2010, 04:01 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości