Liczba postów: 11
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
09-30-2011, 08:12 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-30-2011, 08:15 PM przez daniel0792.)
Dzięki alfik twoja wypowiedź dała mi największe wyobrażenie o tych przystawkach. Absolutnie nie odpowiada mi sztuczne brzmienie. Szukam czegoś co dałoby mięsiste,soczyste i naturalne brzmienie i mocny sygnał i dobre do obróbki - i chodzi mi tu o efekty wszelkiego rodzaju jak i elektronikę aktywną. Czytałem trochę o morlinach bassblaster active ale próbki na stronie producenta mnie nie zachwyciły.Macie jakieś propozycje??
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
http://www.youtube.com/watch?v=KMHBxRhTM...re=related
Tak jest wystarczająco mięsiście?
Odwrotnością emg DC będzie seymour sjb1. O jakim basie mowa?
Liczba postów: 568
Liczba wątków: 20
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
1
ja mam merlina u siebie, to sa BARDZO dobre pickupy. na stronie jest kiepawo zagrane i nagrane, na zywo jest wybornie! acha, ja mam pasyw i singiel jak masz dobry instrument, to tak jak Igorro w swoim Sandbergu bedziesz gral w opcji pasyw, a aktyw wlaczal tylko do demonstracji, dlaczego na nim nie grasz ztcp to byly pickupy Delano a preamp Glockenklang.
Liczba postów: 3224
Liczba wątków: 27
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
09-30-2011, 08:57 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-30-2011, 08:57 PM przez Viking.)
(09-30-2011, 08:12 PM)daniel0792 napisał(a): Dzięki alfik twoja wypowiedź dała mi największe wyobrażenie o tych przystawkach. Absolutnie nie odpowiada mi sztuczne brzmienie. Szukam czegoś co dałoby mięsiste,soczyste i naturalne brzmienie i mocny sygnał i dobre do obróbki - i chodzi mi tu o efekty wszelkiego rodzaju jak i elektronikę aktywną. Czytałem trochę o morlinach bassblaster active ale próbki na stronie producenta mnie nie zachwyciły.Macie jakieś propozycje??
1 zasada forum - nie bierz wszystkiego do siebie co pisze Alfik, on jest zafascynowany tylko brzmieniem Jazz Basów z lat prehistorycznych, ma wielki rack z jakimiś dziwnymi przedwzmacniaczami koloryzującymi brzmienie, a sam pisze że brzmienie kreuje się z palców (tylko nie dodaje, że sam po drodze z Jazz Basa do paczki przechodzi przez masę różnych preampów)
jeśli chodzi o EMG - polecam bardzo ! ale serię DC, nie zawiedziesz się odezwij się na PW, podrzucę Ci parę próbek EMG DC40
Liczba postów: 568
Liczba wątków: 20
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
1
(09-30-2011, 08:57 PM)Viking napisał(a): (09-30-2011, 08:12 PM)daniel0792 napisał(a): Dzięki alfik twoja wypowiedź dała mi największe wyobrażenie o tych przystawkach. Absolutnie nie odpowiada mi sztuczne brzmienie. Szukam czegoś co dałoby mięsiste,soczyste i naturalne brzmienie i mocny sygnał i dobre do obróbki - i chodzi mi tu o efekty wszelkiego rodzaju jak i elektronikę aktywną. Czytałem trochę o morlinach bassblaster active ale próbki na stronie producenta mnie nie zachwyciły.Macie jakieś propozycje??
1 zasada forum - nie bierz wszystkiego do siebie co pisze Alfik, on jest zafascynowany tylko brzmieniem Jazz Basów z lat prehistorycznych, ma wielki rack z jakimiś dziwnymi przedwzmacniaczami koloryzującymi brzmienie, a sam pisze że brzmienie kreuje się z palców (tylko nie dodaje, że sam po drodze z Jazz Basa do paczki przechodzi przez masę różnych preampów)
jeśli chodzi o EMG - polecam bardzo ! ale serię DC, nie zawiedziesz się odezwij się na PW, podrzucę Ci parę próbek EMG DC40
jestes pewien, ze koloryzuje? przechodzi przez preampy? ciekawe...
(09-30-2011, 08:57 PM)Viking napisał(a): 1 zasada forum - nie bierz wszystkiego do siebie co pisze Alfik, on jest zafascynowany tylko brzmieniem Jazz Basów z lat prehistorycznych, ma wielki rack z jakimiś dziwnymi przedwzmacniaczami koloryzującymi brzmienie, a sam pisze że brzmienie kreuje się z palców (tylko nie dodaje, że sam po drodze z Jazz Basa do paczki przechodzi przez masę różnych preampów)
No właśnie... Najbardziej tró jest z kablem od pickupa podlutowanym prosto do głośnika (poty, preampy, płytki, wzmaki to zło) Trza być tfardym - nie mientkim
Liczba postów: 294
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
OK. To może podsumowując tą dyskusję może by ktoś mądry zdefiniował co oznacza 'plastikowe sztuczne brzmienie'?
GMRs - sansamp PSA 1.1 - TC G-Major - Taurus TH-Cross -TN410
Absynth
Liczba postów: 3224
Liczba wątków: 27
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
(09-30-2011, 08:59 PM)dr Szelma napisał(a): (09-30-2011, 08:57 PM)Viking napisał(a): (09-30-2011, 08:12 PM)daniel0792 napisał(a): Dzięki alfik twoja wypowiedź dała mi największe wyobrażenie o tych przystawkach. Absolutnie nie odpowiada mi sztuczne brzmienie. Szukam czegoś co dałoby mięsiste,soczyste i naturalne brzmienie i mocny sygnał i dobre do obróbki - i chodzi mi tu o efekty wszelkiego rodzaju jak i elektronikę aktywną. Czytałem trochę o morlinach bassblaster active ale próbki na stronie producenta mnie nie zachwyciły.Macie jakieś propozycje??
1 zasada forum - nie bierz wszystkiego do siebie co pisze Alfik, on jest zafascynowany tylko brzmieniem Jazz Basów z lat prehistorycznych, ma wielki rack z jakimiś dziwnymi przedwzmacniaczami koloryzującymi brzmienie, a sam pisze że brzmienie kreuje się z palców (tylko nie dodaje, że sam po drodze z Jazz Basa do paczki przechodzi przez masę różnych preampów)
jeśli chodzi o EMG - polecam bardzo ! ale serię DC, nie zawiedziesz się odezwij się na PW, podrzucę Ci parę próbek EMG DC40
jestes pewien, ze koloryzuje? przechodzi przez preampy? ciekawe...
kiedyś gdzieś Alfik nagrał próbkę swojego brzmienia, puszczoną przez te wszystkie preampy i jakoś nikt się nie spuścił na brzmieniu, było wiele buuu itepe
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
(09-30-2011, 09:04 PM)Alfik napisał(a): Dużo brzmienia
http://www.teslapickups.com/?products=vr-b1-staggered
Ano Całkiem fajne są te Tesle...
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
09-30-2011, 09:20 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-30-2011, 09:27 PM przez Alfik.)
(09-30-2011, 09:04 PM)Viking napisał(a): (09-30-2011, 08:59 PM)dr Szelma napisał(a): (09-30-2011, 08:57 PM)Viking napisał(a): (09-30-2011, 08:12 PM)daniel0792 napisał(a): Dzięki alfik twoja wypowiedź dała mi największe wyobrażenie o tych przystawkach. Absolutnie nie odpowiada mi sztuczne brzmienie. Szukam czegoś co dałoby mięsiste,soczyste i naturalne brzmienie i mocny sygnał i dobre do obróbki - i chodzi mi tu o efekty wszelkiego rodzaju jak i elektronikę aktywną. Czytałem trochę o morlinach bassblaster active ale próbki na stronie producenta mnie nie zachwyciły.Macie jakieś propozycje??
1 zasada forum - nie bierz wszystkiego do siebie co pisze Alfik, on jest zafascynowany tylko brzmieniem Jazz Basów z lat prehistorycznych, ma wielki rack z jakimiś dziwnymi przedwzmacniaczami koloryzującymi brzmienie, a sam pisze że brzmienie kreuje się z palców (tylko nie dodaje, że sam po drodze z Jazz Basa do paczki przechodzi przez masę różnych preampów)
jeśli chodzi o EMG - polecam bardzo ! ale serię DC, nie zawiedziesz się odezwij się na PW, podrzucę Ci parę próbek EMG DC40
jestes pewien, ze koloryzuje? przechodzi przez preampy? ciekawe...
kiedyś gdzieś Alfik nagrał próbkę swojego brzmienia, puszczoną przez te wszystkie preampy i jakoś nikt się nie spuścił na brzmieniu, było wiele buuu itepe
raczej Ty się nie spuściłeś... i pisałeś że byś sobie ukręcił lepsze, i że odpowiada za to min SWR na którym to nagranie nie było zrobione...
Burningowi się tak nie spodobało, że na wszelki wypadek kupił sobie jazza Sienne z 1983...
Biorąc pod uwagę ilość starych jazzów kupowanych obecnie przez użytkowników forum i spadek praktycznie do zera popularności min tak uwielbianego przed moim pojawieniem się tutaj spectora chyba się jednak komuś podobało... Ponadto popytaj tych co byli na bassturbacjach...
Po drugie większość wrzucanych przeze mnie na forum sampli podobnie jak ostatnie do tematu o drewnie grana była w DI SWR-a który ma kompletnie nie koloryzować brzmienia.
Po trzecie moje brzmienie rodzi się w głowie - potrzebuje preampy i paczki podpinam nie potrzebuje gram w DIbox...
(09-30-2011, 06:32 PM)groza napisał(a): A dlaczego zatem reaguje gorzej przy grze z palca?
Groza Chłopie napisał bym tu elaborat... ale wiem, że Ty dokładnie wiesz słyszysz i czujesz jakie są różnice zwłaszcza po nagraniu płyty na starym Jazzie i Mayo
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 16400
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
@Viking: Heh... Byłem w S7, wiedziałem sprzęt Alfika i słyszałem też... Można było się wpiąć bezpośrednio we wzmaka, jak ktoś chciał. I powiem Ci Viking, że jb Ibaneza z logiem Fendera zrzucił mi gacie. Na początku nie wiedziałem, że to sprzęt Błażeja i zagadałem do Basstarda "ale to kurwa brzmi - mega kozacko". Wtedy dopiero się dowiedziałem, że to ten właśnie egzemplarz.
Każdy może wybrać co mu pasuje. Nikt nikogo na siłę nie przekonuje. Można się zgadzać lub nie zgadzać, ale bajki o mega dużej ilości preampów i nie wiadomo czym tam jeszcze lepiej prostować, bo jeszcze ktoś uwierzy.
Gram na nerwach.
Liczba postów: 568
Liczba wątków: 20
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
1
(09-30-2011, 09:20 PM)Alfik napisał(a): spadek praktycznie do zera popularności min tak uwielbianego przed moim pojawieniem się tutaj spectora
Ło fak! Przyjdzie zamknąć "Tajną melinę..." Widzisz coś narobił?
(09-30-2011, 09:31 PM)dr Szelma napisał(a): ciekawe
Też jestem zaskoczony
|