Zdjęcia Sprzętu!
To jest ten precel z 89 co mi pałka stawała i chciałem go kupić czy inny?. Srogo dziś Paaanie jest, więc sorka za zajebanie
Odpowiedz
Szkoda, że nie zdążyłem.
Odpowiedz
Ładny bas precyzyjny.
Odpowiedz
(08-22-2015, 12:31 AM)Dex napisał(a): To jest ten precel z 89 co mi pałka stawała i chciałem go kupić czy inny?. Srogo dziś Paaanie jest, więc sorka za zajebanie

Dokładnie ten sam :-)
Ostatnie chwile razem i robię mu wariacje.

Odpowiedz
Może poprzedni własciciel się rozmyśli?
Odpowiedz
(08-22-2015, 09:44 AM)dzbanek napisał(a): Może poprzedni własciciel się rozmyśli?

Wariacje wizualne.
Poprzedniemu właścicielowi wysyłam z czarnymi ; )

Ostatnie zdjęcia, już nie męczę.

[Obrazek: rwrjgz.jpg]
[Obrazek: 2wgx0ub.jpg]

Odpowiedz
Typ z obrazka też obczaja basetlę *mrgeren*

[Obrazek: d4dcllB.jpg]
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
Obłędny. Drop C, Sansamp i kostką bym grał.

Odpowiedz
(08-23-2015, 12:01 AM)Husky napisał(a): Typ z obrazka też obczaja basetlę *mrgeren*

To jest ONA *mrgeren*
Chimera *mrgeren*

Odpowiedz
Nie rozmyśli, nie rozmyśli, musiałem go kiedyś sprzedać z wielkim bulem chuja z powodów finansowych, bodajże 4 lata czekałem na moment, który oto nastąpi w nadchodzącym tygodniu! Smile ale od razu mówię - to nie jest klasyczny, pierdzący precel także się aż tak nie napalajcie Wink mi on w dubie potrzebny gdzie robił zajebistą robotę swoją ilością dołu Emotka_2497 ciekawe czy Mateusz go jeszcze pamięta? filmik dawno zniknął z jutuba - precel 89, 2 tone sunburnst, czarny pickguard, gąbka pod strunami ;>
Odpowiedz
To szkoda. Nie nastawiam się na typowego precla, a ten podoba mi się wyjątkowo.
Odpowiedz
[Obrazek: DSC_0033.JPG]

Nagrywano bębenki w kierunku QOTSA. Stopa, neumann między stopą a werblem i dwa OH - jeden z góry, drugi z boku. Nic więcej Smile
Odpowiedz
To dobry patent podobno Smile.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
Wariacja na temat tzw Glyn Johns drum recording technique

Jeden z najchujowszych i najgłupszych (jak na dzisiejsze czasy), które wymyślono w historii nagrywania bębnów.

Powstał w czasach, gdy nie można było zbyt wielu majków postawić i stanowi swojego rodzaju kompromis czasów w których powstał.

Nie ma nic wspólnego z żadnym systemem stereofonicznym XY, AB, OiRTF, blumlein itd.

W tym układzie daje wyjątkowo nierzeczywisty i rozfazowany obraz stereo.

Ustawiając overheady chodziło o to aby wyfazować się na werblu (równe odległości od overheadów) i uzyskać duże brzmienie niskiego tomtoma. Niestety rozfazowując przy okazji całą resztę i uzyskując wyjątkowo nienaturalne brzmienie blach

Prawdopodobnie zapomniano by o nim i słusznie gdyby nie fakt, że nagrano przy jego pomocy kilka bardzo ważnych dla muzyki (ale niekoniecznie dla techniki nagraniowej) płyt.

Wyprzedzając...
John Bohnam brzmi świetnie niezależnie od tego jakiej techniki nagraniowej użyto.

Najlepiej na klasycznej 3 mikrofonowej
2 Neumanny U47 jako overheady
Jeden Neumann U47 przed stopą

lub w jego typowej wersji wersji:
O/H pair = C12
O/H center = Sennheiser shotgun
Kick front = RE20
Kick back = MD421
Room pair = C12A

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(08-23-2015, 02:02 PM)Alfik napisał(a): Wyprzedzając...
John Bohnam brzmi świetnie niezależnie od tego jakiej techniki nagraniowej użyto.

Umiał fazować blachy uderzeniem pałek?
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 151 gości