08-22-2015, 12:31 AM
To jest ten precel z 89 co mi pałka stawała i chciałem go kupić czy inny?. Srogo dziś Paaanie jest, więc sorka za zajebanie
Zdjęcia Sprzętu!
|
08-22-2015, 12:31 AM
To jest ten precel z 89 co mi pałka stawała i chciałem go kupić czy inny?. Srogo dziś Paaanie jest, więc sorka za zajebanie
08-22-2015, 06:52 AM
Szkoda, że nie zdążyłem.
08-22-2015, 08:53 AM
Ładny bas precyzyjny.
08-22-2015, 09:35 AM
(08-22-2015, 12:31 AM)Dex napisał(a): To jest ten precel z 89 co mi pałka stawała i chciałem go kupić czy inny?. Srogo dziś Paaanie jest, więc sorka za zajebanie Dokładnie ten sam :-) Ostatnie chwile razem i robię mu wariacje.
08-22-2015, 09:44 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-22-2015, 09:53 AM przez dzbanek.)
Może poprzedni własciciel się rozmyśli?
08-22-2015, 10:30 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-22-2015, 05:31 PM przez Kempes.)
(08-22-2015, 09:44 AM)dzbanek napisał(a): Może poprzedni własciciel się rozmyśli? Wariacje wizualne. Poprzedniemu właścicielowi wysyłam z czarnymi ; ) Ostatnie zdjęcia, już nie męczę. ![]() ![]()
08-23-2015, 12:01 AM
Typ z obrazka też obczaja basetlę
![]() ![]()
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
08-23-2015, 10:39 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-23-2015, 10:40 AM przez Kempes.)
08-23-2015, 11:00 AM
Nie rozmyśli, nie rozmyśli, musiałem go kiedyś sprzedać z wielkim bulem chuja z powodów finansowych, bodajże 4 lata czekałem na moment, który oto nastąpi w nadchodzącym tygodniu!
![]() ![]() ![]()
08-23-2015, 11:58 AM
To szkoda. Nie nastawiam się na typowego precla, a ten podoba mi się wyjątkowo.
Nagrywano bębenki w kierunku QOTSA. Stopa, neumann między stopą a werblem i dwa OH - jeden z góry, drugi z boku. Nic więcej ![]()
08-23-2015, 12:34 PM
To dobry patent podobno
![]()
Wariacja na temat tzw Glyn Johns drum recording technique
Jeden z najchujowszych i najgłupszych (jak na dzisiejsze czasy), które wymyślono w historii nagrywania bębnów. Powstał w czasach, gdy nie można było zbyt wielu majków postawić i stanowi swojego rodzaju kompromis czasów w których powstał. Nie ma nic wspólnego z żadnym systemem stereofonicznym XY, AB, OiRTF, blumlein itd. W tym układzie daje wyjątkowo nierzeczywisty i rozfazowany obraz stereo. Ustawiając overheady chodziło o to aby wyfazować się na werblu (równe odległości od overheadów) i uzyskać duże brzmienie niskiego tomtoma. Niestety rozfazowując przy okazji całą resztę i uzyskując wyjątkowo nienaturalne brzmienie blach Prawdopodobnie zapomniano by o nim i słusznie gdyby nie fakt, że nagrano przy jego pomocy kilka bardzo ważnych dla muzyki (ale niekoniecznie dla techniki nagraniowej) płyt. Wyprzedzając... John Bohnam brzmi świetnie niezależnie od tego jakiej techniki nagraniowej użyto. Najlepiej na klasycznej 3 mikrofonowej 2 Neumanny U47 jako overheady Jeden Neumann U47 przed stopą lub w jego typowej wersji wersji: O/H pair = C12 O/H center = Sennheiser shotgun Kick front = RE20 Kick back = MD421 Room pair = C12A 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|