Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
(01-19-2017, 06:16 PM)MrPapaBear napisał(a): na kutlasie też się dało grać mimo sporej akcji
W Zonie była raczej niska. Może nie 1mm-na-12-progu-groza-style, ale z tych niskich.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
![[Obrazek: 5oTDjh4.png]](https://i.imgur.com/5oTDjh4.png)
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
(01-19-2017, 07:01 PM)Husky napisał(a): Jaki fajny Cort GB 
Ta, to samo pomyślałem jak go pierwszy raz zobaczyłem.
Liczba postów: 9539
Liczba wątków: 16
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
3
Feraud zajebiście gra, ma zajebistą sylwetkę... dobrze, że przynajmniej gustu nie ma.
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Liczba postów: 10366
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
2
moje wrażenie było identyczne
Liczba postów: 2619
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
2 gałki mniej, chrome plate i byłby ładny
Liczba postów: 11868
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2010
Reputacja:
1
01-19-2017, 07:51 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-19-2017, 08:00 PM przez Dex.)
2 lata temu Mayo się spodobał a teraz sygnatura, no proszę. Tak btw Pilich odszedł z Mayo do Maruszczyka a nadal Mayo ma jego sygnaturę w ofercie. Może ktoś się orientuje co i jak? Umowa jeszcze między Pi a Mayo trwa?
edit:
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
01-19-2017, 08:14 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-19-2017, 08:40 PM przez groza.)
Dużo więcej niż 2 lata - pamiętam, że w 2011 czy 12 miał fretlessa takiego żółtego. Potem parę innych.
Fajne te ich żaby - Hadrienowa ma węższy rozstaw strun, bas malamana za to ma radius 9,25 - zamiast normalnego 20.
(01-19-2017, 07:23 PM)Misio napisał(a): 2 gałki mniej, chrome plate i byłby ładny 
To może 422:
![[Obrazek: mayones_jabba_422_jj_metallic_candy_red_1600.jpg]](http://mayones.com/wp-content/uploads/2016/11/mayones_jabba_422_jj_metallic_candy_red_1600.jpg)
mniej progów, radius mniej płaski (mega różnica), gniazdo z góry i metallici z główkami malowanymi. Grałem na takiej kremowej - manualnie podobała mi się dużo bardziej od zwykłej jabby classic/custom, za którą nie przepadam. Szkoda, że mam fajnego fendera bo to ładniejsze
Liczba postów: 1409
Liczba wątków: 40
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
01-20-2017, 09:20 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-20-2017, 09:21 AM przez Sebastian-J.)
(01-19-2017, 07:51 PM)Dex napisał(a): 2 lata temu Mayo się spodobał a teraz sygnatura, no proszę. Tak btw Pilich odszedł z Mayo do Maruszczyka a nadal Mayo ma jego sygnaturę w ofercie. Może ktoś się orientuje co i jak? Umowa jeszcze między Pi a Mayo trwa?
edit:
Jako handlowiec sądzę i zakładam, ze umowa albo ciągle trwa, albo niedługo wygasa. Zapewne Maruszczyk wyłożył kasę na kary umowne i już przed NAMMem chciał pokazywać się Pilichem, bo to dużą impreza, prestiż i dobrze robi na wizerunek. Nawet jeśli Mayo ma obowiązującą umowę z Pi, to nie ma się co obrażać na niego i tak dalej wisi jego bas na stronie. Produkcja i procesy technologiczne to inwestycja, która w czasie musi się zwrócić, jeśli prawnie Mayo wszystko ma ok po swojej stronie, to chce odzyskać przynajmniej już zainwestowane pieniądze - wyprodukowane instrumenty.
Gdy autor w mojej firmie idzie do konkurencji nie strzelamy focha na niego, tylko sprzedajemy dalej jego książki, czasami z rabatami, czasami nie.
Liczba postów: 11868
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2010
Reputacja:
1
(01-19-2017, 08:14 PM)groza napisał(a): Dużo więcej niż 2 lata - pamiętam, że w 2011 czy 12 miał fretlessa takiego żółtego. Potem parę innych.
Fajne te ich żaby - Hadrienowa ma węższy rozstaw strun, bas malamana za to ma radius 9,25 - zamiast normalnego 20.
No ten żółtek był/jest śliczny.
(01-20-2017, 09:20 AM)Sebastian-J napisał(a): (01-19-2017, 07:51 PM)Dex napisał(a): 2 lata temu Mayo się spodobał a teraz sygnatura, no proszę. Tak btw Pilich odszedł z Mayo do Maruszczyka a nadal Mayo ma jego sygnaturę w ofercie. Może ktoś się orientuje co i jak? Umowa jeszcze między Pi a Mayo trwa?
edit:
Jako handlowiec sądzę i zakładam, ze umowa albo ciągle trwa, albo niedługo wygasa. Zapewne Maruszczyk wyłożył kasę na kary umowne i już przed NAMMem chciał pokazywać się Pilichem, bo to dużą impreza, prestiż i dobrze robi na wizerunek. Nawet jeśli Mayo ma obowiązującą umowę z Pi, to nie ma się co obrażać na niego i tak dalej wisi jego bas na stronie. Produkcja i procesy technologiczne to inwestycja, która w czasie musi się zwrócić, jeśli prawnie Mayo wszystko ma ok po swojej stronie, to chce odzyskać przynajmniej już zainwestowane pieniądze - wyprodukowane instrumenty.
Gdy autor w mojej firmie idzie do konkurencji nie strzelamy focha na niego, tylko sprzedajemy dalej jego książki, czasami z rabatami, czasami nie.
Dzięki. Dobrze czegoś ciekawego się dowiedzieć
Liczba postów: 19435
Liczba wątków: 50
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
21
01-20-2017, 01:44 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-20-2017, 01:44 PM przez zakwas.)
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
![[Obrazek: 5oTDjh4.png]](https://i.imgur.com/5oTDjh4.png)
Liczba postów: 2517
Liczba wątków: 43
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
1
Generalnie ten bas wygląda jakby był uratowany z pożaru/powodzi*. To szalenie istotne, żeby mieć design ofiary losu na scenie.
*Nie mogę się zdecydować.
☓ Buzz ☓ Sire ☓ Wzmacniacze klasy D ☓ EMG ☓ Płytki na Fenderach
Nie używam! STOP AGRESYWNEJ PROPAGANDZIE!
Liczba postów: 4257
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Ale gryf jest przykręcany na prawie 7 śrub... szacun ;P (nie mogę, po prostu nie mogę napisac śrub przez Ó )
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
|