EBS Brotherhood
#31
Zdecydowanie na plus comeback do EBS Multidrive. Tego właśnie mi było trzeba. Słyszę doskonale charakter gitary i lampowy crunch.
[Obrazek: 153wa68.jpg]

Brzmienia takie jak te w końcu zaczynają nabierać konkretnego zarysu.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
#32
Nie wiem gdzie jest lampowy crunch w Multidrive, chyba ze mowisz o GenzBenzie i jego lampowym crunchu.
Odpowiedz
#33
No a jak. Zawsze uważałem że te kostki to tylko jeden z elementów dobrego przesteru. Pewnie bez opcji "hi gain" i lamp telefunkena oraz NOSów Jugosłowiańskich wyglądałoby to inaczej.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
#34
[Obrazek: ValveDrive_001.jpg]

Dla mnie z tego byłby lampowy crunch dopiero, ale nie z MultiDrive Wink
Odpowiedz
#35
Kiedys mialem krotko MultiDrive, teraz mam ValveDrive i moge powiedziec, ze - delikatnie mowiac - za wiele one nie maja ze soba wspolnego. IMVHO wiecej lampoego crunchu a przede wszystkim reakcji na dynamike gry ma Boss BD2 niz MultiDrive. Zeby tylko ten Boss jeszcze mniej dolu cial. Chociaz i tak nie jest az tak zle. A ValveDrive i tak ich zjada na sniadanie Smile
Pozdrowienia
pbass
Odpowiedz
#36
(02-02-2013, 08:42 PM)herp napisał(a): [Obrazek: ValveDrive_001.jpg]

Dla mnie z tego byłby lampowy crunch dopiero, ale nie z MultiDrive Wink

Osobiście uważam ten wynalazek za niezbyt udany zamulacz.
Multidrive stosuje na 24 V i muszę przyznać że po pewnych modyfikacjach sprawuje się całkiem nieźle

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#37
Z tym zjadaniem to raczej bym uważał bo to sprawa bardzo indywidualna. Mi po prostu siedzi i jestem mile zaskoczony jego charakterem, trochę tych zabawek w życiu miałem.
Błażej co to za modyfikacje ?
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
#38
Ten multidrive to jakaś porażka tak szczerze. Zamula, plastikowi brzmienie, przesteru tam w nim też za wiele nie ma w sumie. Jedynie ustawienie "valvesim" odkręcone mocno skrajnie jako tako wnosi coś pozytywnego do brzmienia...
Odpowiedz
#39
(02-02-2013, 09:34 PM)obserwacja napisał(a): Z tym zjadaniem to raczej bym uważał bo to sprawa bardzo indywidualna. Mi po prostu siedzi i jestem mile zaskoczony jego charakterem, trochę tych zabawek w życiu miałem.
Błażej co to za modyfikacje ?

Stosuje go tylko z maksymalnym poziomem drive. Ma więc zmienioną charakterystykę pokrętła output tak aby dało się go zrównoważyć głośnościowo przy tym poziomie zniekształceń. Ma dorobiony true bypass. Zmienione też są scalaki w środku tak, że wytrzymuje zasilanie na 24V traci wtedy muła i ma mniejszy S/N.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#40
Bry!

EBS Reidmar + EBS Neo 112

Emotka_2497
Odpowiedz
#41
[Obrazek: valve1b.jpg]

nbr plz

---

a tam, pierdolenie że zamulacz ;]
Odpowiedz
#42
Lista zaktualizowana chyba o wszystkich..
A ja sie pozbywam mojego multidrive'a.. Mam go od 2 lat a uzylem moze 3 razy.. Jednak nie potrzebuja efektow.. Jakby ktos sie zapatrywal na ta kostke w idealnym stanie to pisac Wink
Odpowiedz
#43
wiadmo ze nie ma ma co porownywac multidrive z lampowym . Jednak lampa robi swoje. Ale trzeba przynac ze multidrive tez brzmi zacnie ogrywal ktos ebsa metal drive ? jakaz zauwazalna roznica miedzy metaldrive a multidrive ?
Odpowiedz
#44
Tak, brzmią inaczej.

Badałem je na stoisku ebsa na messe - w słuchawkach na żez basie jakimś. Metal podobał mi się dużo bardziej od multi, niestety nie powiem nic więcej, bo słuchawki to mi średnio prawdę mówią odnośnie przesterów Smile
Odpowiedz
#45
(02-03-2013, 12:09 PM)elvil napisał(a): wiadmo ze nie ma ma co porownywac multidrive z lampowym . Jednak lampa robi swoje. Ale trzeba przynac ze multidrive tez brzmi zacnie ogrywal ktos ebsa metal drive ? jakaz zauwazalna roznica miedzy metaldrive a multidrive ?

ogrywałem oba Smile z metaldrive wiecej szatana jest ale imo multidrive bardziej uniwersalny Smile fajnie oba brzmią w słuchawkach i na cichym combie, niestety na full stacku przy koncertowej głośności oba przestery nie grają już tak ładnie :/
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości