(09-30-2012, 09:32 PM)low napisał(a): Skrobnij coś o każdym z efektów jak masz czas 
Spory ten pedalbord.
Pierwszy jest BOSS Limiter-Enhancer LMB-3, którego używam jako typowego limitera bardziej, niż kompresora (co by tylko peaki kontrolować delikatnie na wejściu). Następny jest aktywny volume pedal GuitarTech, którym w zasadzie reguluję gain sygnału, jaki dociera do przesterów. Po nim jest polski oldchoolowy envenlope filter Bassball's Bass Booster (to samo co EHX tylko, na częsciach Unitra/Telpod i z regulacją fuzza w oddzielnej gałce). Potem sygnał leci w distortion Tech21 XXL Bass Edition - prawdziwy killer. Jednak na nim ukręcam bardziej taki booster parzystych harmonicznych niż typowy distortion (gała Warp w lewo). Tutaj gdy wdepnę volume pedal - przestaje być to booster - leje się już przester. Następnie sygnał wpada w pętlę równoległą, na która wykonanie namówiłem Pinia (i rożne jej wersje, posiadają niektórzy użytkownicy forum obecnie). Do tejże pętli, podpięta jest replika Z.VEX Woolly Mammoth wykonana przez Gładzille (odkupiłem od innego użytkownika). Woolly ma wszytskie gały w prawo, bo tak naprawdę, zarządzam nim poprzez petlę równoległą mieszając z sygnałem podstawowym i właczając/wyłaczając. Następnie sygnał leci do pierwszej wersji Exar Flanger FL-1 - przerobionej przez Pinia, co by z basem lepiej gadało. Następny jest Marshall Delay EchoHead EH-1, na koniec BBE Sonic Stomp Maximizer poszerzający pasmo.
Eelectro-Harmonics SwitchBlade+ leży sobie poza pedalboardem i splituje mi sygnał z Rexa między stack G-K złożony z głowy 1001RBII, SansAmpa PSA-1 i kompresora dbx160 (którego znowu używam delikatnie jako limitera na wejściu sygnału, zaś PSA-1 siedzi w pętli Kruegera), a pedalboard wzmacniany przez koncówkę ADS LX1400 i paczkę DIY 2x10" 600W/8ohm.
Liczba postów: 2326
Liczba wątków: 45
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
10
łożeszty.... ja bym sobie pstryknął fotki ustawień żeby w razie co móc to poustawiać. Czasem jakiś chochlik pomiesza gałki, a wtedy...
Aktualizacja pedałborda:
Pod deską, na czas transportu mieści się kabel, zapasowa bateria ( w razie awarii zasilacza), jakieś złączki... Zasilacz, no cóż, szewc bez butów chodzi, na razie taki mały, ale będzie coś typu szazza.
Chorus będzie przerobiony jeszcze bardziej i przystosowany do 15V zasilania. Powinno to jeszcze poprawić headroom i tak dobrego efektu.
PS. W moim wątku zaraz pojawią się fotki zmodyfikowanego paraloopera
Fajne brzmienia kręci Dug
Liczba postów: 1029
Liczba wątków: 31
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
5
Obie zabaweczki mam na celowniku  ...pigtronix jest zajebisty
Liczba postów: 1292
Liczba wątków: 26
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
1
Do nowego projektu poszukuje sposobu uzyskania takiego brzmienia:
http://www.youtube.com/watch?v=ZbGIlLPNd...ure=relmfu
Efekt bardzo zblizony uzyskałem na mxr el grande, ale dalej to nie to. Pogrzebałem w necie i znalazlem ze Trevor Dunn, ktory nagrał sciezki basowe na ten album uzywa tego:
http://tablica.pl/oferta/line6-dm4-line-...1zbYz.html
Ktos mial jeszcze stycznosc z tym efektem i uzywał go z gitara basowa?
outreband.com
(10-24-2012, 08:43 AM)elteha napisał(a): Do nowego projektu poszukuje sposobu uzyskania takiego brzmienia:
http://www.youtube.com/watch?v=ZbGIlLPNd...ure=relmfu
Efekt bardzo zblizony uzyskałem na mxr el grande, ale dalej to nie to. Pogrzebałem w necie i znalazlem ze Trevor Dunn, ktory nagrał sciezki basowe na ten album uzywa tego:
http://tablica.pl/oferta/line6-dm4-line-...1zbYz.html
Ktos mial jeszcze stycznosc z tym efektem i uzywał go z gitara basowa?
Line6 może tak zabrzmieć coś czuję...  Nie powinieneś mieć problemów, żeby uzyskać taki sound na SansAmpie PSA-1 (preset 37 lub 38 bodajże - Doug Wimbish lead)
Liczba postów: 1292
Liczba wątków: 26
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
1
Na PSA-1 nie mam kasy niestety. Skonczyly sie dobre czasy - zalałem forme, potomek w drodze, nie stac mnie juz na fanaberie
A tak na powaznie - mam juz sansampa, wolalbym dobrac inny zestaw brzmien. Oczywiscie nie ma gdzie tego lajnsixa przetestowac, na YT probki z sama gitara, dlatego nie wiem jak to zagra z basem.
outreband.com
(10-24-2012, 09:00 AM)elteha napisał(a): Na PSA-1 nie mam kasy niestety. Skonczyly sie dobre czasy - zalałem forme, potomek w drodze, nie stac mnie juz na fanaberie 
A tak na powaznie - mam juz sansampa, wolalbym dobrac inny zestaw brzmien. Oczywiscie nie ma gdzie tego lajnsixa przetestowac, na YT probki z sama gitara, dlatego nie wiem jak to zagra z basem.
Ale na BassDriverze takiego soundu nie wyciśniesz. PSA-1 ma 3 niezależne podziały przesterowania - tego nie uświadczysz w innych Sansach - serio. Ma też kontrolę charakteru saturacji preampu i koncówki mocy. Wiesz o czym mówie, skoro używasz głowy lampowej.
Natomiast interesującego Cie Line6 używa Doug Wimbish (w wersji rackowej):
http://www.dougwimbish.com/gear.html
Liczba postów: 1292
Liczba wątków: 26
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
1
(10-24-2012, 09:05 AM)OMSON napisał(a): (10-24-2012, 09:00 AM)elteha napisał(a): Na PSA-1 nie mam kasy niestety. Skonczyly sie dobre czasy - zalałem forme, potomek w drodze, nie stac mnie juz na fanaberie 
A tak na powaznie - mam juz sansampa, wolalbym dobrac inny zestaw brzmien. Oczywiscie nie ma gdzie tego lajnsixa przetestowac, na YT probki z sama gitara, dlatego nie wiem jak to zagra z basem.
Ale na BassDriverze takiego soundu nie wyciśniesz. PSA-1 ma 3 niezależne podziały przesterowania - tego nie uświadczysz w innych Sansach - serio. Ma też kontrolę charakteru saturacji preampu i koncówki mocy. Wiesz o czym mówie, skoro używasz głowy lampowej. 
Natomiast interesującego Cie Line6 używa Doug Wimbish (w wersji rackowej):
http://www.dougwimbish.com/gear.html
Wlasnie wiem, ze z BDDI nie wycisne, wiec szukam czegos innego. BDDi mam do innego bandu, do nowego projektu potrzebuje paletu przesterow. Nic, bede myslal...
outreband.com
(10-24-2012, 09:25 AM)elteha napisał(a): Wlasnie wiem, ze z BDDI nie wycisne, wiec szukam czegos innego. BDDi mam do innego bandu, do nowego projektu potrzebuje paletu przesterow. Nic, bede myslal...
To spróbuj tego Line6 najwyżej. Ja grałem trochę na rackowym Line6 do gitary i takie brzmienie tez szło ukręcić spokojnie. Dlatego czuję, że ten z podanego przez Ciebie linku może Ci odpowiadać. Jak nie, to opchniesz
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
LTH: http://www.sourceaudio.net/products/soun...ortion.php
jest też prostsza wersja. Trick polega na różnym przesterowaniu różnych pasm.
wersja Pro bardziej dla Ciebie, bo możesz łatwo przełączać presety
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
(10-24-2012, 09:33 AM)Burning napisał(a): LTH: http://www.sourceaudio.net/products/soun...ortion.php
jest też prostsza wersja. Trick polega na różnym przesterowaniu różnych pasm.
wersja Pro bardziej dla Ciebie, bo możesz łatwo przełączać presety
Może być niezły (właśnie słucham sobie demek na YT)
http://www.youtube.com/watch?v=dKEWgOc_IBM
Liczba postów: 1292
Liczba wątków: 26
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
1
Spoko, tylko cena zabija. I nie wiem, czy wykorzystalby 10% z tego co oferuje
outreband.com
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
jest też wersja bez Pro - znacznie tańsza ztcp
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
(10-24-2012, 10:35 AM)elteha napisał(a): Spoko, tylko cena zabija. I nie wiem, czy wykorzystalby 10% z tego co oferuje
Jak przejrzałem całe demo - doszedłem do podobnego wniosku  Jedno ustawienie mi się raptem podobało - reszta jakaś taka elektroniczna.
|