12-07-2010, 09:51 PM
tu japoniec coś kmini http://www.youtube.com/watch?v=breHEvB55...re=related
rockowy basista by to lepiej zmiksował
rockowy basista by to lepiej zmiksował
Efekty, Pedalboardy - zdjęcia, testy, opinie
|
12-07-2010, 09:51 PM
tu japoniec coś kmini http://www.youtube.com/watch?v=breHEvB55...re=related
rockowy basista by to lepiej zmiksował
ale chociaż bez płytki... atak jest normalny, a potem coś brzęczy i szumi - ale to pewnie kwestia bardziej sposobu nagrania... Commeford od zawsze leci na dwa piece, ale w studiu nie wiem czy też tak robi. Live to nie soundzi aż tak zajebiście na jakiś tam wykonach radiowych czy innych nie powstających na potrzeby dvd...
http://www.youtube.com/watch?v=w2MG2NuFVI8 - jak się tam stoi, to pewnie urywa dupę jak załącza ten przesterowany, ale tak to dziwnie dosyć.
12-07-2010, 10:09 PM
ktoś tam chyba nie zarobił kaski za realizacje basu
to jest dobry materiał do zabawy w miksowanie - http://www.youtube.com/watch?v=EGPV4SBeF...re=related
No to pudełko fajne, bo od fuzzów do lekkich podbarwień, choć w innym filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=3mwffhvZ9...re=related Ja bardziej tak chcę, bo tak gra mój mistrz i on wie lepiej: http://www.youtube.com/watch?v=e2k1I7XKP...re=related 90% gruzu wynika z ustawienia basu i artykulacji, a przester robi bardziej za limiter/kompresor i tylko dobarwia... pan ma bas, kabelek, przester i wpina się w piweja tour 700. no ale to gould...
12-07-2010, 10:20 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2010, 10:48 PM przez wahrocker.)
no i właśnie o to chodzi
eee...pewnie ma jakiś raczek którego nie widać na scenie PSA-1 jak chuj http://www.youtube.com/watch?v=QFOgeNYLm...re=related + duża komprecha fajny ma taki mięciutki i agresywny zarazem sound z kostki no i bass wyjątkowy (bartki+grafitowy gryf) oczywiście nie zmienia to faktu że basowy 1 liga! i nie każdy tak zabrzmi
tak tak, raczek na pewno, a w studiu nagrywa wyłącznie na preclu z 1410 roku z flatami i zdjętą płytką, a tak w ogóle to nagrywa ktoś inny w nocy jak chłopaki chleją a na koncertach za sceną stoi prawdziwy band
psa.1 super sprawa - mam gdzieś ślady mojego basu z wielu źródeł - wtym psa.1 właśnie - sam w sobie okrutnie chujowo brzmi, samo bzyczenie, a jednak jak się umie zmiksować, to dodaje dużo.
12-07-2010, 11:09 PM
12-07-2010, 11:10 PM
siedzicie, piszecie i tylko mi gas napędzacie
Jak będe miał chwilę to wrzucę sample na osobnych śladach z nagrania mojego jazza to sobie pomiksujecie z 7 sygnałów (może wrzucę 9 bo mam dwa nagrania nasyconego soundcity z różnym gainem) może na coś się to przyda. Wbrew zdaniu Vikinga dostałem dość dużo maili jak tego typu brzmienie uzyskać a nie mam czasu odpisywać wszystkim po kolei.
Groza wyślij mi proszę ślad tego bassmana i i drugiej paczki - ostatnio ukręcałem przesterowany sound Michałowi Grottowi z moich gratów i właśnie starego bassmana, którego mam w studiu na stanie i wyszło jego i kilku innych zdaniem świetnie. Pamiętajcie, że miksowanie czystego sygnału z przesterem i wysyłanie go na kolumnę z odkręconym gwizdkiem prawie zawsze kończy się fiaskiem - ja domiksowuje do sm900 przesterowanego Interstellar Overdrive ale przez GT speaker emulator II i brzmi to znacznie lepiej niż bez symulatora. (12-07-2010, 10:53 PM)groza napisał(a): tak tak, raczek na pewno, a w studiu nagrywa wyłącznie na preclu z 1410 roku z flatami i zdjętą płytką, a tak w ogóle to nagrywa ktoś inny w nocy jak chłopaki chleją a na koncertach za sceną stoi prawdziwy band osobiście nagrywałem składy "duchów" - muzyków sesyjnych wynajętych do podmianki bandu na trzech płytach - i tak bywa. Wg niektórych firm płytowych jest szybciej, taniej i lepiej. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
12-07-2010, 11:38 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2010, 11:47 PM przez wahrocker.)
Alfik - po kolei...
przesterowujesz sygnał w preampie i posyłasz go do symulatora i dalej do wzmaka? żeby było jasne.mówimy tu o warunkach live.nie o studyjnych
czysty sygnał w sm900 wysyłam zaraz po lampie na wejście IOD. On ma tam typową 12ax7 na wejściu i końcówkę mocy 5 watów w klasie A na EL84. Z wyjścia głośnikowego (bezpośrednio po końcówce mocy z pominiętym całym peampem SWRaw IOD) wchodzę na speaker emulator i z niego wracam do pętli efektów sm 900. Crossover w sm 900 mam tak przerobiony, że pobiera mi sygnał bezpośrednio po lampie bez korekcji na nim obcinam go poniżej 200 Hz tak aby IOD nie przesterowywał się pierdzącym dołem tylko środkiem i górą na SE ukręcam odrobinę korekcji i gałką blend w sm 900 domiksowuje sobie 15%-20% crunchu do sygnału bezpośredniego z preampu z sm 900. Do pętli i do wysyłki na IOD mam dorobiony w sm900 true bypass na footswitchu.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
12-07-2010, 11:52 PM
kumam.sprytnie
12-08-2010, 12:09 AM
(12-07-2010, 11:52 PM)wahrocker napisał(a): kumam.sprytnie To zrobiłem na live aby nie brać dwóch wzmacniaczy i się sprawdza - nie żebym nie lubił ale często się nie mieszczą na scenę. W studiu zawsze nagrywam czysty sygnał przed i po korekcji i robię reamping na gratach, które pasują do nagrania zwykle kolumny aguilar, Mesa lub ampeg + rózne piece gitarowe Marshall Hiwatt itd jeśli ma być overdrive typu jazgot albo Ampeg Cl lub V4B jeśli ma być bulgot. Sama linia tylko, jak nie ma czasu albo nagranie ma być totalnie sterylne i plastikowe jeśli sobie tak ktoś zażyczy. Jak kto przyniesie jakieś swoje osobiste graty, to zawsze - co by to nie było rejestruje chociażby w ramach czystego poszerzenia wiedzy lub nadania bardziej charakterystycznego brzmienia, choć muszę przyznać, że basistów z osobistym spersonifikowanym charakterystycznym zestawem jest u nas bardzo mało. A szkoda... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
12-08-2010, 12:27 AM
(12-08-2010, 12:23 AM)Fabian napisał(a): panowie, jezeli chce w Warrze wyrownac glosnosc sygnalu czesci gitarowej, czego najlepiej uzyc? dobierz opornik i wlutuj na stałe albo trymerek 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
12-08-2010, 12:34 AM
buster demeter lub fulltone
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|