Efekty, Pedalboardy - zdjęcia, testy, opinie
(12-02-2014, 05:32 PM)questionmaker napisał(a): takie o http://www.tonebone.com/re-bigshot-io.htm mi się chyba najbardziej podoba. ktoś miał okazję?

Miałem. Świetny. Solidny, ciężki. Ale da się nim tylko wyciszyć sygnał głośniejszy. Trudno dostać, a jak jest to drogawo.
Odpowiedz
(12-02-2014, 06:41 PM)mazdah napisał(a):
(12-02-2014, 05:32 PM)questionmaker napisał(a): takie o http://www.tonebone.com/re-bigshot-io.htm mi się chyba najbardziej podoba. ktoś miał okazję?

Miałem. Świetny. Solidny, ciężki. Ale da się nim tylko wyciszyć sygnał głośniejszy. Trudno dostać, a jak jest to drogawo.
Może być że wycisza, ważne żeby sygnał był równy i nie tracił dynamiki itp.
Czy traci? no bo jednak ściszam?

w sumie albo kupię drugi ehx lpb-1 i pozostanę przy ehx switchblade jako a/b albo kupię tego radiala.

Stingray4/Tokai Jazz Bass/Greco Precel/Microkorg ->Korg Pitchblack - BF2 - OC2 - OC2 - LPB-1 - CEB - Zoom ms60B - DigiTech bass synth wah - mooer slow engine - TC flashback - SA Manta - Joyo American - Joyo ult drive - Digitech Jamman Stereo -> ASH ABM 300 -> TC RS212
Odpowiedz
To jest zawsze dodatkowy kawałek kabelka i parę podzespołów przez które musi przejść sygnał - zawsze jakieś straty będą nawet bez ściszania. Ja bym wybrał Xotica, bo
- same różnice brzmienia P - J potrafią czasem sprawić, że mimo zachowanej głośności nagle się okaże że trzeba korygować ustawienia w piecu po przełączeniu basu. Aktywne podbicie volume, gain i 2 pasmowa korekcja pomoże.
- mam fazę na graty Xotika (przede wszystkimWink
Odpowiedz
700 za xotica vs 300 za radial ew 120 za ehx. jednak xotic nie wchodzi w grę.

Edit: radial vs. mxr microamp
Stingray4/Tokai Jazz Bass/Greco Precel/Microkorg ->Korg Pitchblack - BF2 - OC2 - OC2 - LPB-1 - CEB - Zoom ms60B - DigiTech bass synth wah - mooer slow engine - TC flashback - SA Manta - Joyo American - Joyo ult drive - Digitech Jamman Stereo -> ASH ABM 300 -> TC RS212
Odpowiedz
(12-02-2014, 05:32 PM)questionmaker napisał(a): takie o http://www.tonebone.com/re-bigshot-io.htm mi się chyba najbardziej podoba. ktoś miał okazję?

Tnie pasmo, nie polecam.
Niby true bypass, ale jednak coś tam psujeSad

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(12-02-2014, 11:19 PM)Alfik napisał(a): Tnie pasmo, nie polecam.
Niby true bypass, ale jednak coś tam psujeSad

Ja aż tak bardzo tego nie słyszałem, ale to dlatego że jak go używałem to po drodze był jeszcze jeden Boss i DUnlop 105Q Wink
Alf potwierdza to, o czym pisałem: nie ma opcji żeby jeden czy dwa mechaniczne przełączniki true-bypass, potencjometr (na jednym wejściu) i jakieś tam dodatkowe filterki (tam jest jakiś pasywny bright switch) i rozdzielacze sygnału (wyjście na tuner) nie zmieniły lekko sygnału.

To nadal solidne urządzenie półki "koncertowej wyższej" albo "koncertowej średniej".
Odpowiedz

(12-02-2014, 04:04 PM)questionmaker napisał(a): mam jazza i precla. Precel jest oczywiście głośniejszy od jazza. Jaką kosteczką w pedalboardzie to wyrównać?
Który booster? Bardzo lubię lpb1 ale już jednego mam, może jest jakiś switch a/b z regulacją głośności?
Jeszcze jedno
W rb1001 masz galke boost o ile pamietam ma ona footswitch. Problem solvedSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(12-03-2014, 08:25 AM)Alfik napisał(a):
(12-02-2014, 04:04 PM)questionmaker napisał(a): mam jazza i precla. Precel jest oczywiście głośniejszy od jazza. Jaką kosteczką w pedalboardzie to wyrównać?
Który booster? Bardzo lubię lpb1 ale już jednego mam, może jest jakiś switch a/b z regulacją głośności?
Jeszcze jedno
W rb1001 masz galke boost o ile pamietam ma ona footswitch. Problem solvedSmile

gałka boost nie ma footswitcha, cały 1001/700 nie ma footswitcha. Wink
pozdr
J.
Odpowiedz
(12-03-2014, 10:16 AM)jarro napisał(a):
(12-03-2014, 08:25 AM)Alfik napisał(a):
(12-02-2014, 04:04 PM)questionmaker napisał(a): mam jazza i precla. Precel jest oczywiście głośniejszy od jazza. Jaką kosteczką w pedalboardzie to wyrównać?
Który booster? Bardzo lubię lpb1 ale już jednego mam, może jest jakiś switch a/b z regulacją głośności?
Jeszcze jedno
W rb1001 masz galke boost o ile pamietam ma ona footswitch. Problem solvedSmile

gałka boost nie ma footswitcha, cały 1001/700 nie ma footswitcha. Wink
pozdr
J.
Kolega ma racje, nie ma opcji podłączenia footswitcha.
Pytanie co będzie "lepsze" dla sygnału:
1. radial
2. booster + ehx switchblade
Stingray4/Tokai Jazz Bass/Greco Precel/Microkorg ->Korg Pitchblack - BF2 - OC2 - OC2 - LPB-1 - CEB - Zoom ms60B - DigiTech bass synth wah - mooer slow engine - TC flashback - SA Manta - Joyo American - Joyo ult drive - Digitech Jamman Stereo -> ASH ABM 300 -> TC RS212
Odpowiedz
[/quote]
Kolega ma racje, nie ma opcji podłączenia footswitcha.
Pytanie co będzie "lepsze" dla sygnału:
1. radial
2. booster + ehx switchblade
[/quote]

ja bym wsadził booster, micro amp( tanio idzie dostać) lub xotic.
Ciekawą opcją może być też nowy micro amp + od MXR, ma dodaną korekcję bass treble.
Z tego co pamiętam zwykły micro amp troszeczkę rozjaśniał brzmienie.

switchblade ma robić za odcięcie sygnału? jeśli masz tuner z mutem to switch nie jest niezbędny, chyba że musisz mieć oba basy podpięte Wink.
Pozdr
J.
Odpowiedz
Booster z jakąś podstawową korekcją, którym obniżyłbyś poziom głośniejszego instrumentu, a korekcja ewentualnie posłużyłaby do zniwelowania ewentualnych strat?
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz
W sumie to znalazłem rozwiązanie.
Compresor apexa którego używam tylko z jazzem. gam mu więcej vol i będzie wyrównany sygnał Smile
Stingray4/Tokai Jazz Bass/Greco Precel/Microkorg ->Korg Pitchblack - BF2 - OC2 - OC2 - LPB-1 - CEB - Zoom ms60B - DigiTech bass synth wah - mooer slow engine - TC flashback - SA Manta - Joyo American - Joyo ult drive - Digitech Jamman Stereo -> ASH ABM 300 -> TC RS212
Odpowiedz



Odpowiedz
Testowałem właśnie linię HArtke VXL Bass Attack:

https://soundcloud.com/zakwasny/hartke-vxl-bass-attack

Jestem zaskoczon! Zbyt modern jak dla mnie, trzeba uważać, żeby nie zrobić pompy przez EQ (najlepiej nie dotykać), ale ogólnie za tę cenę, to daje radę. W sam raz, żeby grać z linii jakieś małe gigi. Albo nawet i duże. Do metalu raczej okejka. Wink
Odpowiedz
Czy ktoś w Warszawie miałby Proco Rat do pożyczenia na jeden dzień?
Zapnij pasy, do całkowitej negacji istnienia pozostały 4 posty.

http://majorkong.bandcamp.com/
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 69 gości