Efekty, Pedalboardy - zdjęcia, testy, opinie
Ja bym proponował:
Bas - Tuner - Kompresor - Fuzz

Z drugiej strony kompresor za fuzzem może dać również ciekawe efekty.
Odpowiedz
(07-25-2015, 04:06 PM)mazdah napisał(a): Ja bym proponował:
Bas - Tuner - Kompresor - Fuzz

Z drugiej strony kompresor za fuzzem może dać również ciekawe efekty.

nie lepiej tuner na koniec? Fuzzy czasem lubią szumieć same z siebie, jak są włączone. Można lepiej wykorzystać mute tunera.
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
A to też racja.
Zwłaszcza jeśli fuzz jest oldschoolowy a tuner ma bufor.
U mnie Pitchblack został z przodu, wcześniej miałem tam Tu-2 właśnie po to, żeby mieć na początku bufor.
Odpowiedz
Dzięki Mazdah!
F
Odpowiedz
Czy ktoś w polszy widział kiedyś DOD Bass Grunge FX92? Jak nie to ile mogłaby kosztować kopia z blendem?
Odpowiedz
Fajne to musi być...

Odpowiedz
Ktoś tu chciał basowego Rata...

Odpowiedz
(07-31-2015, 10:11 PM)jetofuj napisał(a): Ktoś tu chciał basowego Rata...


To moze byc calkiem ciekawe, bo zaprojektowany jest przez Ryana Ratajskiego. W sumie to nigdy nie mialem nic od Fuzzrocious, ale duzo ludzi sie strasznie jara jego wypustami.

EDYTA Ok, napisalem zanim ogladnalem filmik. Wink
Odpowiedz
Akurat nie podzielam hype'u na Fuzzrocious Smile Pamiętam jak Ryan modował i budował swoje pierwsze pudełka kilka lat temu. "Karierę" zrobił, ponieważ:
- jest bardzo miłym człowiekiem, aktywnym użytkownikiem ze starej efekciarskiej gwardii z TB, więc wszyscy go znają i lubią,
- gra na basie, więc generalnie lepiej zna się na basowych fuzzach niż duże firmy, które chcą poszerzyć swój arsenał produktów o linię efektów do basu.

Ale gdy rozłożyć jego efekty na czynniki proste, są to najbardziej popularne schematy z netu w połączeniu z najbardziej popularnymi modami z netu. Mnie to osobiście nie kręci...


Nurtuje mnie ostatnio, jak właściwie brzmi porządny Klon z basem Smile
Odpowiedz
(08-01-2015, 09:58 AM)jetofuj napisał(a): Akurat nie podzielam hype'u na Fuzzrocious Smile Pamiętam jak Ryan modował i budował swoje pierwsze pudełka kilka lat temu. "Karierę" zrobił, ponieważ:
- jest bardzo miłym człowiekiem, aktywnym użytkownikiem ze starej efekciarskiej gwardii z TB, więc wszyscy go znają i lubią,
- gra na basie, więc generalnie lepiej zna się na basowych fuzzach niż duże firmy, które chcą poszerzyć swój arsenał produktów o linię efektów do basu.

Ale gdy rozłożyć jego efekty na czynniki proste, są to najbardziej popularne schematy z netu w połączeniu z najbardziej popularnymi modami z netu. Mnie to osobiście nie kręci...


Nurtuje mnie ostatnio, jak właściwie brzmi porządny Klon z basem Smile

chujowo - miałem klona przez 2 lata do strata genialny do basu... po co???

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Po co? Z ciekawości Smile Mam też generalnie wielką rezerwę do tego, co słyszę na na filmikach YT, choć przyznaję, że ten akurat filmik wcale nie brzmi zachęcająco i pewnie jest w miarę reprezentatywny.

Dalej zaś podoba mi się to:


Tak naprawdę brzmi to jak vintydżowa pompka brzmienia, ale ma dużo uroku. Choć dalej nie jestem przekonany, czy jest rzeczywiście sens używać czegoś takiego razem z lampowym wzmacniaczem...
Odpowiedz
[Obrazek: pR1GDfd.jpg]

Tak, lubię Darkglassa jakby ktoś pytał Wink
(tak, wiem tuner nie jest podłączony)
Odpowiedz
ZŁĄCZKI EBS!!!!!

[Obrazek: patchcables.jpg]

[Obrazek: ebs.jpg]

Nosz kurde zadowolony jestem z moich Szwedzkich kolegów. Nie było wcześniej opcji by wszystko na dole pomieścić - miałem tuner na górze co było niewygodne.

W sumie to te same pudełka co zwykle, ale:

- do łask powrócił ebs valvedrive. Po zakupie mesy dłuższy czas leżał na półce albo Borys go palił na sesjach nagraniowych. Wydawało mi się, że w mesie jest niepotrzebny, ale już chyba po prostu jestem starym dziadem - jakoś tak się do tego co robi przyzwyczaiłem i jest mi lepiej. Ustawiony bez driveu, tylko dopierdala dołu, ścina najwyższe pasmo w górze i trochę kompresuje.

- RAT (groza) ustawiony jako bzyczek, tak by grał razem z abigarem - domieszany w niewielkim stopniu. Abi jest umiarkowanie przesterowany, razem mają gain na granicy overdrive i fuzza.

- Andrzej. Prawie nie ma pauz, ghost noteów, podziałów gęstszych niż ćwierćnuta, nie ma dynamiki, artykulacji, używany instrument robi tylko minimalną różnicę. Tone w basie trzeba skręcić prawie na zero. Jest za to czyste i wyjątkowo piękne zniszczenie, pożoga, śmierć, katakumby i ogólna Hakuna Matata. Kocham Andrzeja. Nagrałem jakiś czas temu prezentację w drop ce, wyszła przekomicznie - jak się to zmontuje kiedyś to wrzucę.

Na dniach dojdzie mały buforek - jazza wolę na pasywie ale jest na to po prostu za dużo metrów kabla.
Odpowiedz
Nagrałem toto wszystko bo akurat wieczorem będę nagrywać metal i zmieniłem struny na nowe.



nagranie komórką ale w sumie w miarę nieźle oddaje to co się wydobywa. Leci nagrany BassCat osobno bo na nagraniu nie słychać tego co robi zbyt wyraźnie - nagrałem go osobno, wrzuca się.
Odpowiedz
Wybieram preset nr 2 Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 18 gości