Efekty, Pedalboardy - zdjęcia, testy, opinie
(09-24-2016, 10:46 PM)obserwacja napisał(a): czy gdybym kupił lepszej jakości interfejs, dźwięk basu byłby klarowniejszy, bogatszy w niuanse etc. 

Tak.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(09-25-2016, 11:13 AM)Alfik napisał(a):
(09-24-2016, 10:46 PM)obserwacja napisał(a): czy gdybym kupił lepszej jakości interfejs, dźwięk basu byłby klarowniejszy, bogatszy w niuanse etc. 

Tak.

Czyli taki Tascam mógłby być lepszą alternatywą.
http://allegro.pl/tascam-us-322-mk2-usb-...11195.html
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
(09-24-2016, 10:50 PM)przemak napisał(a):
(09-24-2016, 10:46 PM)obserwacja napisał(a): czy gdybym kupił lepszej jakości interfejs, dźwięk basu byłby klarowniejszy, bogatszy w niuanse etc. 

Nie.
(09-25-2016, 11:13 AM)Alfik napisał(a):
(09-24-2016, 10:46 PM)obserwacja napisał(a): czy gdybym kupił lepszej jakości interfejs, dźwięk basu byłby klarowniejszy, bogatszy w niuanse etc.

Tak.

No dobrze, a jeśli mógłbym poprosić o rozwinięcie? mrgreen
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz
(09-25-2016, 11:35 AM)obserwacja napisał(a):
(09-25-2016, 11:13 AM)Alfik napisał(a):
(09-24-2016, 10:46 PM)obserwacja napisał(a): czy gdybym kupił lepszej jakości interfejs, dźwięk basu byłby klarowniejszy, bogatszy w niuanse etc. 

Tak.

Czyli taki Tascam mógłby być lepszą alternatywą.
http://allegro.pl/tascam-us-322-mk2-usb-...11195.html


Jeśli oczekujesz poprawy to minimum Mbox 3Pro (już nie produkowany) i coś co ma dobry lampowy DI np SWR Studio 220

Przyzwoite DI Mają interface z wyższej półki, ale to wydatek powyżej kilku tysięcy pln.

ale rozwiązanie typu dobry konwerter AD/DA stereo np Mytec + właśnie dobry DI (może być ze wzmacniacza bądź preampu może to być np: Radial w klasie A albo Avalon jak masz mało miejsca - choć i tak wolał bym DI z SWRa) to względnie najtańsze rozwiązanie do nagrywania wysokiej jakości tracków w domu.

Jeśli myślałeś, że karte za 200pln zamienisz na karte za 500pln i będzie lepiej to patrz odpowiedź PrzemkaSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(09-25-2016, 01:06 PM)Alfik napisał(a): Jeśli myślałeś, że karte za 200pln zamienisz na karte za 500pln i będzie lepiej to patrz odpowiedź PrzemkaSmile

To właśnie mniej więcej chciałem powiedzieć Wink To wszystko jest to samo - bufor na polowym operacyjnym, tłumik i na wejście mikrofonowe. Całość zasilana z paru woltów (w przypadku małych Scarlettów symetrycznie +/-6V co jest rekordem chyba). Headroom nie istnieje. Niedocenianym interfejsem jest TC Konnekt 6 - niestety firewire, ale brzmienie stopni wejściowych jest bardzo fajne. To powiedziawszy, nadal uważam, że to nie ma znaczenia i tak Wink
Odpowiedz
Największy problem to brak dostępnych informacji o jakości poszczególnych przetworników, tak żeby ktoś kto mocno w tym nie siedzi się zorientował Sad
Odpowiedz
Jakość przetworników to już w ogóle nie ma znaczenia.
Odpowiedz
(09-26-2016, 11:43 AM)przemak napisał(a): Jakość przetworników to już w ogóle nie ma znaczenia.

naprawdę...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
[Obrazek: DSC07619.jpg]

Z noname'ów to czerwony to kopia Fulltone Fulldrive, srebrno-szary kopia SFT Catalinbread a czarny najbardziej z prawej na dole to Helter Skelter Polish Love od Pana Bogdana.
Odpowiedz
O, i jak Ci ten skopiowany Catalinbread chodzi? Masz może jakieś próbki?
Odpowiedz
Chodzi jak ta lala Smile Sprawdź priva, wysłałem Ci próbki od Bartoshka, od którego pedał kupiłem.
Odpowiedz
BassDriver PRZED SFT. Zobaczysz, podziękujesz.
Odpowiedz
Fulldrive'a raczej nie używam razem z SFT, raczej Big Muffa z SFT (zwłaszcza z kwaką w środku slina ), a Fulldrive'a osobno. Ale spróbuję, dzięki Emotka_2755
Odpowiedz
Wtedy masz Ampega pod nogą, ale tak naprawdę fajnie. Jak samo SFT - spoko, ładny ampedżio. Jak odpalasz BassDrive - dopalasz SFT i robi się ciekawiej. A jak jeszcze dowalisz boost, to masz wtedy mocarnie wysycony sygnał. Wiadomo, to nie lampa, ale tak całkiem blisko do niej. Muszę swoje Chaosa Bass Drivera oddać do serwisu (padł włącznik), bo bujam się od pół roku i w sumie kupiłem kopię OCD, więc mam takie dodatkowe brzmienie, ale brakuje mi blendu (Chaos z proporcjami 50/50 i delikatnie tylko dodanym przesterem w slapie... osz matko).
A widzę, że masz kwakę człowiekożerną. Dobra jest, fajne rzeczy robi z Wooly Mammothem.
Odpowiedz
Panowie, stwierdziłem że nie będę walczył i na siłę wpychał kostek których nie używam.
kupiłem mini pedaldeske i chce połączyć następujące kostki : EBS MultiComp + Boss TU-2 + Taurus Abigar + Polish Love

Polecicie mi kolejność proszę ?
F
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 11 gości