Help! Audix OM5 - wyrwane wejście XLR
#16
Prawdopodobnie mi o to chodziło. Wink

Masę już teoretycznie mamy. Smile
Odpowiedz
#17
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...kr1Xhw&t=1

Po tej focie śmiem twierdzic, że różnie to w Audixach bywa. Przeszukałem cały internet, jednak zdjęcie Audixa bez gniazda było tylko jedno. Pozostaje wiec zrobić tak jak zakwas radzi, masa już kolorem oznaczona a pozostałe dwa to wedle uznania, sprawdzając polaryzację.
Odpowiedz
#18
Panowie, bardzo dziękuję za zainteresowanie, problem rozwiązany!Big Grin
Emotka_2755Emotka_2755Emotka_2755

Obyło się tym razem bez pomiarów. Całe szczęście mogę też zrezygnować z metody prób i błędów, bo kabli zostało jak raz tyle, żeby to zrobić raz, a porządnie.

Kocham Stany. Ile razy miałem z czymś problem, zawsze pomagali szybko i fachowo.

Jakby ktoś miał w przyszłości podobny problem z OM5, wklejam odpowiedź producenta:

audix napisał(a):Hi Luke .. sorry to hear the xlr screw backed out internally allowing the xlr assembly to separate from mic body ..

Your microphone xlr provides #markings (1,2,3 ) to call out pin connections for wiring … call outs listed below .. hope this helps

XLR WIRING:

PIN 1 -> WHITE WIRE
PIN 2 -> PURPLE WIRE
PIN 3 -> GREEN WIRE

[Obrazek: sl17o8.jpg][Obrazek: 21cxk0h.jpg]

After soldering is complete … twist xlr /wires 7-8 ¼ turns ( clockwise / or counter .. doesn’t matter ) .. the goal is to make the wires merge to “1 rope like wire” .. as you “push the connector “ into mic body , the now 3 wires making 1 common wire will migrate to 1 side of body and continue moving with connector .. this twisting will prevent the individual wires from turning back towards connector and getting pinched under the connector during installation .

Luke .. if you need any additional help .. shoot me an email .. thanks.
Odpowiedz
#19
To się nazywa obsługa klienta!
Odpowiedz
#20
Zajebiście pozytywne zaskoczenie! Big Grin

Biorąc pod uwagę przesunięcie czasowe - odpowiedzieli z samego rana zaczynając pracę! Smile
Odpowiedz
#21
A jak ja napisałem do srappla o odpowiedź w sprawie gwaracji na tablet w piątek, to do dziś odpowiedzi brak.
Odpowiedz
#22
(08-28-2012, 06:40 PM)zakwas napisał(a): Zajebiście pozytywne zaskoczenie! Big Grin

Biorąc pod uwagę przesunięcie czasowe - odpowiedzieli z samego rana zaczynając pracę! Smile

Żadne zaskoczenie. Ilekroć potrzebowałem porady odnośnie naprawy elektroniki, czy sprzętu, z USA zawsze uzyskiwałem fachową i szybką odpowiedź. Pisałem między innymi do Peavey'a i Rickenbacker'a. Tam po prostu nie mogą sobie pozwolić na olewanie klienta ciepłym moczem, tak jak ma to miejsce u nas.
Restaurowałem kiedyś combo klawiszowe Peavey, potrzebowałem info odnośnie elektroniki. Polski dystrybutor odpisał - "Niestety ten model nie jest już produkowany, nie mogę panu pomóc."
Gość z polskiego supportu pewnie akurat robił kawę i zirytował się, jak ktoś śmie przerywać jego beztroski dzień pracy. mrgreen
Napisałem do supportu w Stanach. Po około trzech godzinach otrzymałem pełną i wyczerpującą odpowiedź....
Rickenbacker B-HOOD

Rickenbacker 4003 2011, Vox Standard Bass 1982 -> Ampeg V4B AV -> Soundman BS-215


Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości