Tajna Melina of Spector B-hood
(01-25-2015, 02:39 PM)Alfik napisał(a):
(01-25-2015, 08:16 AM)badkins napisał(a): http://spectorbass.com/euro4lxtrade-mike-starr-le.html

Nowa sygnowana basówka ze stajni Spectora.

Jako mega, turbo hiper fan Alice in Chains bardzo się cieszę.

olcha z klonem na body... nie wróży to dobrze przy tak małym korpusie... widocznie sam klon był zbyt drogi...

Zadziwiające, żeby w instrumencie za 3,5k USD dawać przekładki z olchy.

Cena mocno przesadzona, ciekawe czy soundem się jakkolwiek różni od zwyczajnych Euro.
Odpowiedz
Cena nie jest aż tak mocno przesadzona, czeskie Spectory są u nich dwa razy droższe niż u nas. Za normalnego euro kładzie się 2000-2300 dolar, podczas gdy np. mój precel kosztuje tam 1500 dolar.
Odpowiedz
Najlepsza czwórka euro jaką miałem (a było ich kilka),miała właśnie przekładkę z olchy....wyraźnie wyróżniał się brzmieniem na plus od "full klonów"...
Odpowiedz
(01-25-2015, 02:39 PM)Alfik napisał(a):
(01-25-2015, 08:16 AM)badkins napisał(a): http://spectorbass.com/euro4lxtrade-mike-starr-le.html

Nowa sygnowana basówka ze stajni Spectora.

Jako mega, turbo hiper fan Alice in Chains bardzo się cieszę.

olcha z klonem na body... nie wróży to dobrze przy tak małym korpusie... widocznie sam klon był zbyt drogi...

Dziwne, przecież zawsze ceniłeś olchę jako jedno z klasycznych drewienek.
Odpowiedz
cenę winduje na pewno piękny klon wzorzysty Wink
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(01-25-2015, 06:34 PM)Basstard napisał(a): Dziwne, przecież zawsze ceniłeś olchę jako jedno z klasycznych drewienek.

1. Klasyczne brzmienie NS2 to opcja full klon. Przy tak małym korpusie ma to ogromne znaczenie.
2. W europie wschodniej olcha jest znacznie bardziej dostępna niż klon. W Polsce, czy Czechach itd znacznie popularniejszy jest od klonu jest jawor (też odmiana klonu), który brzmieniowo z klonem amerykańskim ma niewiele wspólnego.
3. Olcha olsze nierówna - z moich obserwacji wynika, że to drewno ma największy rozstrzał jeśli chodzi o jakość. Spotkałem ogromną ilość głuchych basów z olchy (90% obecnie produkowanych instrumentów) i kilka, może kilkanaście, które pięknie rezonowały oczywiście w większości były to... tak Fendery CBS albo Pre CBS lub starocie z Japonii NP seria boxer.
4. Olcha zdecydowanie lepiej nadaje się do instrumentów z dużym korpusem.
5. Ze względu na 1,2,3,4 uważam, że olcha akurat w tym basie to raczej wytan i decyzja marketingowa, a nie recepta konstruktorów na unikalne "mega brzmienie" a jeśli dodatkowo będą stosować europejski klon to brzmienie będzie bardzo odbiegać od klasycznego NS2, na którym grał Pan sygnujący ten bass.
6. Nie znalazłem informacji, aby oryginalny Spector Pana Starra był z olchy - znając historię tej marki raczej w to poważnie wątpię. (Tu mogę się oczywiście mylić)

7. Podsumowując może się okazać, że jedyne podobieństwo jakie ma sygnatura do oryginału to biały kolor lakieru (jego rodzaj i jakość oczywiście może być odmienna, a znając obecne problemy z wymianą chemii przemysłowej między USA a Europą raczej jest). Gdyby tak było to wypuszczanie tego typu sygnatury jest po prostu nabijaniem klientów firmy i fanów Mike w butelkę.

Jak ktoś chce brzmieć jak Starr to oczywiście przede wszystkim niech, nauczy się frazować i artykułować podobnie do swojego idola, a potem kupi sobie Spectora, z okresu z którego pochodził ten "bass legenda". P.S. Nie musi być białySmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Niebieski* Full klon z Japonii brzmi imho podobnie do tego co na płytach AiC, a można takie ns2a kupić taniej Big Grin

*akurat z tym kolorem miałem styczność Wink
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
W specyfikacji modelu Mike Starr podano:
BODY
Our original NS curved and carved body shape
WOOD : Solid Maple
Podczas gdy w innych modelach EURO LX wyraźnie opisywano:
BODY
Our original NS curved and carved body shape
WOOD : USA Figured Maple over European Alder
with a slice of walnut between
Błąd edycyjny czy też może ta sygnatura ma solid maple jak amerykański NS? Ktoś posiada jakieś sprawdzone info?
Europejski standard.
Odpowiedz
Może po prostu warto do nich napisać jak ktoś jest zainteresowany?
Odpowiedz
(01-28-2015, 10:38 PM)Munch napisał(a): W specyfikacji modelu Mike Starr podano:
BODY
Our original NS curved and carved body shape
WOOD : Solid Maple
Podczas gdy w innych modelach EURO LX wyraźnie opisywano:
BODY
Our original NS curved and carved body shape
WOOD : USA Figured Maple over European Alder
with a slice of walnut between
Błąd edycyjny czy też może ta sygnatura ma solid maple jak amerykański NS? Ktoś posiada jakieś sprawdzone info?

Pewnie czytają forum bo musieli to
Zmienić w takim razie w ciagu ostatnich 2-3 dni:
W linku który podał badkins było poprzednio:

WOOD : USA Figured Maple over European Alder
with a slice of walnut between

Swoją drogą cena mega wysoka jak na model euro


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Może profil gryfu Kramerowy jak u Douga, a zrobienie cienkiego i trwałego może kosztować..
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Sygnatura zależą też jest bardzo droga. Ja bym z komentowaniem ceny się wstrzymał, one będą u nas o połowę tańsze niż w USA.
Odpowiedz


Taki niepozorny Euras nagrany interfejsem Line 6 i wykręcony za pomocą wtyki SVX. Lepiej ukręconego SVXa chyba jeszcze nie słyszałem.
Odpowiedz
Gitarcenter spuscilo Legenda Classic 5 z 3k na 2200, co leży już w zasięgu mojego portfela. Jest to sensowna cena?
[Obrazek: XUKeGm.gif]
Odpowiedz
(03-30-2015, 09:42 PM)raku napisał(a): Gitarcenter spuscilo Legenda Classic 5 z 3k na 2200, co leży już w zasięgu mojego portfela. Jest to sensowna cena?

z 1500?

za 2500 kupisz rebopa
fender -> fender -> fender
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 82 gości