06-01-2013, 08:37 PM
Jaki sens ma okreslanie z czego jest, skoro to leci przez wtyczki?
DI, czyste.
DI, czyste.
Zgaduj zgadula - do wygrania komplet strun!;)
|
06-01-2013, 08:37 PM
Jaki sens ma okreslanie z czego jest, skoro to leci przez wtyczki?
DI, czyste.
06-01-2013, 08:37 PM
(06-01-2013, 08:35 PM)Alfik napisał(a): stawiam na olcha klonCo powiesz na jesionowy korpus ? podzielam opinię o DI bo np. po pierwszej próbce to nic nie wiem.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
1 to symulacja, 2,3 i 4 to goły bas nagrany w linię bez symulacji i edycji - nic nie przetwarzane. Inna sprawa że line6 za 400zł to nie jest jakiś dobry interfejs - w przyszłym tygodniu jak się uda to ponagrywam coś przez dużego UA i mojego radiala.
Bas generalnie jeśli chodzi o materiały jest BARDZO nietypowy: mahoń, b. gruba hebanowa podstrunnica z markerami i (chyba) olchowy korpus. Nie wiem ile jest takich precli na świecie, ale stawiam, że niewiele. Ma preamp seymoura, ale był wyłączony. Jak na tak nietypowy instrument generalnie brzmi jak... precel, choć cośtam nietypowego się przedziera.
06-01-2013, 10:41 PM
naaaajs! tego się raczej nikt nie spodziewał
niech służy.
06-01-2013, 10:53 PM
Kurwa, wiedziałem, że coś z mahoniu będzie
06-02-2013, 09:57 AM
no ale brzydki jak noc, kto wymyślił taką główkę do tego koloru w ogóle?;p
fender -> fender -> fender
06-02-2013, 10:02 AM
06-02-2013, 11:24 AM
(06-02-2013, 10:59 AM)groza napisał(a):(06-02-2013, 10:02 AM)zakwas napisał(a):(06-01-2013, 09:17 PM)groza napisał(a): (chyba) olchowy korpus. jak dla mnie basik jest śliczny poza tym czerwony. Lubię czerwony 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
06-02-2013, 11:40 AM
Muzycy z gitarami są jak baby z szmatami i butami
Jak go bralem to nie wiedzialem jaki ma kolor i np., że ma markery. Poprosiłem o "najfajniejszego mi wyślij"
06-02-2013, 11:59 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2013, 12:06 PM przez citizenkane.)
Lepiej sie dowiedz jaka to decha bo konkurs trwa Nie lubie kolorowych (basow), ale ten twoj Warmoth, ...... yyyyy Mayo, cos w sobie ma.
06-02-2013, 03:14 PM
Fajny basik, ale dlaczego nie zamówiłaś wiosła u Ligmana?
06-02-2013, 03:32 PM
Jeden woli Hellmans, jeden Pudliszki...
06-02-2013, 05:41 PM
Z pewnością, ale wnioskując z niektórych postów Grozy łączy ich znajomość, no i można z lutnikiem uzgadniać na bieżąco pewne kwestie.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|