07-07-2016, 09:01 PM
Cześć! Zamieszczam teścik VT500, jak go oceniacie?
Tech21 B-HOOD
|
07-07-2016, 09:01 PM
Cześć! Zamieszczam teścik VT500, jak go oceniacie?
01-18-2017, 09:46 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-18-2017, 10:29 PM przez wahrocker.)
(07-07-2016, 09:01 PM)Pend Of Sky napisał(a): Cześć! Zamieszczam teścik VT500, jak go oceniacie? Używałeś tego na płycie F&E "Drony"? Boom! https://www.talkbass.com/threads/tech-21...2.1264049/ https://www.youtube.com/watch?v=wpAqJyRYYVE (01-18-2017, 09:46 PM)wahrocker napisał(a): Boom! Na samplach z netu brzmi dobrze - czyżby najlepszy z sansampów? Ta saturacja dołu robi robotę, do tej pory sansamp był, albo zbyt papierowy i cięńki albo zamulał dołem jak porównałeś go z nagranym z paczki np ampegiem teraz wydaje się dawać bardzo sensowne brzmienie. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
01-19-2017, 07:10 AM
To może być dobre
Ja za to wczoraj bawiłem się VT Bass deluxe, nie wiem czy nie będzie to lepsza opcja na sztuki niż targać lampę i mikrofon, po wośpie w Radomiu i zgraniu śladów doszedłem do wniosku, że łatwiej realizatorowi ogarnąć sygnał z Sansa niż z mikrofonu pod lampą :/
Tylko jak to wpiąć w backline bez miksera?
01-19-2017, 08:10 AM
Ma wyjścia jack ten nowy Sans.
Ale dwa. Jedno -Drive, a drugie - deep. We wzmacniaczu mam jedno wejście, a chcialbym wykorzystać (słyszeć) oba kanały naraz.
Chyba że w ogóle nie warto iść tą drogą. Jak to powinno się skonfigurować na występie na żywo? Bo powiem szczerze że bardzo mnie zainteresowała ta koncepcja dwóch kanałów.
01-19-2017, 08:19 AM
Wypuszczasz Deep w Return i wciskasz 50/50, wtedy masz oba na wyjściu Drive.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
01-19-2017, 08:24 AM
Dobra, przeczytałem dopiero teraz opis jaka jest idea. Albo dwa wzmacniacze, albo brak. A ciekawe jak w praktyce wyglądałby Twój patent Burn.
01-19-2017, 08:27 AM
Idea jest taka, żeby dać dwa sygnały akustykowi na gigu, a on zrobi z tego to, co potrzeba. W dobie odsłuchów dousznych coraz mniej ludzi ma backline.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
01-19-2017, 08:40 AM
01-19-2017, 09:18 AM
210? tylko?
wahrocker, Ty mnie zawsze zadziwiasz
01-19-2017, 12:17 PM
(01-19-2017, 09:18 AM)Sebastian-J napisał(a): 210? tylko? no takie czasy Tak jak Bur napisał,jak masz "uszy" to nie trzeba dmuchać sobie w plecy np.lodówą.Do ukręcenia soundu takie 2*10 styka.Ten secik jest akurat do czystej,nowoczesnej barwy 5string bass. Do rockerki 2*12 + Sans i jest gruz Jedyny warunek do takiego rozwiązania to dobrej jakości monitory douszne.Polecam
01-19-2017, 01:05 PM
Mi 2x10 działa bez odsłuchów dousznych w rockerce Da się
01-19-2017, 01:17 PM
hmmm, zależy chyba jaka 210, z jakim gitarulem i pałkerem.
410RBH byłooooooooooooooo mega głośne, więc jeśli 210RBH jest tak samo, to w sumie można być spokojnym. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|