Ankieta: Zaczynamy od 1. października nowy temat (i potem zawsze od 1.) czy od 15. października tak jak było ustalone?
Od 1.10 nowy, niech ten zostanie do 15. otwarty.
26.67%
8 26.67%
Od 15.10 nowy, nie ma sensu psuć ustalonego porządku.
40.00%
12 40.00%
Od 1.10 nowy, ten zamykamy.
10.00%
3 10.00%
Lata mi to...
23.33%
7 23.33%
Razem 30 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[Backing Track Challenge] Wrzesień 2013
#16
Mata i słuchajta *mrgeren*

https://soundcloud.com/thekowal/bct-ix-2013


Od 20:00 siedziałem i trenowałem by machnąć jednym tejkem. Ciężko, ale za to jaki trening, a ćwiczę ZA MAŁO Sad.

Takie coś machnąłem, podszedłem do tego tak, by muzycznie się zgadzało, lepsze konkretne basowanie niż cudowiankowanie, bo normalni ludzie basu nie słuchają a czują, czy nie ?

I jak ? Emotka_2497
Odpowiedz
#17
O kur...! Zawodowo!

Mojego mogę się wstydzić! Troszkę monotonnie, ale jakością wykonu zmiażdżony jestem!
Odpowiedz
#18
Moje dwa stare podejscie do tego tracku. Stare struny i Mensinger Pike:
https://soundcloud.com/yarzenioova/h-smooth-jazz-yt - na humbacku troszke spokojniej i rozsądniej
https://soundcloud.com/yarzenioova/oba-smooth-jazz-yt - na obu pickupach, bez spokoju i rozsadku Wink

PS Kolejne zmagania z Elwoodem za jakis czas, jak przestane grac jak absolutny nowicjusz basowy.
Odpowiedz
#19
http://w52.wrzuta.pl/audio/63pYWFfUwoE/pb57_flats
Odpowiedz
#20
HERP!!!
Dlaczego Ci zaufałem i pobrałem mp3 które dałeś na dropboxie Sad ? Myślałem że to jest już w takiej jakości dopóki nie posłuchałem nagrań kolegów powyżej...

Przyznaję Ci karnego spawa
[Obrazek: spaw5.jpg]

A tu link z poprawionym podkładem:

https://soundcloud.com/thekowal/bct-ix-2013
Odpowiedz
#21
Ja już wrzucałem, jedno podejście na Fenderze TBP-1, drugie na SVP-PRO
https://soundcloud.com/mazdahh/2-1
https://soundcloud.com/mazdahh/svp-1
Pełno błędów, bo improwizowane i na jeden tejk.

Kowal, bardzo fajne podejście do linii, nie wpadłbym na to żeby tak ją ułożyć Smile
Odpowiedz
#22
Na razie nie słucham, nagram swoje to posłucham reszty, co by znowu z Zakwasem się zaiksami nie dzielić mrgreen
Odpowiedz
#23
Ja też jeszcze nie słuchałem. Wink
Odpowiedz
#24
(09-16-2013, 09:01 AM)Kowal napisał(a): Przyznaję Ci karnego spawa
[Obrazek: spaw5.jpg]

To NIE jest karny spaw. Całkiem ładnie chyba TIGiem położony mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
#25
Ja bym powiedzial, ze idealnie!
Odpowiedz
#26
Kto powiedzial ze karny spaw musi byc zle polozony? Widzieliscie gdzies zle polozonego karnego kutola? Stosuje sie takowe za zle podejscie do tematu, ale uzywajac tylko wlasciwie wykonanych powiadomien. Wiec jak dla mnie nie ma zdrady ze spawem Smile
Odpowiedz
#27
(09-16-2013, 09:05 AM)mazdah napisał(a): Ja już wrzucałem, jedno podejście na Fenderze TBP-1, drugie na SVP-PRO
https://soundcloud.com/mazdahh/2-1
https://soundcloud.com/mazdahh/svp-1
Pełno błędów, bo improwizowane i na jeden tejk.

Kowal, bardzo fajne podejście do linii, nie wpadłbym na to żeby tak ją ułożyć Smile

Słuchałem sobie - bardzo fajne Jamersonowowe myślenie no i bardzo rasowy PreclosoundSmile
(09-15-2013, 08:05 PM)Kowal napisał(a): Mata i słuchajta *mrgeren*

https://soundcloud.com/thekowal/bct-ix-2013


Od 20:00 siedziałem i trenowałem by machnąć jednym tejkem. Ciężko, ale za to jaki trening, a ćwiczę ZA MAŁO Sad.

Takie coś machnąłem, podszedłem do tego tak, by muzycznie się zgadzało, lepsze konkretne basowanie niż cudowiankowanie, bo normalni ludzie basu nie słuchają a czują, czy nie ?

I jak ? Emotka_2497

Bardzo modern podejście do tematu. Przemyślane - Słychać że chwilę poćwiczyłeś i doskonale wiesz gdzie jest raz i inne tamSmile)) Brzmienie co prawda kompletnie nie moje - jakoś odkleja się stylistycznie od reszty.

(09-14-2013, 10:30 PM)bartoshek napisał(a): Bez prostowania BTC mrgreen

Preamp mi środek zeżarł mrgreen Same bezpieczne interwały.

Najs - betoniarnia i walcownia w jednym Smile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#28
(09-16-2013, 01:34 PM)Alfik napisał(a):
Cytat:https://soundcloud.com/thekowal/bct-ix-2013

Bardzo modern podejście do tematu. Przemyślane - Słychać że chwilę poćwiczyłeś i doskonale wiesz gdzie jest raz i inne tamSmile)) Brzmienie co prawda kompletnie nie moje - jakoś odkleja się stylistycznie od reszty.
Od reszty, w sensie że innych zawodników, czy w mixie Wink ?

Troszkę za bardzo wyeksponowałem bass i po swojemu leciuśko go zmuliłem. Przed samym włączeniem record posłuchałem sobie różnych smooth jazzów ze składanek smooth jazz cafe ażeby załapać klimat, bardzo lubię takie brzmienia. W ogóle na tym kanale YT jest mnóstwo fajnych podkładów, jest co robić!

Odpowiedz
#29
(09-16-2013, 02:15 PM)Kowal napisał(a):
(09-16-2013, 01:34 PM)Alfik napisał(a):
Cytat:https://soundcloud.com/thekowal/bct-ix-2013

Bardzo modern podejście do tematu. Przemyślane - Słychać że chwilę poćwiczyłeś i doskonale wiesz gdzie jest raz i inne tamSmile)) Brzmienie co prawda kompletnie nie moje - jakoś odkleja się stylistycznie od reszty.
Od reszty, w sensie że innych zawodników, czy w mixie Wink ?

Troszkę za bardzo wyeksponowałem bass i po swojemu leciuśko go zmuliłem. Przed samym włączeniem record posłuchałem sobie różnych smooth jazzów ze składanek smooth jazz cafe ażeby załapać klimat, bardzo lubię takie brzmienia. W ogóle na tym kanale YT jest mnóstwo fajnych podkładów, jest co robić!
  

Myślałem o miksie - wiesz ten podkład jest mocno seventisowy a Twoje brzmienie jest mocno współczesno-murzyńsko-popowe. Do końca mi się to nie skleja. Ale absolutnie nie krytykuję tego. Po to jest ten temat abyśmy się nawzajem inspirowali.
Ja sam też zawsze będę naciągał nieco sound w swoją pierdząco przymostkową barwę niezależnie od stylu więc doskonale Cię rozumiem. Np Mazdach wkleja się tu idealnie i ze stylistyką gry i z barwą.



1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#30
To moze i ja za jakis czas wskocze, kosteczka...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości