Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
(03-21-2017, 07:22 AM)WarwickPL napisał(a): Brzmienie brzmieniem, nagranie nagraniem, realizatorowi dźwięku chyba nie muszę tego mówić
Czy nasz forumowy idol wykazał minimum zainteresowania i widział filmy produkcyjne które wrzuciłem?
Analogicznie:
BMW ma na liczniku 220 i Dacia Logan też, tylko Dacia Logan jest o 40000 tańsza. HAHA! debile z BMW nie wiedzą co robią...
Takie tylko porównanko, zobacz na filmy produkcyjne. I tak... wiem, J-bass, najlepszy, zawsze, o wyrocznio!
Czyli idąc tym tokiem myślenia - w Warwicku nie chodzi o brzmienie a prestiż posiadania? Bo tak to zrozumiałem.
Mieć coś mega drogiego, coś niedostępnego dla plebsu, niekoniecznie użytkowego i praktycznego. Ważne że jest drogie. I niewielu to ma.
Dodać do tego rozbuchany do granic możliwości, mega brutalny marketing i szczycenie się ekologiczną produkcją i mamy endorsement kolesi którzy w ogóle na tych basach nie grają, ale je reklamują, bo szekle się pewnie bardzo dobrze zgadzają
Jak dla mnie to mogą robić na tych filmikach z linii produkcyjnej co tylko chcą - kąpać te korpusy w złocie, nosić je na błogosławieństwo do papy Frania itd. Liczy się efekt finalny. A Pan który zaprezentował mnogość oferty warwicka dowiódł, że nieważne jak wyszukany custom by nie był, tak E brzmi jakby była grana 3 lata. I była marki nołnejm z korei północnej
Ps. Właśnie byłem w castoramie i będę brał udział w losowaniu Dacii Logan, bo mi jakiś kupon wcisnęli.
Liczba postów: 1084
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
03-21-2017, 09:10 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-21-2017, 09:24 AM przez WarwickPL.)
@Stanislav
Wszelkie PRowe rady przyjmujemy z miłą chęcią
Ja tu piszę o aspekcie porównania przez Alfika, zobaczcie sobie na wideo produkcyjne, szczerze polecam obejrzeć jak to wygląda.
Jeśli zadałeś to pytanie, to mniemam że także go nie widziałeś.
Linia produkcyjna w Warwicka jest rozwijana od początku marki.
Już wspominałem na forum, ale jest to jedna z niewielu firm która w Europie a może i na świecie tak silnie inwestuje w rozwój swoich instrumentów. Tam zwyczajnie ciągle coś się zmienia, ulepsza, np. wprowadzenie ostatnio ładowania preampu na usb.
To jest ciagła innowacja. Harley Benton jest fajna marką budżetową i to tyle, z całym szacunkiem do produktów Thomanna które są dobre bo trafiają w gusta właśnie osób ktore szukają relatywnie dobrej jakości do niskiej ceny. Natomiast pod względem wykoannia, jest to zupełnie inna para kaloszy
Brzmieniowo nikomu do ucha nie wchodzę, skoro Alfik czy ty lubicie takie czy inne brzmienei, proszę bardzo, skoro brzmią dla niego tak samo na wideo, czemu nie. Każde wideo inaczej jest nagrywane, obrabiane i zawsze może mieć rózny rezultat końcowy. Zresztą brzmieniowo i tak każdy musi sam sobie ocenić, bo brzmienie jak prędkość samochodu nie jest mierzalne.
Podaję Wam tylko info że to są instrumenty o klasę wyrzej pod względem wykonania. Koszt 7000 to nie tylko sam instrument ale także koszt produkcyjny, inwestycyjny, ludzki itp. Streamer CV jest robiony całkowicie w Niemczech.
Także mam nadzieję, przełoży się to na Wasze zrozumienie skąd takie ceny.
Tak jak pisze brzmieniowo, wiadomo każdemu podoba się co innego.
Natomiast, podejście Alfa znam i nie traktuje jego postów poważnie, ani oficjalnie, zwyczajnie gościu czasem tu zajrzy żeby się ponaśmiewać
Więc wybacz, że nie pisze tu Wam na Pan i nie wrzucam oficjalnych postów, ale zwyczajnie nie ma na to miejsca.
Może bardziej drogą mailową
@Maciejeq
Przy okazji, brutalny marketing sprowadza się do prowadzenia skromnie jednego wątku na tym forum.
Jeśli mówiąc marny endorsment masz na mysli marnych endorserów, kłaniam się nisko, bo wiele osób ma (o dziwo) frajdę z grania na tych instrumentach. Szkodza, że pakujesz ich do jednego worka w taki sposób.
@Maciejq, Stanislav, Alfik i cała reszta
Podsumowując, żeby było jasne, nikt nie jest tu żeby się z Wami kłócić, a tylko żeby przekazać Wam informacje. Macie swoje upatrzone brzmienie, okej. Ja Wam Warwicka na siłe nie wpycham. Są inne wątki.
Natomiast, jeśli chcecie zostańcie, dowiecie się czegoś o firmie, o produktach dystrybucyjnych itp. Może nawet zrobimy jakąś fajną dyskusję na poziomie lepszym niż w sejmowych ławach.
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.
https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL
Liczba postów: 8284
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
2
(03-21-2017, 09:10 AM)WarwickPL napisał(a): bo brzmienie jak prędkość samochodu nie jest mierzalne.
Cytat:Podaję Wam tylko info że to są instrumenty o klasę wyżej pod względem wykonania. Koszt 7000 to nie tylko sam instrument ale także koszt produkcyjny, inwestycyjny, ludzki itp.
Pod względem wykonania pewnie tak, a pod względem brzmienia? Dla większości producentów składowe kosztu całkowitego są podobne, także moim zdaniem argument nietrafiony.
Nie chcę kręcić żadnej gównoburzy, ale wrzucasz filmiki promocyjne, na których instrumenty mają głuche struny. Twierdzenie, że to kwestia ucha i preferencji brzmieniowych jest po prostu kłamstwem.
Liczba postów: 1084
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Stanislav, wrzuciłem wywiad z jednym z artystów nie demo produktowe. Nie wiem, jak było kręcone, nie wiem czy któs pomyślał i zmienił struny czy nie. Różnie mogło być. Może nagrywali audio z komórki.
Mówię tylko, żebyś nie traktował jednego filmiku opiniotwórczo w stosunku do całej marki
Uwierz, mi że składowe kosztów produkcji Harley Benton i Streamera CV nie są podobne
Moje twierdznie brzmieniowe odnośi się do ogółu sytuacji, nie do tego konkretnego filmiku.
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.
https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
03-21-2017, 09:58 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-21-2017, 10:00 AM przez Alfik.)
(03-21-2017, 09:34 AM)WarwickPL napisał(a): Stanislav, wrzuciłem wywiad z jednym z artystów nie demo produktowe. Nie wiem, jak było kręcone, nie wiem czy któs pomyślał i zmienił struny czy nie. Różnie mogło być. Może nagrywali audio z komórki.
Mówię tylko, żebyś nie traktował jednego filmiku opiniotwórczo w stosunku do całej marki
1. Bas na tym filmiku jest nagrany po linii, a nie z mikrofonu w komórce czy też kamerze.
2. Jeśli gitary firmy Warwick brzmią tak świetnie to dlaczego, na żadnym filmie promocyjnym ani teście tego nie słychać (nie rozmawiamy o preferencjach tylko o faktach typu głuche struny) czy tak bogatej firmy nie stać na dobrych realizatorów dźwięku? Bo to ich wina oczywiście...
3. Być może kogoś powinni zwolnić z marketingu jeśli w materiałach reklamowych zmienia z oszczedności (rozumiem, że dla srodowiska zaiste szczytny cel) struny bez E i H. Wyższe struny brzmią owszem kiepsko, ale słychać, że są raczej nowe
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
(03-21-2017, 09:10 AM)WarwickPL napisał(a): Linia produkcyjna w Warwicka jest rozwijana od początku marki.
Już wspominałem na forum, ale jest to jedna z niewielu firm która w Europie a może i na świecie tak silnie inwestuje w rozwój swoich instrumentów. Tam zwyczajnie ciągle coś się zmienia, ulepsza, np. wprowadzenie ostatnio ładowania preampu na usb.
To jest ciagła innowacja. Harley Benton jest fajna marką budżetową i to tyle, z całym szacunkiem do produktów Thomanna które są dobre bo trafiają w gusta właśnie osób ktore szukają relatywnie dobrej jakości do niskiej ceny. Natomiast pod względem wykoannia, jest to zupełnie inna para kaloszy
Ależ drogi WarwickPL, oglądałem filmiki z waszej linii produkcyjnej i nie rozumiem czym próbujesz się bronić. Już napisałem - róbcie z tymi basami co chcecie, zaproście szamanów Voodoo, pozłacajcie, w miejsce markerów podstrunnicy pakujcie szmaragdy i róbcie wszytko z dokładnością technologii zbrojeniowych / NASA. Najwyraźniej to nie ma przełożenia na brzmienie tych instrumentów.
All in all w filmiku gdzie koleś pokazuje 6 basów KAŻDY brzmi jakby miał starą kuchenną gąbkę pod strunami a E i H jakby były zmieniane ostatni raz z okazji upadku muru berlińskiego.
Obejrzyj to video, odszukałem je specjalnie dla Ciebie, z naszym ulubionym J-bassem:
https://www.youtube.com/watch?v=pSHVqOYjaDI
Ależ marna jakoś wykonania, nie?
(03-21-2017, 09:10 AM)WarwickPL napisał(a): Każde wideo inaczej jest nagrywane, obrabiane i zawsze może mieć rózny rezultat końcowy. Zresztą brzmieniowo i tak każdy musi sam sobie ocenić, bo brzmienie jak prędkość samochodu nie jest mierzalne.
No dobrze, faktycznie, każde może być inaczej obrobione, ale nawet Waves nie stworzył pluginu "dekastrator strun". Piszesz o wpływie obróbki, próbujesz użyć argumentu że wszystkim da się zmanipulować, ale czy jesteś na tyle kompetentną i znającą się na nagrywaniu osobą by stwierdzić że jedno nagranie przekłamuje drugie? A, rozumiem, zaraz napiszesz że przecież TO SŁYCHAĆ
(03-21-2017, 09:10 AM)WarwickPL napisał(a): Koszt 7000 to nie tylko sam instrument ale także koszt produkcyjny, inwestycyjny, ludzki itp. Streamer CV jest robiony całkowicie w Niemczech.
Załóżmy że jestem najprostszym przykładem konsumenta, nie rozumiem nic i nie zastanawiam się nad funkcjonowaniem wielkich firm. Teraz zadaję Wam pytanie - i co z tego? Czy piekarz sprzedając kajzerkę tłumaczy się Pani Bożence że bułka kosztuje 0,35zł bo musi ponieść koszt inwestycyjny, ludzki itd.? No proszę, to się robi coraz żałośniejsze
(03-21-2017, 09:10 AM)WarwickPL napisał(a): @Maciejeq
Przy okazji, brutalny marketing sprowadza się do prowadzenia skromnie jednego wątku na tym forum.
Jeśli mówiąc marny endorsment masz na mysli marnych endorserów, kłaniam się nisko, bo wiele osób ma (o dziwo) frajdę z grania na tych instrumentach. Szkodza, że pakujesz ich do jednego worka w taki sposób.
Powiedz gdzie w tej wypowiedzi:
Cytat:Dodać do tego rozbuchany do granic możliwości, mega brutalny marketing i szczycenie się ekologiczną produkcją i mamy endorsement kolesi którzy w ogóle na tych basach nie grają, ale je reklamują, bo szekle się pewnie bardzo dobrze zgadzają
napisałem że macie marny endorsment i pakuję kogokolwiek do jakiegoś wora? Zarzucam wam kupowanie lojalności za kasę. Kurka - nie próbujcie oszukiwać że stoi za tym jakaś większa idea, szacunek, miłość i lojalność do marki. Przecież to jest tak sztuczne, że japitolę.
A marketing prowadzicie nie tylko na forum
Naszym koronnym argumentem jest to że wasze instrumenty wg. nas nie brzmią i jak na tak grające instrumenty - są mega drogie. Tyle. Nikt tu nie pyta ile zarabia wasza sprzątaczka, ile wziął Guy Pratt a ile Leland Sklar za reklamę sygnatury i na co ta kasa idzie.
To nie jest tak że uwzięliśmy się na markę Warwick, to jest tak że firma Warwick uwzięła się na nas i serwuje nam pięknie wykonane, kiepskiej jakości produkty
Liczba postów: 5242
Liczba wątków: 35
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
4
Liczba postów: 1084
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
03-21-2017, 10:25 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-21-2017, 10:31 AM przez WarwickPL.)
@Maciejeq (w skrócie)
Ja się przed niczym nie bronię
PS komu niby mielibyśmy płacić? Zapytaj się artystów, u nas największe gwiazdy dostają tylko sprzęt za free.
PS2 Ile płacisz za basy USA z Xotic, Fender, czy inne topowe marki?
Na ogół tyle samo co za Warwicka, Custom Shop też często podobnie.
Jak chcesz wydać mniej kasy jest Rockbass.
@Alfik
1. Okej
2. Nikt nie pisał że brzmią świetnie i są najlepsze na świecie. W porównaniu do Ciebie zwyczajnie, uważam że są instrumenty które mogą brzmieć inaczej niż rzeź bas i są ludzie którym to się podoba.
Czego nie słychać dokładnie na testach?
Alfiku, przecież ty patrzysz na brzmienie basu przez jakiś swój upatrzony filtr upodobań.
Po co Warwick miałby robić bas który brzmi jak j-bass. Takich firm jest już w setkach.
Zresztą, myślę że niezależnie od powstałego dowolnego modelu Warwicka i tak pewno nidgdy by Ci nie podpasował. Takie właśnie masz preferencje. Sam tak mam w instrumentach odnośnie niektórych marek. Natomaist różnica między nami jest taka, że ja nie mówię, że wszystko co mi się nie podoba to g...
3. Nie wiem po co na siłe czepiać się jednego przykładu. Z innej beczki, w zeszłym roku zgłosił się do nas Tomek Halicki z Vadera.
Pytanie czy Vader źle brzmi teraz odkąd gra na Warwicku? Czy żaden realizator nie będzie w stanie teraz nagrać ich płyty?
@wszyscy
Zastnawiam się skąd tyle forumowej zgryźliwości skoro normalnie grający muzycy zwyczajnie biorą te wiosła do łapy i mają frajdę z grania, nawet Pan Munnier
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.
https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL
Liczba postów: 2579
Liczba wątków: 14
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
03-21-2017, 10:35 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-21-2017, 10:36 AM przez szymam.)
Cytat:3. Nie wiem po co na siłe czepiać się jednego przykładu. Z innej beczki, w zeszłym roku zgłosił się do nas Tomek Halicki z Vadera.
Pytanie czy Vader źle brzmi teraz odkąd gra na Warwicku? Czy żaden realizator nie będzie w stanie teraz nagrać ich płyty?
Zastnawiam się skąd tyle forumowej zgryźliwości skoro normalnie grający muzycy zwyczajnie biorą te wiosła do łapy i mają frajdę z grania, nawet Pan Munnier
Nie wiem w sumie co Ci mam odpisać.
Wszystkie porównania i przytoczone fakty mają się nijak do głównego wątku dyskusji.
Vader? To popularność muzyka świadczy o brzmieniu?
Te gitary sprawdzają się w muzyce, gdzie bas nie musi, a wręcz nie powinien robić roboty, bo uwagę zwraca się na co innego. I roboty nie robi. Tak, nawet w Vaderze. No a z grania, jak to z grania radocha jest zawsze. Nawet jakby się grało na basie z karasiowego pokarmu.
Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
(03-21-2017, 10:25 AM)WarwickPL napisał(a): @Maciejeq (w skrócie)
Ja się przed niczym nie bronię
PS komu niby mielibyśmy płacić? Zapytaj się artystów, u nas największe gwiazdy dostają tylko sprzęt za free.
PS2 Ile płacisz za basy USA z Xotic, Fender, czy inne topowe marki?
Na ogół tyle samo co za Warwicka, Custom Shop też często podobnie.
Jak chcesz wydać mniej kasy jest Rockbass.
I co? Dostają ten sprzęt za free i są nim tak zauroczeni, że występują z nim w klipach które oglądają miliony ludzi na świecie?
Bo uwierzę w to tak samo jak w to że Flea na live'ach gra przez GK i używa go w studiu...
Liczba postów: 1084
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
03-21-2017, 10:58 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-21-2017, 11:03 AM przez WarwickPL.)
@Szymam
Chodzilo o to ze w takiej muzie wlasnie gra sie nizszym brzmieniem. Czyli nie wszystkie struny/basy W są głuche jak niektórzy tu sądzą.
Główny wątek to?
@Maciejeq
Tak, nie wiem skąd takie przekonanie, że ktoś dostaje za to kasę.
Bazując na mojej wiedzy i biorąc udział w negocjacjach tego typu endorsmetów.
Nigdy nie było o czymś takim mowy. Na ogół są to różnego rodzaju zniżki.
Generalnie endorsment tak działa, że ktoś dostaje na coś zniżkę a w zamian oczekuje sie od niego promocji danego instrumentu.
Tak to działa we wszystkich firmach. Tylko, że to artysta decyduje na jakiej marce sprzętu będzie grał.
Myślisz, że np, taki Robert Trujillo, jest łasy na jakieś nikłe profity ( jak sugerujesz) z Warwicka i dlatego gra na naszych basach?
Przecież on mógłby grać na milionie innych sprzętów. Więc uwierz mi, tak, artyści graja na tych basach bo jest własnie rodzinna fajna atmosfera, bo są dobrze traktowani, a nie z góry jak w jakiejś korporacji.
Czy myślisz, że taki Flea leci na kase? Serio? Przecież on pewno na jednym koncercie zarabia więcej niż jest mu w stanie zaproponować GK czy każda inna marka.
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.
https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL
Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
Myślę że taki Flea ma podpisany kontrakt z GK na pokazywanie się z ich gratami wszędzie. Nie oznacza to że na nich gra. Na live gra z linii, zbieranej tuż za efektami (stąd wszystkie jego przestery brzmią jak szuranie drutem po betonie, ale tego rzecz jasna nie powiedzą w Rig Rundownie), w studiu też leci w 90% przypadków z linii, ewentualnie dogranej później paczki. GK służy mu za ew. odsłuch na scenie. Tyle jego wpływu na brzmienie Flea
A widz stwierdzi przecież, że skoro coś stoi na scenie, to raczej po to by artysta na tym grał. No i tym sposobem zarabia Flea i GK. Skomplikowane, nie?
Rob zapewne też stwierdził "w Warwicku panuje taka rodzinna fajna atmosfera, że wezmę tę basówkę na nagranie klipu Hardwired". A dziś pewnie wszedł na y2ba, zobaczył że klip ma 32 miliony odsłon i złapał się za głowę mówiąc "O kureczka, ależ zniżkę na czerwone warwicki dostanę!"
Liczba postów: 3857
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
2
(03-21-2017, 10:25 AM)WarwickPL napisał(a): Nie wiem po co na siłe czepiać się jednego przykładu. Z innej beczki, w zeszłym roku zgłosił się do nas Tomek Halicki z Vadera.
Pytanie czy Vader źle brzmi teraz odkąd gra na Warwicku? Czy żaden realizator nie będzie w stanie teraz nagrać ich płyty?
W Vader to Peter nagrywa bas płyty, a nie Hal (była nawet sytuacja, kiedy kręcili studio report jeszcze z Novym, Novy tam się napinał, kombinował, opowiadał jakich strun używa, a na płycie i tak był bas Petera). Na żywo bas w Vader nie ma żadnego znaczenia, bo nie słychać jego barwy. Czy będzie to fender, warwick, fodera czy HB to jeden pies.
fender -> fender -> fender
Liczba postów: 1084
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
03-21-2017, 11:53 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-21-2017, 11:56 AM przez WarwickPL.)
Czerwone to za darmo akurat pewno ma
Tylko mówię, topowi artyści na ogół nie potrzebują kaski, tu raczej chodzi o prestiż itp. i jakkolwiek złowrogo to może brzmieć wybierają marki instrumenty które im pasują, czy to z uwagi na fajną atmosferę czy na brzmienie, na pewno tu jest różnie.
Inna rzecz z artystami którzy są np. takimi ambasadorami marki, jak np. u nas był Andy Irvine.
To naturalnie, jest opłacane stanowisko. Natomiast nie w przypadku endorsmentu.
Tak, rozdzielając te dwie rzeczy.
Wątek się rozwinął, ile ciekawostek dziś mogliście się dowiedzieć
@Bolem, możliwe, nie mam takiej wiedzy. Natomiast, mówie tylko że Tomek też mógł pewno dostać endorsment z wielu innych marek a wybrał Warwicka. Więc, tylko taka mała sugestia, że może nie takie straszne to W, jakie je tu poniektórzy rysują
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.
https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
Panowie nie oczekujcie od Warwicka jakichs obiektywnych odpowiedzi. On nie pisze tego co mysli czy jak jest , on jako pracownik realizuje linie firmy , prezentuje tutaj to co ma w grafiku. Obluguje WSZYSTKIE wieksze fora w Polsce i bierze za to szmalec. Jezeli linia prezentacji jest taka , ze Warwick jest rozchwytywanym basem wsrod endorserow i basisci jak Bailey je kupuja to tak napisze bo mu kazano. Ceny basow Warwicka musza kompensowac te wszystkie wydatki wiec sa gigantyczne. Jezeli zerkniecie natomiast na ceny hardware jak mostek czy klucze to latwo sie przekonac , ze sa jednymi z najtanszych czesci na rynku. Dwuczesciowy mostek Warwicka do czworki kosztuje taniej niz giety blaszak Fendera u Thomanna. Tak samo klucze ze znakiem W sa jednymi z najtanszych.
|