Ankieta: Która próbka najbardziej Ci się podoba?
1
33.33%
14 33.33%
2
7.14%
3 7.14%
3
4.76%
2 4.76%
4
9.52%
4 9.52%
5
21.43%
9 21.43%
6
23.81%
10 23.81%
Razem 42 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ankieta z próbkami
#31
Oceniajac tylko pierwsza czesc nagran (nie znosze takiego brzmienia spawarek jak w cz. 2) - w kontekscie "bas solo" - wybralbym 5 i 6. Pozostale brzmia bardzo nosowo.
Odpowiedz
#32
Ej a to nie jest numer Betatest czasem?Smile

Najfajniejsze jest to, że różne głosniki kompletnie inaczej reagują jak "włączasz" kanał przesterowany.

Mi najbardziej pasuje 1,2. Z wszystkich pozostałych poza 3 trzeba by faktycznie górkę zdejmować bo jazgocze - choć clean najładniejszy w 6 jak dla mnie jest.

Co wygrałem?
Odpowiedz
#33
1 i 2 świetnie wyważone
3 mdła
4 fajnie czytelna, ale ciut za ostra w mocnym graniu
5 ładnie tłusta i zadziorna
6 mdła w czystym i siarzy w przesterze Big Grin

brałbym chyba 2 do "wyntydżowego" grania, a 5 do nowoczesnego

PS: przeczytałem Twój komentarz - imho w miksie nie musiałbyś ciąć górki z 5, bo nie jest tak ostra jak 4 - ładnie by skleiła przestrzeń między gitą, a blachami.
No i chyba najfajniej reaguje na dynamikę.
Osobiście na moje sound ciut "gitarowy", ale może z palucha byłoby ciekawiej.

Generalnie - gratulacje. Jesteś jednym z mistrzów soundu na tym forum, czego jeszcze kilka lat temu bym się nie spodziewał Emotka_2755
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#34
Ano.
Odpowiedz
#35
Dla mnie zdecydowanie 5. Natomiast z większości tych głośników nie trzeba by było w studio nic ciąć eq - bo do zmniejszenia ilości siary mamy:

1. Techniki wielomikrofonowe dające bardziej 3wymiarowy tłustszy dzwięk niż jedno sm57
2. doskonałe przetworniki mające same z siebie mniej siary
3. Preampy np neve 1073 ze sporą "wartością dodaną" i wysyceniem dźwięku (nagranie takim preampem samo z siebie robi tzw płytowy dzwięk)
4. Kompresory w rodzaju La2a usuwające wszelkie elementy siary i dodające sporo tzw "tłuszczu"
5. Saturatory taśmy typu fatso... wysycające w przyjazne uchu zniekształcenia...


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#36
(01-05-2014, 01:15 PM)Alfik napisał(a): Dla mnie zdecydowanie 5.
Emotka_2755
z resztą też się zgadzam Big Grin
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości