killer B string
(06-22-2012, 05:53 PM)Bolem napisał(a):
(06-22-2012, 11:49 AM)OMSON napisał(a):
(06-22-2012, 11:44 AM)Bolem napisał(a): Nie wiem czy ktos to wrzucal, ale tutaj mu fajnie gada B

A u Ciebie tak nie gada w G&L, jak nastroisz do BEAD?

nie wiem, kupuje struny .100, to trochę za cienko do BEAD (chyba ze 5 minut po wyjęciu z opakowania Smile )

na innych nagraniach w innych strojeniach brzmię podobnie, ale bardzo mozliwe ze to kwestia konstrukcji G&L/MM i tego ze uzywal sansampa RBI (którego mam włączonego non stop)

a, i tutaj gosc jest nastrojony jeszcze pol tonu w dół Smile



Przecie gość ma set od piatki załozony.
Kup sobie takowy i G wyp......Big Grin

Odpowiedz
dokladnie tak mi Omson napisał, zrobiłbym tak jakbym miał zespół w którym by sie to strojenie sprawdziło Smile
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
E tam, po Grajmidole, wiadomo co rządzi w B-string competition: http://www.youtube.com/watch?v=Sscy049s4...ge#t=2676s Wink
Odpowiedz
no, tez na to zwrocilem uwage, rozjebała tutaj. A to i tak typowe brzmienie w którym B brzmi słabo-sam środek. Fajnie musi brzmiec bardziej w miksie
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
.100 w B? Huh
ja ostatnio poprawiłem setup w jazzie i stwierdziłem, że na .130 już mi miękko pod prawą, ale przy slide'ach i tak boli, więc zostawiam

PS: bitches please.... http://www.youtube.com/watch?feature=pla...Yds#t=117s
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(07-11-2012, 09:45 PM)Bolem napisał(a): no, tez na to zwrocilem uwage, rozjebała tutaj. A to i tak typowe brzmienie w którym B brzmi słabo-sam środek. Fajnie musi brzmiec bardziej w miksie

I to jeszcze na jednej dwunastce jest grane! Big Grin
Odpowiedz
(07-11-2012, 09:46 PM)Burning napisał(a): .100 w B? Huh
ja ostatnio poprawiłem setup w jazzie i stwierdziłem, że na .130 już mi miękko pod prawą, ale przy slide'ach i tak boli, więc zostawiam

PS: bitches please.... http://www.youtube.com/watch?feature=pla...Yds#t=117s

przesterowane zazwyczaj brzmią dobrze, bo przesterem zabijasz potencjalny "karton"

Viking ma .100 w B z tego co mówił, to u niego czwarta struna

Groza gdzies pisal (mozliwe ze nawet w tym wątku), ze timmy c mówił, że do niskiego strojenia cienkie struny (Groza chyba pisał o .120)-co jak co, ale jemu B brzmi zajebiscie.
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
Bolem, na tym nagraniu nie użyto żadnego przesteru, gain we wzmaku też nie był na maksa Emotka_2755
tim com też idealnie czysto nie brzmi.. co do grubości - to raczej kwestia ataku.. pod lewą łapą wygodniej by było pewnie użyć .125, ale przy mocnym graniu wolę mieć 'grubasa' pod prawą
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Burn, pisz co chcesz, ale Twoj bas w tym fragmencie NIE JEST czysty. I to nie "moim zdaniem" (tak jak mam w sygnaturze).

Nie interesuje mnie czy używałeś kostek, gainów, na ile co było rozkręcone Smile. NIE JEST.

(brzmienie mi sie podoba, ale to swoją drogą)

H najgorzej brzmi chyba grając w taki sposób jak słyszymy w Zakwasowym nagraniu- bas solo, dużo środka. Ten alembic odzywa sie zacnie. Najlepiej jak jest przesterowane.

Tim czasem jest przesterowany, czasem gra calkiem czysto. Niezależnie od tego praktycznie nie da się rozróżnić kiedy gra na B a kiedy na innych strunach
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
fakt, iż nie brzmi czysto nie znaczy, że jest przesterowany Smile
po prostu jest mocny atak i bardzo potężne nasycenie lampy, a domiksowany sygnał DI to nie szitowy box Behringera tylko ISA One, czyli mocno obciążone trafo...

chcesz posłuchać gołego śladu mocno granego basu w ISA One? daleko od 0db, a brzmi 'brudno'

Imho dobry sound to ilość harmonicznych, zatem:
- dobór grubości struny do stylu ataku z palca
- dobry setup
- dobra deska
- dobry DI
- dobry wzmak
- dobre miki
- dobry miks
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(07-12-2012, 09:13 AM)Bolem napisał(a):
(07-11-2012, 09:46 PM)Burning napisał(a): .100 w B? Huh
ja ostatnio poprawiłem setup w jazzie i stwierdziłem, że na .130 już mi miękko pod prawą, ale przy slide'ach i tak boli, więc zostawiam

PS: bitches please.... http://www.youtube.com/watch?feature=pla...Yds#t=117s

Viking ma .100 w B z tego co mówił, to u niego czwarta struna

.105 w drop B, ale ja tak lubię bo ładnie chrupie Wink
Odpowiedz
+1 za 105 na dropp H. Tez tak robilem.

kiedyś Groza pisał o secie do 5 do 120. Ma kots info jakie to strunki?

FEnDER SRENDER!


Odpowiedz
(07-13-2012, 07:14 PM)artur napisał(a): +1 za 105 na dropp H. Tez tak robilem.

kiedyś Groza pisał o secie do 5 do 120. Ma kots info jakie to strunki?

Roto takie robi - 665LB
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości