Liczba postów: 153
Liczba wątków: 55
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
OTO słowa Żaczka skopiowane z facebooka cytat<To może kilka słów o tym wynalazku :-) Jest to mój projekt instrumentu który docelowo będzie basem midi ale nie było by go gdyby nie ludzie których poznałem przy okazji współpracy z firmą Bassment. Firmy już nie ma ale jest pracownia Piotra Zakrzewskiego gdzie pracujemy nad "Labondkiem.> koniec cytatu!
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Ej, to jest rewelacyjne, gdzie można o tym więcej poczytać?
TEACHER: Glen, why do you always get so dirty?
GLEN: Well, I'm a lot closer to the ground than you are.
Zenek_Spawacz
Unregistered
Bass i MIDI to byl zawsze problem. Kiedys przed laty mialem Bass to Midi Shadowa ale problem z przetwarzaczami tego typu byl taki , ze opoznial. Frekwencja basu jest niska i urzadzenie potrzebuje czasu , to sie naturalnie slyszy i nie da rady nic zrobic. Sprawnie funkcjonujace basy midi produkowal WAL i Peavey ale to byly urzadzenia , ktore dzialaly na zasadzie kontaktow. I tak sie nie przyjely bo bas to bas a nie syntezator. Rozmawialem kiedys z Jerzym Drozdem na ten temat , on chcial wsadzac w swoje instrumenty Axona ale to tez opoznia. Na zdjeciu u Zakrzewskiego widac instrument z krotka struna i chyba stroj jest o wiele wyzszy od basu wlasnie zeby podniesc frekwencje i skrocic czas oczekiwania na dzwiek. Ale to juz nie bas tylko nowy instrument midi.
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
06-24-2011, 12:36 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-24-2011, 12:39 PM przez jank54321.)
A gdyby używać midi jako smyków, padów etc? wtedy opóźnienie nie byłoby problemem a można na tym barwowo skorzystać, nie?
tylko jak to wszystko podpiąć i okablować? bo to dla mnie b zagadkowy i ciekawy temat, jakieś koncepcje?
p.s. dzięki za vid- spoko brzmi, ciekawe jakie ma inne możliwości
TEACHER: Glen, why do you always get so dirty?
GLEN: Well, I'm a lot closer to the ground than you are.
Liczba postów: 16400
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
06-24-2011, 12:58 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-24-2011, 12:59 PM przez miklo.)
Chyba nie jest wcale tak źle z tym rozpoznawaniem częstotliwości...
Gram na nerwach.
Liczba postów: 1309
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
zauwaz, ze wiekszosc rzeczy
grana jest w wysokich pozycjach...
Liczba postów: 16400
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Jak to solówki generalnie... Ale podkłady są w niskich i jakoś dają radę.
Gram na nerwach.
Liczba postów: 1309
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
oby, ale wg mnie te podklady
sa bardzo srednie, w wysokich pozycjach
jeszcze jakos to gra.
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Dynamika, no tak, ale w zasadzie to same leady były, a co z takimi podkładami w formie padów, smyków etc.? Aby "rzucać" akordami?
TEACHER: Glen, why do you always get so dirty?
GLEN: Well, I'm a lot closer to the ground than you are.
Liczba postów: 2326
Liczba wątków: 45
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
10
No dobra, ale Krzysztof Ścierański od dawna stosuje bas sprzężony z midi i potrafi zrobić tym całkiem fajny klimat. Od podkładu perkusyjnego po dzwony i inne fleciki.