Ampeg SVT 3 PRO - problem z wyjściem liniowym
Witam.

Na ostatnich dwóch koncertach nagłośnieniowcy mieli problem z wyjściem XLR z mojego Ampega SVT 3 pro. Sygnał był tak słaby, że prawie w ogóle go nie było. Musieli mnie podpinać z D.I.Boxa, a piec robił jedynie za odsłuch. Dawniej tego nie było. Wyjście XLR działało jak należy. Ktoś miał już takie problemy, i wie, gdzie wsadzić ręce, żeby było OK? Jak będę zmuszony, oddam wzmacniacz do naprawy, ale może uda się samemu, ale żebym wiedział, czego szukać. Nie jestem elektronikiem, ale jestem elektrykiem, więc w razie czego wiem, która stroną trzyma się lutownicę Smile

Na schemacie sprawa nie wygląda na specjalnie skomplikowaną. Biorąc sygnał PRE- mamy niby po drodze tylko potencjometr od sygnału.

Pozdrawiam.
Pozdrawiam
Ajgor
Ibanez SR300E, 
Ampeg BA-108, 
Ampeg PF 500, 
Samoróbka kolumna na głośniku Eminence Delta 15" 300W
Odpowiedz
PRE/POST EQ - wciśnięcie/wyciśnięcie robi jakąś różnicę?
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
Wysyłaj go do Markusa - mój miał taki sam problem. I mój preamp SVP-PRO tak samo. To chyba przy nich typowa usterka.

EDYTA: W razie czego schematy serwisowe powinienem mieć.
Odpowiedz
(01-12-2015, 02:28 PM)bartoshek napisał(a): PRE/POST EQ - wciśnięcie/wyciśnięcie robi jakąś różnicę?

Niestety nie.
(01-12-2015, 03:02 PM)mazdah napisał(a): Wysyłaj go do Markusa - mój miał taki sam problem. I mój preamp SVP-PRO tak samo. To chyba przy nich typowa usterka.

EDYTA: W razie czego schematy serwisowe powinienem mieć.

Nie bardzo mogę sobie pozwolić na wysyłanie. Od jutra zaczynamy nagrywanie, i będzie praktycznie non stop potrzebny. Jeśli to typowa usterka, to mogę wiedzieć, jaka? Sam sobie usunę Smile
A schematy by się przydały. W razie czego mam 5 kilometrów do gościa, który zajmuje się naprawą sprzętu estradowego. Schemat był by pomocny. Mogę prosić na ajgor@wp.pl ?
Pozdrawiam
Ajgor
Ibanez SR300E, 
Ampeg BA-108, 
Ampeg PF 500, 
Odpowiedz