(07-16-2015, 10:38 PM)Misio napisał(a): Jakis dupowaty ten producent futeralow, skoro konsultuje zamówienie z Internetem za pośrednictwem Ciebie zamiast powiedziec klientowi, zeby ruszył sie i zmierzył pake, skoro pierwszy futeral, uszyty wg danych producenta, nie spelnil jego oczekiwań.
Nie znam tak naprawdę szczegółów, ale widzę to tak:
Klient zamawia futerał, płaci zaliczkę i deklaruje, że wymiar paczki jest zgodny z danymi z katalogu.
Producent robi futerał, i się okazuje, że on jest za mały.
Obaj są zdziwieni, zwłaszcza producent, bo wcześniej jeszcze takiej sytuacji nie miał.
Wyjścia są dwa - producent może klientowi powiedzieć, że ma w dupie jego lenistwo, które polegało na tym, że nie chciało mu się paczki zmierzyć, i żąda zapłaty reszty kasy i odbioru futerału już uszytego.
Ale może producent nie jest wałem i mówi - ok, zrobię ci drugi futerał, taki żeby był git, a ten, który już uszyłem spróbuję po kosztach komuś opchnąć, tylko sprawdzę po znajomych, jak to jest z wymiarami tych paczek. Nie ma się co dziwić, że producent futerałów jest zaskoczony niezgodnością gabarytów paczki z tymi podanymi w dokumentacji technicznej, zwłaszcza, że umówmy się, że Hartke to nie manufakturka, w której jakiś stolarz szyje unikalne paczki na indywidualne zamówienia.
Niewykluczone, że właśnie tak było.
W sumie do adminów prośba o usunięcie tematu, bo już chyba nikt nie pomoże więcej.
Dzięki.