11-30-2011, 10:39 PM
(11-30-2011, 10:22 PM)☼☼☼ napisał(a): Jakieś konkrety, czy to już koniec twojej "elokwentnej" odpowiedzi?
Nie poczekam aż się dokształcisz i



![[Obrazek: Skin_depth_by_Zureks.png]](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Skin_depth_by_Zureks.png)
kable wzmacniacz-kolumna
|
11-30-2011, 10:39 PM
(11-30-2011, 10:22 PM)☼☼☼ napisał(a): Jakieś konkrety, czy to już koniec twojej "elokwentnej" odpowiedzi? Nie poczekam aż się dokształcisz i ![]() ![]() ![]() ![]()
11-30-2011, 11:31 PM
(11-30-2011, 11:08 PM)☼☼☼ napisał(a):(11-30-2011, 10:39 PM)solartron napisał(a): Nie poczekam aż się dokształcisz A czy wiesz, ze identyczną impedancję mogę mieć układy rezonansowe o różnych charakterystykach? Czy dla ciebie wartość impedancji załatwia sprawę brzmienia? Gdyby tak było to znaczyło by, że wszystkie głośniki 8 ohm grają tak samo itd. ![]() Zgodzisz się chyba, że głośnik to układ rezonansowy? A co dzieje się z układem rezonansowym, którego pojemność zwiększymy np. o rząd ![]() Jutro pomierzę pojemność moich kabelków kolumnowych. Widzisz tu sytuacja jest podobna do tej z pickupami. Kabel ma znaczenie a zwłaszcza jaką pojemność dokłada do cewki - ale skoro ty nie słyszysz efektów to i inni nie mają prawa tego słyszeć. Równie dobrze można przyjąć, że kwarki nie istnieją bo ich nie widać ![]()
11-30-2011, 11:44 PM
(11-30-2011, 10:04 PM)☼☼☼ napisał(a):(11-30-2011, 02:07 PM)Alfik napisał(a): Head pobudzony rezonującą paczką zaczyna wibrować i zwykle w specyficzny sposób mikrofonować - brzmienie jest przestrzenniejsze i bardziej wysycone - patrz voxy AC30 w których wszystko lata w środku. Powiedz to niektórym bardzo znanym i cenionym w tym kraju gitarzystom to cie wyśmieją... Już wiele lat temu robiłem nagrania porównawcze. Head na paczce i head w innym pomieszczeniu. W celu wyeliminowania wpływu sprzeżenia z gitarą gitarzysta zawsze był w innym pomieszczeniu. Różnice dla mnie były słyszalne - dla grającego gitarzysty wręcz kluczowe. Mówimy tu o stuwatowym Plexi rocznik 1972 i dwóch kolumnach 1960TV. Wszystkie gałki z wyjątkiem presence w prawo. Gibson Les Paul 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
12-01-2011, 11:30 AM
Cytat: Wyśmieją mnie? To znaczy, że kolumna stała w innym pomieszczeniu a gitarzysta sprzęgał gitarę tylko z headem? Chłopie - nie roizumiesz czy tylko udajesz, że nie rozumiesz... Wytłumacze Ci jak dowcip o Wilku Kozie i Kapuście Wilk (gitarzysta) znajduje się w pomieszczeniu A Koza (8x12) znajduje się w pomieszczeniu B Head (kapusta) znajduje się: 1. w pomieszczeniu z wilkiem (brzmi subiektywnie gorzej) 2 W pomieszczeniu z kozą która zajada się kapustką i od razu brzmi (subiektywnie) lepiej. I kurcze nie mówimy tu o mikrofonowaniu uszkodzonych lamp tylko o specyficznym przestrzenniejszym ich brzmieniu. Jeśli miałeś sporo do czynienia z lampowimi wzmacniaczami, to wiesz że plexi w tym ustawieniu i tym natężeniu dźwięku będzie mikrofonować niezależnie od jakości lamp w środku 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
12-01-2011, 11:32 AM
12-01-2011, 11:46 AM
I na cholerę to wszystko jak ludzie i tak grają i nagrywają na strunach roundwound zamiast tak jak się powinno na flatach i wszystkie te kablowo-głośnikowo-lampowe zabiegi na darmo, bo finalnie w te wszystkie mistrzowsko ustawione zabawki idzie popsuty gówniany sound z instrumentu?
![]()
12-01-2011, 11:53 AM
(12-01-2011, 11:32 AM)groza napisał(a):(11-30-2011, 11:44 PM)Alfik napisał(a): Mówimy tu o stuwatowym Plexi rocznik 1972 i dwóch kolumnach 1960TV. Wszystkie gałki z wyjątkiem presence w prawo. Gibson Les Paul Ciepło ![]() Nagrywałem ![]() 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
12-01-2011, 01:17 PM
Piękny!
12-01-2011, 01:27 PM
Trafa przykręcone... e słabizna
![]()
wkurwia mnie to hamstwo na forum
12-01-2011, 01:32 PM
używanie słowa na "k" objawem szynkowatości* nie jest
![]() *bo "cham" w sensie "prostak" pisze się przez "ch" a serio, to też mnie irytuje, o czym pisałem w 3ciej mordzie.. na szczęście to już nie jest moje forum, więc irytuje mnie mniej ![]()
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Wkórwiają mnie błędy ortograficzne.
Nah, Burn szybszy... ![]()
12-01-2011, 01:50 PM
12-01-2011, 01:58 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2011, 01:59 PM przez paluch1986.)
To ja tak niekulturalnie w temacie :
Przy wzmaku 350W, zmiana z kabla kolumnowego o średnicy 1 mm2 na kabel 2 mm2 dała odczuwalną różnicę - miałem wrażenie że przybyło więcej niskich tonów. Zmiana nastąpiła z rok czy dwa temu. Od tego czasu kocham mój zestaw Hartke. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|