Zdjęcia Sprzętu!
(03-22-2012, 12:51 PM)Tommi napisał(a): Jeżeli ktoś kupuje bezprogowego Speca, to jest tylko jedno wyjaśnienie - chce grać DUBSTEP!Cool

Też mi się od początku z tym kojarzyło mrgreen
Odpowiedz
jeszcze tylko hothand
Odpowiedz
http://soundcloud.com/mazdahh/fa-szufa-szu

O tak. Straszna zamuła.
Na przestarych strunach, prosto w interfua. Najpierw ciut głośniejszy mostkowy (nie podoba mi się), później ciut głośniejszy neck (moje ulubione ustawienie)
Preamp odkręcony na trochę mniej niż połowę.
Odpowiedz
http://blog.industrialradio.com.au/2010/...midi-bass/ zajebisty.
Odpowiedz
(03-22-2012, 01:27 PM)mazdah napisał(a): http://soundcloud.com/mazdahh/fa-szufa-szu

O tak. Straszna zamuła.
Na przestarych strunach, prosto w interfua. Najpierw ciut głośniejszy mostkowy (nie podoba mi się), później ciut głośniejszy neck (moje ulubione ustawienie)
Preamp odkręcony na trochę mniej niż połowę.

To ten bezprogowy Spector? Fajny sound Smile
Odpowiedz
dubstep to na obrzynach jak kolo z asian dub fundation.
Odpowiedz
(03-22-2012, 09:44 AM)mazdah napisał(a):
(03-22-2012, 01:21 AM)goly napisał(a): Mazda, kcesz powiedziec, ze kupiles pieciostrunowy, aktywny, bezprogowy bas spectora? Big Grin
Pewnie na roundach!

Zupełnie przypadkiem!! Tongue

(03-22-2012, 02:55 AM)Krulik napisał(a): ]Jakaś świnia wcisnęła Ci głośnik! :oburzony:

Cóż, dzieci Tongue

(03-22-2012, 06:29 AM)elteha napisał(a): Spector bezprogowy brzmi dla mnie jak oksymoron

A dla mnie brzmi ... po prostu ;] Cholernie ciekawe wiosło.

(03-22-2012, 06:53 AM)Mateusz napisał(a): dokladnie - mi sie kojarzy z niska akcja, waleniem o progi i fretbuzzemWink progi zawsze mozna nabic

A mnie z późnym Pink Floyd :]

(03-22-2012, 06:57 AM)bratekr napisał(a): Szymek był!
W końcu go spotkam w przyszłym tygodniu Smile

Był. Udanego koncertu i afterparty życzę ;]

z późnym Pink Floyd... to żle Ci się kojarzy... w późnym Pink Floyd był 5cio stunowy prototyp bezgłówkowego Statusa a nie żaden tam spector... by the way posłuchałem próbek i o dziwo ten twój Spector nie brzmi nawet źle do grania ala Jaco to sie nie nadaje ale do miałczenia w popowej balladce nawet nawet...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(03-22-2012, 09:12 PM)Alfik napisał(a): ten twój Spector nie brzmi nawet źle [...] do miałczenia w popowej balladce nawet nawet...

Huh

Czy Ty coś piłeś/paliłeś/łykałeś?
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz
Był też Spector NS cośtam - ale tylko na Delicate Sound of Thunder chyba.

BTW - "My Bass and Other Animals" Guya Pratta to rewelacyjna lektura, polecam Big Grin
Odpowiedz
(03-22-2012, 10:02 PM)Bisq napisał(a):
(03-22-2012, 09:12 PM)Alfik napisał(a): ten twój Spector nie brzmi nawet źle [...] do miałczenia w popowej balladce nawet nawet...

Huh

Czy Ty coś piłeś/paliłeś/łykałeś?

nie... poprostu na tle znanych mi Spectorów których brzmienia jak wiesz z wyjątkiem slapu zdecydowanie nie trawie ten wydaje mi się grać całkiem nieźle oczywiście z ograniczeniem właśnie do popu
(03-22-2012, 10:12 PM)Basstard napisał(a): Był też Spector NS cośtam - ale tylko na Delicate Sound of Thunder chyba.

BTW - "My Bass and Other Animals" Guya Pratta to rewelacyjna lektura, polecam Big Grin

wiesz że ją mam... NS były dwa ale progowe w książce wzmianki o bezprogu nie znalazłem.

Dodatkowo na koncercie w Pradze na którym byłem grał na tym Statusie Hey You - Wgniatało w ziemie a łzy cisneły się do oczu.

Na płycie Hey You gra na fretlessie Musicmanna David Gilmour.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(03-22-2012, 09:12 PM)Alfik napisał(a): z późnym Pink Floyd... to żle Ci się kojarzy... w późnym Pink Floyd był 5cio stunowy prototyp bezgłówkowego Statusa a nie żaden tam spector... by the way posłuchałem próbek i o dziwo ten twój Spector nie brzmi nawet źle do grania ala Jaco to sie nie nadaje ale do miałczenia w popowej balladce nawet nawet...

Status miażdży, ale:
http://www.youtube.com/watch?v=nVxnNNGjubg
http://www.youtube.com/watch?v=y2aOccbfAqE
http://www.youtube.com/watch?v=ydaCSuujoBE
http://www.youtube.com/watch?v=hMTt7lNZcWw&feature=fvst

Tu ewidentnie jest Spector. Nie tylko widać, ewidentnie też słychać różnicę między Statusem (który bosko mruczy)
Nie wiem jak na Delicate Sound oF Thunder, ale z racji tego że cały Dark Side na Pulsie jest grany na preclu, to pewnie na Delicate jest jeszcze więcej Spectora.

Zdecydowanie zgadzam się z tym, że do grania w stylu Jaco to ten bas się nie nadaje. Ale nie tylko bas, bo ja także Wink
Właśnie tak jak napisałeś, popowo-soulowo-rnb-funky klimaty wydają mi się stworzone dla Spectorów, dodatkowo paru muzyków udowadnia że także i do metalu się nadają nie najgorzej Wink Nie wiem tylko czemu "o dziwo", bo mi nawet Legendy fajnie chodzą i nie widzę w tym nic dziwnego Wink
Odpowiedz
(03-23-2012, 12:27 AM)mazdah napisał(a):
(03-22-2012, 09:12 PM)Alfik napisał(a): z późnym Pink Floyd... to żle Ci się kojarzy... w późnym Pink Floyd był 5cio stunowy prototyp bezgłówkowego Statusa a nie żaden tam spector... by the way posłuchałem próbek i o dziwo ten twój Spector nie brzmi nawet źle do grania ala Jaco to sie nie nadaje ale do miałczenia w popowej balladce nawet nawet...

Status miażdży, ale:
http://www.youtube.com/watch?v=nVxnNNGjubg
http://www.youtube.com/watch?v=y2aOccbfAqE
http://www.youtube.com/watch?v=ydaCSuujoBE
http://www.youtube.com/watch?v=hMTt7lNZcWw&feature=fvst

Tu ewidentnie jest Spector. Nie tylko widać, ewidentnie też słychać różnicę między Statusem (który bosko mruczy)
Nie wiem jak na Delicate Sound oF Thunder, ale z racji tego że cały Dark Side na Pulsie jest grany na preclu, to pewnie na Delicate jest jeszcze więcej Spectora.

Zdecydowanie zgadzam się z tym, że do grania w stylu Jaco to ten bas się nie nadaje. Ale nie tylko bas, bo ja także Wink
Właśnie tak jak napisałeś, popowo-soulowo-rnb-funky klimaty wydają mi się stworzone dla Spectorów, dodatkowo paru muzyków udowadnia że także i do metalu się nadają nie najgorzej Wink Nie wiem tylko czemu "o dziwo", bo mi nawet Legendy fajnie chodzą i nie widzę w tym nic dziwnego Wink

ale tutaj wszędzie jest progówka... wiem bo nienawidzę tego brzmienia i dla mnie psuje całkowicie brzmienie tych koncertów podobnie jak strat na EMG i fortepian z Kurzwaila.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
A wiem że progówka, ja też pisałem o progowcu bo do niedawna mogłem pograć sobie od czasu do czasu tylko na progowym Euro.

Mnie ten sound pasuje, ale nie każdemu musi. Sam mam swoje "odjazdy" (np. awersja do doskonałego mostka Badass, którego nie cierpię jak diabli, na uderzenie o próg struny zawieszonej na badassie reaguję jak na jeżdżenie gwoździem po szkolnej tablicy Wink Po to tyle tych gratów, żeby każdy coś sobie znalazł.
Odpowiedz
(03-23-2012, 12:45 AM)mazdah napisał(a): A wiem że progówka, ja też pisałem o progowcu bo do niedawna mogłem pograć sobie od czasu do czasu tylko na progowym Euro.

Mnie ten sound pasuje, ale nie każdemu musi. Sam mam swoje "odjazdy" (np. awersja do doskonałego mostka Badass, którego nie cierpię jak diabli, na uderzenie o próg struny zawieszonej na badassie reaguję jak na jeżdżenie gwoździem po szkolnej tablicy Wink Po to tyle tych gratów, żeby każdy coś sobie znalazł.

mazdach grałem na wielu spectorach... nie chce być złośliwy ale czeskie bolt on-y a nie USA brzmiały imo najlepiej z drewna. Ten stary Burningowy zdecydowanie najlepiej rezonował z USA ale przynajmniej ze dwa taniutkie Euro grały co najmniej równie dobrze. Współczesne USA to nie to samo co na początku lat 80 siątych

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
jo!
bubinga srubinga.
Jolana kurwa!;-)
[Obrazek: 527829_2493426274087_1805719521_1508538_836798507_n.jpg]
[Obrazek: 550818_384957088189139_100000245520562_1...5637_n.jpg]
wczorajsza próba po raz kolejny ukazała straszną prawdę!
jolana tak jak i defil (po upgrejdach) są bardzo skuteczne i charakterne.
koledzy z zespołu wcala nie marudzili, a kilku z was też zapewne by sie zdziwiło.
p.z.d.r.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości