05-09-2012, 02:28 PM
kladli nitro na fullerplast.
Zdjęcia Sprzętu!
|
05-09-2012, 02:31 PM
(05-09-2012, 02:15 PM)Mateusz napisał(a): http://www.voila.pl/131/gmss5/index.php?get=1&f=1 Mateusz....refina mu! wal nitro na różowo ![]() ![]()
...mO_Om...
Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
Eeee...nie pitol że walnut źle wygląda?
![]()
...mO_Om...
Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
05-09-2012, 02:38 PM
(05-09-2012, 02:23 PM)groza napisał(a):(05-09-2012, 02:15 PM)Alfik napisał(a): mówimy oczywiście o tej: Nie niestety to zdrobnienie od Al Fons and Bitches ![]() http://www.break.com/pictures/more-alf-2177683 ale podoba mi się Twój tok rozumowania ![]() 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
poczytalem, faktycznie. tylko dziwi mnie, czemu gitary z lat 60 zawsze sa takie matowe - a przeciez byl twardy fullerplast pod nitro. natomiast gitary z lat 70 zawsze dość wyraźny połysk, pomimo ze nitro tez bylo na wierzchu.
how? ![]() precel 72 wujka mial bardzo twardy lakier, gruby i polyskliwy. mial tez charakterystyczne przetarcie - kolor zniknal, ale decha byla zamknieta. mimo to nie widzailem roznicy w strukturze lakieru pomiedzy tym przetarciem, a miejscami gdzie kolor byl. po czym wnioskuje teraz, ze nie widzialem roznicy miedzy nitro a poli, ktore bylo pod sunburstem. jazz 68 mial natomaist miekka powloke, wrecz plastyczna jak byl upal (lepił się gnojek do spodni ![]() myslalem, ze taka wlasciwosc jak w przypadku jazza maja po prostu basy z lakierem nitro. a tu sie okazuje, ze nitro moze miec tez twardsza postac.
Miałem firmę
:: https://www.facebook.com/grubebrzmienie :: https://brzmienie.eu Miałem zespół :: https://www.facebook.com/perspecto/ :: https://perspecto.bandcamp.com/
05-09-2012, 04:06 PM
(05-08-2012, 05:02 PM)groza napisał(a): Doczekałem się, przybył nowy Fender (limitowana japońska edycja z 1978): Jest Piękny it's Beautiful Starzejesz się - Coraz bardziej podobają mi się Twoje basówki ![]() 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
05-09-2012, 04:07 PM
powiedz mi groza -dlaczego akurrat te mostki? co jest ZA?
05-09-2012, 04:10 PM
sa ladne pewnie;d
Miałem firmę
:: https://www.facebook.com/grubebrzmienie :: https://brzmienie.eu Miałem zespół :: https://www.facebook.com/perspecto/ :: https://perspecto.bandcamp.com/
05-09-2012, 04:19 PM
(05-09-2012, 04:07 PM)Mateusz napisał(a): powiedz mi groza -dlaczego akurrat te mostki? co jest ZA? Dwa trzy lata temu jak tylko wymyślili ten mostek Dawid dał mi do ręki dwa takie same basy jeden z warwickiem drugi z mayo mostkiem - ten z majo mostkiem brzmiał świetnie i dźwięcznie ten z warwickiem głuchawo. Jest różnica na plus i to spora. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
05-09-2012, 04:33 PM
a ja chyba znów oszpecę jazza
![]() czemu nie robią delano JMVC w jasnych obudowach? ![]()
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
05-09-2012, 04:51 PM
a w czym jest roznica bo kontrukcja podobna chyba?
05-09-2012, 04:55 PM
FE zamiast alnico i inny rozmiar magnesów
ponadto to są split-coile, a ja potrzebuję do Sphere nowocześniejsze i bardziej mięsiste brzmienie o ile sound spod mostka jest dobrym 'przecinakiem' to pod gryfem jest trochę kapeć, a potrzebuję 'dzwona'
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|