11-07-2013, 03:01 PM
Thx, znalazłem też już kartę i widzę że w tym miejscu jest pusto. Ale z terminem się wyrobiłem, zgłoszenie już poszło, dziś wysyłka.
Ampeg B-HOOD
|
11-07-2013, 03:01 PM
Thx, znalazłem też już kartę i widzę że w tym miejscu jest pusto. Ale z terminem się wyrobiłem, zgłoszenie już poszło, dziś wysyłka.
11-12-2013, 07:37 PM
Panowie!
Jeżeli Wasz lampowy bądź hybrydowy Ampeg Was nie satysfakcjonuje, nie dając jednocześnie żadnych innych niepokojących objawów, to i tak sprawdźcie mu lampki! Niedawno pisałem, że SVP-PRO z końcówką CL wypadł bardzo biednie przy samym SVT-CL. Otóż dziś okazało się, że w moim preampie nie działała lampa z V3. Całe szczęście wzięło mnie na eksperymentowanie z EBSem i wielce byłem zdziwiony kiedy zupełnie przypadkiem odkryłem, że 12ax7 wyjęta z V3 mojego preampu nie działa w ValveDrive. Szybka przekładka (zapasowa GT do EBSa, JJ z EBSa do Ampega) i ... WOW!
11-20-2013, 08:42 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-21-2013, 09:51 AM przez tapczan.)
Od wczoraj w moim posiadaniu Ampeg SVT-IIP w "miętowym" stanie. Taki jak u Mateusza Pierwsze wrażenia? 1. Wreszcie zakumałem o co chodzi z brakiem środka w niemodyfikowanych eSWueRach. 2. Prawdopodobnie pozbędę się niebawem Sansampa. 3. Dość słaby sygnał na wyjściach głównych, za słaby by solidnie napędzić końcówkę mojego SM-900. Napisałem w tej sprawie do serwisu Ampega (może da się to jakoś sprytnie skorygować) a na razie, żeby jakoś to sensownie działało, wpiąłem się w końcówkę wyjściem symetrycznym w trybie liniowym. Rozwiązanie znalezione gdzieś w necie, okazało się bardzo skuteczne - sygnał jest DUŻO mocniejszy niż na wyjściach dedykowanych. 4. Graficzny EQ nawet w neutralnych pozycjach niszczy dynamikę. W najbliższy weekend pierwsza próba z zespołem, może napiszę coś więcej.
11-20-2013, 10:21 PM
(11-20-2013, 08:42 PM)tapchan napisał(a): 2. Prawdopodobnie pozbędę się niebawem Sansampa. Gratuluję! 2. Jedyne słuszne wyjście jeżeli kupiło się Ampega i nie używa się Sansampa do mocnych przesterów 3. Niedługo zrozumiesz, że mając Ampega nie używa się DI out do nagłasniania na przody - używa się mikrofonu. Tymczasowo i docelowo śmiało możesz używać zbalansowanego. Niestety IIp miały ten problem ze zbyt słabym sygnałem na wyjściu na końcówkę - z końcówkami estradowymi kompletnie sobie nie radzą. Problem rozwiązali dopiero w SVP-PRO. (11-20-2013, 08:42 PM)tapchan napisał(a): Graficznego EQ się nie włącza w Ampegu. Niszczy wszystko nie tylko dynamikę sprawdz moje ulubione brzmienie w tym zestawie: Wychodzisz z wyjścia tuner out SM900 wchodzisz na wejście ampega a wyjście ampega miksujesz 50% w pętli z preampem z SWRa Na Ampegu podbijasz niski środek ( pierwsze położenie) reszta w ampegu prawie na zero (chyba, że bas lub paczka jest nietypowa) 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
11-22-2013, 09:17 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-22-2013, 09:17 PM przez obserwacja.)
To może jakaś wada albo niedociągnięcie producentów. Wierzyć mi się nie chce że rozsądnym podbiciem 250hz gdy ma się np. Jesionowego Jazza i gra mocniej z mostka nie da fajnego punchu.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
(11-22-2013, 09:17 PM)obserwacja napisał(a): To może jakaś wada albo niedociągnięcie producentów. Wierzyć mi się nie chce że rozsądnym podbiciem 250hz gdy ma się np. Jesionowego Jazza i gra mocniej z mostka nie da fajnego punchu. Tak jest to wada - graficzny eq jest podłej jakości w Ampegach na szczęście pierwsze położenie środka w "zwykłym" korektorze to 220Hz i to z dużo muzykalniejszą dobrocią niż w grafiku. Mięso z Ampega rekompensuje braki nieprzerobionego SWRa w tym zakresie 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
11-22-2013, 09:38 PM
No to wszystko wyjaśnia. 220hz mam w Streamlinerze. Bardzo użyteczna sprawa.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
11-23-2013, 06:49 AM
(11-22-2013, 09:10 PM)Alfik napisał(a): sprawdz moje ulubione brzmienie w tym zestawie: Sam bym na takie coś raczej nie wpadł. Dzięki wielkie, na pewno sprawdzę
11-23-2013, 08:47 AM
(11-22-2013, 09:10 PM)Alfik napisał(a):Z Mo'bass też się da tak zrobić? Bo u mnie już rok ampeg się kurzy...no i które to "wyjście ampega" BAL.OUT czy któreś z MAIN OUTS ...(11-20-2013, 08:42 PM)tapchan napisał(a):
mayo Patriot+(laboga,korg dtr-2000,dbx 160A)+SWR Mo'BASS+GOLIATH III
11-24-2013, 07:39 PM
(11-22-2013, 09:10 PM)Alfik napisał(a): sprawdz moje ulubione brzmienie w tym zestawie: Sprawdziłem. Dziwnie się to zachowuje. W skrajnych pozycjach jest głośniej niż przy miksie 50/50. Brzmi to troch jakby się faza rozjechała - dół znika i ogólnie jest ciszej i jakoś tak płasko. Ty to łączysz bezpośrednio, czy stosujesz jakiś phase-shifter? A może to o tak efekt ci chodziło? Może fajnie się nagrywa coś takiego?
11-24-2013, 11:07 PM
(11-24-2013, 07:39 PM)tapchan napisał(a):(11-22-2013, 09:10 PM)Alfik napisał(a): sprawdz moje ulubione brzmienie w tym zestawie: No to masz niestety przeciwfazę sprawdz na różnych wyjściach z ampega często mają różną (odwróconą) fazę mój SWR jest poprzerabiany i mam na wyjściach i wejściach przełączniki fazy na switchach. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
11-25-2013, 01:09 AM
(11-24-2013, 07:39 PM)tapchan napisał(a):(11-22-2013, 09:10 PM)Alfik napisał(a): sprawdz moje ulubione brzmienie w tym zestawie: ROTFL
OMSON:
(11-24-2013, 11:07 PM)Alfik napisał(a): No to masz niestety przeciwfazę sprawdz na różnych wyjściach z ampega często mają różną (odwróconą) fazę mój SWR jest poprzerabiany i mam na wyjściach i wejściach przełączniki fazy na switchach. Może jednak wyłącz tę blokadę P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
11-25-2013, 09:15 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-25-2013, 09:17 AM przez tapczan.)
(11-24-2013, 11:07 PM)Alfik napisał(a):(11-24-2013, 07:39 PM)tapchan napisał(a):(11-22-2013, 09:10 PM)Alfik napisał(a): sprawdz moje ulubione brzmienie w tym zestawie: Na wszystkich wyjściach to samo Luźny pomysł - z Ampega wyjść przez XLR i przelutować kabel xlr-jack tak, by zamienić miejscami wiązki sygnałowe 2 i 3 po stronie xlr. Ma szansę zadziałać twoim zdaniem? EDIT: Przy najbliższej okazji stawiam browara osobie, która uruchomiła na forum system notyfikacji. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|