Liczba postów: 171
Liczba wątków: 8
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Cześć,
Przymierzamy się do zrobienia wzmacniacza do kontrabasu. Ktoś ma ochotę się wypowiedzieć? Zakwas?
http://www.taurusdesign.pl/node/7
Liczba postów: 1409
Liczba wątków: 40
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Z innej beczki.
Co się stało z rynkiem comb basowych? Wszystkie konstrukcje typu SWR Redhead, Eden Metro, GK 700BRII/210 poznikały z oferty. Nie widać nigdzie flagowych tego typu comb w klasycznym ustawieniu 2x10, tylko jakieś Wierze Babel w pionie na neodymach z panelem od góry, co wyglądają bleeee.
Taurus myśli może nad "klasycznym 210" combem z 500W@4ohm z dostawką 2x10? Może jakiś wolne 2U na tuner + dopałka?
To by był ultimate stack.
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 8
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
(04-29-2014, 06:32 PM)Sebastian napisał(a): Z innej beczki.
Co się stało z rynkiem comb basowych? Wszystkie konstrukcje typu SWR Redhead, Eden Metro, GK 700BRII/210 poznikały z oferty. Nie widać nigdzie flagowych tego typu comb w klasycznym ustawieniu 2x10, tylko jakieś Wierze Babel w pionie na neodymach z panelem od góry, co wyglądają bleeee.
Taurus myśli może nad "klasycznym 210" combem z 500W@4ohm z dostawką 2x10? Może jakiś wolne 2U na tuner + dopałka?
To by był ultimate stack.
Raczej nie. Myślę, że fakt, że kolejne firmy wycofują się albo upraszczają comba wynika z faktu, że nie ma specjalnie dużego zainteresowania. "Klasyczne combo" w układzie 210 dla Ciebie to takie które ma głośniki położone horyzontalnie? W ciągu ostatnich lat zauważyłem, że coraz więcej basistów lubi mieć głośniki jak najbliżej ucha. Myślę, że z tego wynika robienie pionowych comb.
"jakieś Wierze Babel w pionie na neodymach z panelem od góry, co wyglądają bleeee. "
Masz awersję do neodymu? Myślę, że neodymy montuje się w takich wzmacniaczach dlatego, że w ogóle ciężko jest o ferrytowy 10' głośnik który miałby 300W (czyli moc sensowna dla 500W Wzmacniacza).
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Combo to wg mnie taki format "roboczy", na niewielkie sztuki (gł. chałturki) i tu neodym jest akurat ogromnym plusem. Lodówa do której potrzeba 2 murzynów może być na dużą scenę i do studia (choć tam też 2x10 lub 4x10 powinno całkowicie wystarczyć).
Liczba postów: 142
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
1
04-30-2014, 05:36 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-15-2014, 12:33 PM przez ******.)
Liczba postów: 19435
Liczba wątków: 50
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
21
04-30-2014, 05:50 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-30-2014, 05:55 PM przez zakwas.)
(04-29-2014, 11:16 AM)Lacki napisał(a): Cześć,
Przymierzamy się do zrobienia wzmacniacza do kontrabasu. Ktoś ma ochotę się wypowiedzieć? Zakwas?
http://www.taurusdesign.pl/node/7
Yo! Nie znam się, ale się wypowiem. Osobiście na kontrabasie grywam tylko akustycznie.
P.S.: Nie ma opcji 200-300W która jest IMO najrozsądniejsza!
Liczba postów: 1409
Liczba wątków: 40
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
(04-30-2014, 08:39 AM)Lacki napisał(a): (04-29-2014, 06:32 PM)Sebastian napisał(a): Z innej beczki.
Co się stało z rynkiem comb basowych? Wszystkie konstrukcje typu SWR Redhead, Eden Metro, GK 700BRII/210 poznikały z oferty. Nie widać nigdzie flagowych tego typu comb w klasycznym ustawieniu 2x10, tylko jakieś Wierze Babel w pionie na neodymach z panelem od góry, co wyglądają bleeee.
Taurus myśli może nad "klasycznym 210" combem z 500W@4ohm z dostawką 2x10? Może jakiś wolne 2U na tuner + dopałka?
To by był ultimate stack.
Raczej nie. Myślę, że fakt, że kolejne firmy wycofują się albo upraszczają comba wynika z faktu, że nie ma specjalnie dużego zainteresowania. "Klasyczne combo" w układzie 210 dla Ciebie to takie które ma głośniki położone horyzontalnie? W ciągu ostatnich lat zauważyłem, że coraz więcej basistów lubi mieć głośniki jak najbliżej ucha. Myślę, że z tego wynika robienie pionowych comb.
"jakieś Wierze Babel w pionie na neodymach z panelem od góry, co wyglądają bleeee. "
Masz awersję do neodymu? Myślę, że neodymy montuje się w takich wzmacniaczach dlatego, że w ogóle ciężko jest o ferrytowy 10' głośnik który miałby 300W (czyli moc sensowna dla 500W Wzmacniacza).
Nazwałem to klasycznym, bo tak mi się skojarzyło, tak horyzontalne na jednej linii. No cóż, nie pozostaje nic innego jak polować na "starocie".
Myślałem raczej o combie:
2x10 @ 8 ohm -> 300/350 W
+
2x10 @ 8 ohm -> czyli 4 ohm 500W.
Spoko, nie ma co wypuszczać linii produkcyjnej dla pojedynczych strzałów. hehe
Liczba postów: 142
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
1
04-30-2014, 08:31 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-30-2014, 08:39 PM przez ******.)
(04-30-2014, 07:35 PM)Sebastian napisał(a): (04-30-2014, 08:39 AM)Lacki napisał(a): (04-29-2014, 06:32 PM)Sebastian napisał(a): Z innej beczki.
Co się stało z rynkiem comb basowych? Wszystkie konstrukcje typu SWR Redhead, Eden Metro, GK 700BRII/210 poznikały z oferty. Nie widać nigdzie flagowych tego typu comb w klasycznym ustawieniu 2x10, tylko jakieś Wierze Babel w pionie na neodymach z panelem od góry, co wyglądają bleeee.
Taurus myśli może nad "klasycznym 210" combem z 500W@4ohm z dostawką 2x10? Może jakiś wolne 2U na tuner + dopałka?
To by był ultimate stack.
Raczej nie. Myślę, że fakt, że kolejne firmy wycofują się albo upraszczają comba wynika z faktu, że nie ma specjalnie dużego zainteresowania. "Klasyczne combo" w układzie 210 dla Ciebie to takie które ma głośniki położone horyzontalnie? W ciągu ostatnich lat zauważyłem, że coraz więcej basistów lubi mieć głośniki jak najbliżej ucha. Myślę, że z tego wynika robienie pionowych comb.
"jakieś Wierze Babel w pionie na neodymach z panelem od góry, co wyglądają bleeee. "
Masz awersję do neodymu? Myślę, że neodymy montuje się w takich wzmacniaczach dlatego, że w ogóle ciężko jest o ferrytowy 10' głośnik który miałby 300W (czyli moc sensowna dla 500W Wzmacniacza).
Nazwałem to klasycznym, bo tak mi się skojarzyło, tak horyzontalne na jednej linii. No cóż, nie pozostaje nic innego jak polować na "starocie".
Myślałem raczej o combie:
2x10 @ 8 ohm -> 300/350 W
+
2x10 @ 8 ohm -> czyli 4 ohm 500W.
Spoko, nie ma co wypuszczać linii produkcyjnej dla pojedynczych strzałów. hehe
EDIT: sorki ... neodym
Konkretnie podniesione kolumny dzieki tej szufladce na dole.Te dziesiatki pewnie dopierniczaja dolem na tym podescie jak Slash w November Rain
Liczba postów: 1536
Liczba wątków: 46
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 8
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Witam,
Od jakiegoś czasu dostajemy sporo zapytań na temat tego czy zamierzamy wypuścić basową wersję naszego gitarowego wzmacniacza Stomp-Head.
tutaj kilka informacji na temat podłogowego wzmacniacza do gitary:
http://www.taurus-amp.pl/aktualnosci/sto...intro.html
Czy faktycznie chcielibyście mieć możliwość wstawienia wzmacniacza do pedalboardu i czy dwa kanały w takim wzmacniaczu byłyby istotną funkcją?
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
Ja osobiście to bym chciał paczkę podobna do EBS NEO 112, która podobnie by naparzała, podobnie ważyła, ale zacnie mniej kosztowała. I żeby można było na niej położyć kjuba.
Liczba postów: 121
Liczba wątków: 20
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
0
joł... no ale czy EBS NEo 112 jakoś tragicznie dużo kosztuje ?
Jeżeli chodzi o basowy wzmak w pedalboardzie myślę, że to byłoby fajne dla basistów grających często i dużo na nieco mniejszych scenach z mniejszymi paczkami uzywanych w zasadzie jako odsłuch. I dla tych którzy nie potrzebują dmuchania w nogawki tylko dobrej słyszalności na scenie. Czy dwa kanały są potrzebne basiście tak jak gitarulowi? Kwestia gustu i potrzeb.
ale taki mały basowy stomp head z DIoutem, pętlą efektów, wyjsciem na tuner ? łaj not.
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
(07-08-2014, 02:05 PM)Lacki napisał(a): Witam,
Od jakiegoś czasu dostajemy sporo zapytań na temat tego czy zamierzamy wypuścić basową wersję naszego gitarowego wzmacniacza Stomp-Head.
tutaj kilka informacji na temat podłogowego wzmacniacza do gitary:
http://www.taurus-amp.pl/aktualnosci/sto...intro.html
Czy faktycznie chcielibyście mieć możliwość wstawienia wzmacniacza do pedalboardu i czy dwa kanały w takim wzmacniaczu byłyby istotną funkcją?
Od dawna uważałem to za dużą lukę w ofercie, ale ja nie wiem czy mam rację, bo na Ampegu gram i reszta dla mnie może nie istnieć
Drugi kanał - niekoniecznie, bo nie do końca wiadomo co tam wsadzić. Przester? Niewielu używa, autowah? Chorus? Meh.
Zamiast drugiego kanału widziałbym dobry kompresor.
(07-09-2014, 07:44 AM)mazdah napisał(a): Zamiast drugiego kanału widziałbym dobry kompresor.
+ milion! Może nawet na lampie!
|