Efekty, Pedalboardy - zdjęcia, testy, opinie
??? nie kumam co ma ta kostka robić... schemat blokowy twojego układu poprosze

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Rainbow 
Ale to jest naturalne przy wykorzystywaniu jednego wzmacniacza: w końcu wyższe częstotliwości mają dużo większą przebijalność, przez co lepiej je słychać mniejszym nakładem mocy. Może być ciężko, załatwić to jakąś kostką... hmmm może kompresor, choć wątpię, aby o taki efekt Ci chodziło.
OMG
Odpowiedz
(12-08-2010, 12:51 AM)Fabian napisał(a): czesc gitarowa wydaje sie byc troszke glosniej. czy idzie jakos ja sciszyc i wyrownac do czesci basowej.

inaczej tego przedstawic nie moge.

czy wychodzisz z warra mono czy stereo?
Jeśli mono to trzeba w środku w warrze zalutować trymer, który wyrówna głośności preampów

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
dla mnie to jest bozia przetseru: http://www.youtube.com/watch?v=0y-7fl1nJfw
niestety na tyrurze mało słychac i polecam DVD

po kombinowaniu z różnymi efektami najlepiej sprawdza mi się rozkręcony Ampeg SVT-CL, ale poziom głośności jest już absurdalny.
Zabawne, że świetnie gadał z połączeniu z Boss'em ODB-3.. chyba wrócę do tej kostki, tylko obniżę napięcie zasilania i zrobię dobry bypass, bo na wyłączonej nie dało się grać (obcięta góra i znacznie ciszej niż bez Huh )

Najchętniej poleciałbym na 2 wzmaki, ale to za dużo kasy i kombinowania jak na razie Sad
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Bur - wiadomo że dwa wzmaki,dwie paczki,mikforony,kupa gratów... itd,ale nie oto kamon
chodzi o uzyskanie jak najlepszego sygnału z DI + ewentualnie mic przy głośniku w najbardziej "mobilny" sprzętowo sposób (mi o to chodzi) i posłanie to panu akustykowi z wiarą że zrobi z tego pożytek z przodu
taki drive mnie interesuje http://wahrocker.wrzuta.pl/audio/5ulQBJL...4_-_linnia
Odpowiedz
Moim zdaniem dobrego drive'u z DI nie ma.
Ja na razie zostaję przy SVT-CL + Deathmanu, ale niestety na niektórych dudniących scenach ciężko się zebrać mikrofonem :S

PS: co do Twojej próbki z wrzuty to dół mi się nie do końca podoba, ale w sumie taki sound to nie problem chyba..
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
...ciężko zebrać mikrofonem,albo akustyk to debil i wtedy jesteś w dupie
zostaje DI
koło się zamyka
Odpowiedz
Bardzo ładnie w linie brzmi mi Taurus Abigar, w zasadzie jedyny na jakim grałem nie robi gówna wpięty w DI.
Odpowiedz
a ja bym chętnie ograł Hao Rust Bass Drive i LD-1 landmine.
Odpowiedz
MXR M80 D.I. - Czy to sie sprawdza jako przester przedewszystkim?Wink Wiem ze niema nic piekniejszego (mrgreenmrgreenmrgreen) niz przester z CL, ale zeby ukrecic cos fajnego to jest juz stanowczo za glosno Confused mysle nad jakas kostka, muff jak dla mnie brzmi badziewnie, sluchajac probek mxr z jazzem calkiem spoko, ma ktos moze z preclem cos nagrane? Wink

Fender Precision (Am.Std) -> Ampeg SVT-CL -> Ampeg 810e -> Boss TU-2
Odpowiedz
(12-08-2010, 09:58 PM)kwu napisał(a): MXR M80 D.I. - Czy to sie sprawdza jako przester przedewszystkim?Wink Wiem ze niema nic piekniejszego (mrgreenmrgreenmrgreen) niz przester z CL, ale zeby ukrecic cos fajnego to jest juz stanowczo za glosno Confused mysle nad jakas kostka, muff jak dla mnie brzmi badziewnie, sluchajac probek mxr z jazzem calkiem spoko, ma ktos moze z preclem cos nagrane? Wink

nie mam próbek, ale gram na preclu + mxr w metalowej kapeli i brzmi na tyle dobrze, że ludzie się interesują soundem. : -)
na wzmaku podbijam tylko dół; na combie 2x10" i dodatkowej 1x15" brzmi moim zdaniem zajebiście i przecina się przez gitary (co jest dla mnie ważne)

od siebie: zdecydowanie polecam - wielkie możliwości; używane chodzą w bardzo dobrych cenach

Odpowiedz
(12-08-2010, 10:23 AM)Burning napisał(a): Moim zdaniem dobrego drive'u z DI nie ma.
Ja na razie zostaję przy SVT-CL + Deathmanu, ale niestety na niektórych dudniących scenach ciężko się zebrać mikrofonem :S

taka mrgreen linia + dobry majk i nie mam pytań...

http://www.youtube.com/watch?v=GNVbWRzNR...re=related
Odpowiedz
kwu: "piekielniejszego" chciałeś napisać Wink
a z tą głośnością nie ma tragedii.. w studio zawsze trzeba sie bardziej dopalić i miałem absurdalne wręcz Gain na 7-8 i Master na 5-6 (z lekko podbitym środkiem), ale na żywo już przy gain na 4-5 i master na 3 mam dobry crunch

citizenkane: ładne, ale bardzo delikatne.. wolę walce jadące po gruzach Wink
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(12-08-2010, 09:37 AM)Burning napisał(a): po kombinowaniu z różnymi efektami najlepiej sprawdza mi się rozkręcony Ampeg SVT-CL, ale poziom głośności jest już absurdalny.
Zabawne, że świetnie gadał z połączeniu z Boss'em ODB-3.. chyba wrócę do tej kostki, tylko obniżę napięcie zasilania i zrobię dobry bypass, bo na wyłączonej nie dało się grać (obcięta góra i znacznie ciszej niż bez Huh )

Ja ten problem rozwiązałem wpinając bossy w pętle:
[Obrazek: dsc0429s.th.jpg]
i przy okazji mogę odpalać je w różnych konfiguracjach jednym depnięciem.
Odpowiedz
Wrzos, a masz może jakieś próbki tego Dirty~?

Się pedałbordek zaktualizował:

http://i52.tinypic.com/ev2z43.jpg

Nie wklejam bo za duże, kto ciekawy ten kliknie.

Mazdah Emotka_2755 Brązowe pudełko świetnie się spisuje mrgreen

A no i Wajzner Emotka_2755
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 23 gości