Zdjęcia Sprzętu!
(10-05-2011, 06:52 PM)citizenkane napisał(a):
(10-05-2011, 06:21 PM)Burning napisał(a): pytania do Pinia...
a tego potrzebuję do studia, bo co innego trzeba do gitary niż TS + JCM800? Wink

dwókanałowy? Wink

2kanauowy
kórwo?? Big Grin %]
Siły przyrody w służbie człowieka
rower ! suko  ! !
http://www.facebook.com/illharmonix
https://www.facebook.com/yourgrooveservice/
lubie grac zle
Odpowiedz
mój używa Bad Monkey - Digitecha i wpina do jednokanałowego Bash'a
używa go tak, że bez włączonego, Bash się trochę leje, z włączonym już się robi selektywniej i jaśniej
Odpowiedz
Mój gitarzysta używa SFT, ale od kiedy kupił Oranżadę, to zdecydowanie mniej się przydaje - czasem odrobinę dopala czysty kanał.

Fajnych OD jest sporo. Ja mam fioła na punkcie OD na tranzystorach - 99,99% jest na czipach lub różnego rodzaju FET-ach.
(10-05-2011, 08:56 PM)Viking napisał(a): mój używa Bad Monkey - Digitecha i wpina do jednokanałowego Bash'a
używa go tak, że bez włączonego, Bash się trochę leje, z włączonym już się robi selektywniej i jaśniej

Bad Monkey to chyba też jest Tube Screamer. Słyszałem raz jak brzmiał nieziemsko, ale koleś miał Telecastera z lat 60. wpiętego do równie starego Magnatone'a.
Odpowiedz
(10-05-2011, 08:42 PM)citizenkane napisał(a):
(10-05-2011, 08:19 PM)Alfik napisał(a): no właśnie JCM + TS = polish rock...

mam w studiu cztery 800 w tym jedną srebrną jubileuszową.. więc wiem o czym mówię.
Dowolny TS robi z 800 mydło niestety...

jak dla mnie to JCM900, sam lub z czymkolwiek = polish rock

co do osiemsety to chyba trochę demonizujesz.

co do butikowych wynalazków w rozsądnej cenie, od niedawna mamy w Polsce dystrubutora wamplera.

http://www.wamplerpedals.com/

Wamplera obadam

Ja jestem z opcji plexi pre master volume Smile

natomiast zgadzam się że na tle poliszowości 900tki 800 nawet z tsem wypada genialnieSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Alfik, a co sądzisz o przebiasowaniu 800 na 6L6?
czy się nie bawić i do nowocześniejszych brzmień zamkniętą pakę kupić?
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(10-05-2011, 09:14 PM)Burning napisał(a): Alfik, a co sądzisz o przebiasowaniu 800 na 6L6?
czy się nie bawić i do nowocześniejszych brzmień zamkniętą pakę kupić?

zostaw na na EL34 w końcu to english soundSmile

Brzmienie masakrycznie zmienia się w zależności od głośników
polecam scumback - imo najlepsze na jakich nagrywałem

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(10-05-2011, 08:59 PM)jetofuj napisał(a): Mój gitarzysta używa SFT, ale od kiedy kupił Oranżadę, to zdecydowanie mniej się przydaje - czasem odrobinę dopala czysty kanał.

Fajnych OD jest sporo. Ja mam fioła na punkcie OD na tranzystorach - 99,99% jest na czipach lub różnego rodzaju FET-ach.
(10-05-2011, 08:56 PM)Viking napisał(a): mój używa Bad Monkey - Digitecha i wpina do jednokanałowego Bash'a
używa go tak, że bez włączonego, Bash się trochę leje, z włączonym już się robi selektywniej i jaśniej

Bad Monkey to chyba też jest Tube Screamer. Słyszałem raz jak brzmiał nieziemsko, ale koleś miał Telecastera z lat 60. wpiętego do równie starego Magnatone'a.

A mnie się podoba MXR Fullbore Metal. Natomiast nie wiem czy dobrze wypadłby jako dopałka do pełnej lampy (wszak TS to standard)...
Odpowiedz
(10-05-2011, 08:59 PM)jetofuj napisał(a): Mój gitarzysta używa SFT, ale od kiedy kupił Oranżadę, to zdecydowanie mniej się przydaje - czasem odrobinę dopala czysty kanał.

Fajnych OD jest sporo. Ja mam fioła na punkcie OD na tranzystorach - 99,99% jest na czipach lub różnego rodzaju FET-ach.
(10-05-2011, 08:56 PM)Viking napisał(a): mój używa Bad Monkey - Digitecha i wpina do jednokanałowego Bash'a
używa go tak, że bez włączonego, Bash się trochę leje, z włączonym już się robi selektywniej i jaśniej

Bad Monkey to chyba też jest Tube Screamer. Słyszałem raz jak brzmiał nieziemsko, ale koleś miał Telecastera z lat 60. wpiętego do równie starego Magnatone'a.

tak jest, to jest kopia starego TS z oddzielną korekcją dla Low i High
Odpowiedz
[Obrazek: babel2k-angle2.jpg]
<3
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
Ładny! Big Grin
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Panowie, taki UTS normalnie to kupa roboty. Dość znacząco na dźwięk wpływają przełączniki podbicia basu, Keeley mod oraz słicz do zmiany diód. Nawet z basem udało mi się go ciekawie ustawić, jeno (jak dla mnie) przydałoby się go lekko dopalić, bo drajwu ma mało. Oczywiście ja najchętniej fuzzuję, a to bardziej distortion jest Wink Ceny raczej na PW, ale poniżej 200zł nie zejdzie - babraniny jest co niemiara. Ten jest na TI JRC4558, ma przełączane diody (Red LED, 1N914, germanowa DOG, 6 (4+2) asymetrycznych germanowych AAP153). Postarałem się aby podczas przełączania modów nie było słychać trzasków czy przerw w sygnale (nie ma tego nigdzie podanego - moja inwencja).

Ale to przecież nie o tym wątek Wink Co do zdjęć zapraszam do wątku o moich (i nie tylko) fuzzach, gdzie dodałem zdjęcia El Loco i Kruszarki.

OCD będzie na dniach to będę mógł coś więcej powiedzieć. Pewnie ktoś z Was ma oryginał, może uda się zorganizować następne porównanie? Emotka_2755
Odpowiedz
(10-08-2011, 09:36 PM)zwinny napisał(a): [Obrazek: babel2k-angle2.jpg]
<3

Kurde, ładny, tylko tych pstryczków za dużo...
[Obrazek: 7w41Jta.jpg]
Odpowiedz
Mało mało tych pstryczków Smile Na początku ogarnia przerażenie, a potem się i tak ich nie używa Wink
Gram na nerwach.
Odpowiedz
+1
Ja korzystam wylacznie z dwoch prztyczkow - przelacznika przystawek i przelacznika szregowo/rownolegle. I czasem dalej nie wiem, co z tym zrobic, ale zwykle konczy sie na mostkowym pickupie w szeregu i dziekuje. Big Grin

Gdzies ktos powiedzial - moze na talkbassie, ze G&L nie jest po to, zeby miec mnostwo roznych brzmien, tylko miec mnostwo mozliwosci, zeby znalezc swoje. I coraz bardziej sie przekonuje do tego podejscia Wink
Odpowiedz
No właśnie. Ja generalnie używam szeregowca - obie przystawki pasyw do palca, aktyw do kciuka, pasyw mostek do palca, pasyw gryf do palca (taki precel). Równoległe bardzo rzadko, choć czasem lepiej siedzi niż szeregowe. Czasami w szeregowym jest za dużo dołu - trzeba przyciąć Wink Góry ten bas ma aż za dużo w każdej konfiguracji (przynajmniej mój z moimi palcami Wink ).
Gram na nerwach.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 53 gości