Super mostek...
No i dla mnie też Emotka_2755

aż dziwię się, że taka różnica, coś mi się wydaje że grający coś jeszcze zmienił chytry
Odpowiedz
(01-21-2013, 10:15 AM)low napisał(a): aż dziwię się, że taka różnica, coś mi się wydaje że grający coś jeszcze zmienił chytry

To jaki sens miałoby takie porównanie? Big Grin
Odpowiedz
Gotoh lepszy
Odpowiedz
Czy ja tam wiem... nie jestem w stanie powiedzieć który lepszy. Gotoh wydaje się mieć więcej góry ale Badass jest ''głębszy'', ma jakby bardziej zwarty dół (i tylko trochę mniej tej góry). Zależy kto czego szuka. Ja mam Złądupę i mi odpowiada Tongue
Odpowiedz
(01-21-2013, 11:00 AM)Maciejeq napisał(a): Czy ja tam wiem... nie jestem w stanie powiedzieć który lepszy. Gotoh wydaje się mieć więcej góry ale Badass jest ''głębszy'', ma jakby bardziej zwarty dół (i tylko trochę mniej tej góry). Zależy kto czego szuka. Ja mam Złądupę i mi odpowiada Tongue

Ja słyszę, że Badass jest głębszy, ale zwarty dół to ma akurat Gotoh...
Odpowiedz
(01-21-2013, 10:33 AM)OMSON napisał(a):
(01-21-2013, 10:15 AM)low napisał(a): aż dziwię się, że taka różnica, coś mi się wydaje że grający coś jeszcze zmienił chytry

To jaki sens miałoby takie porównanie? Big Grin

No żaden, ale kto ich tam wie czy były to tak sprawiedliwe próbki jak nagrywane w Polsce Wink

Odpowiedz
(01-21-2013, 11:07 AM)low napisał(a): No żaden, ale kto ich tam wie czy były to tak sprawiedliwe próbki jak nagrywane w Polsce Wink

Węszysz spisek? mrgreen
Odpowiedz
Nie no, skąd.

W każdym razie, w tych próbkach zdecydowanie lepiej moim zdaniem wypadł Gotoh.

Co do blaszki w moim Fenderze japońcu, to generalnie słabo wykonana jakoś, w zależności od ustawienia kowadełka potrafiło coś cicho rezonować (tak mi się wydaje, że to od tego), poza tym odniosłem wrażenie, że do zestrojenia trochę niżej konieczny jest solidniejszy mostek.
Odpowiedz
http://guitarproject.pl/p/21/3232/mosiez...sowej.html
To wydaje się być dosyć dobrym mostkiem do P lub J, lecz bardzo mało popularny.
-Co powali wszystkich na kolana?
-Maczeta!
Odpowiedz
No i ma zdaje się otwory do strings thru body, mnie większości zupełnie nie potrzebne chyba.
Odpowiedz
mostki w japonskich fenderach bywaja bardzo różne - od cienkiej chromowanej blaszki, z której zdziera sie powłoka przy ustawianiu menzury i z pod spodu wychodzi brzydki "miedziany kolor", bywają cienkie stalowe blaszki, ale tez i grube porzadne mostki ladnie pokryte chromem.
Odpowiedz
(01-21-2013, 11:43 AM)Stiff napisał(a): http://guitarproject.pl/p/21/3232/mosiez...sowej.html
To wydaje się być dosyć dobrym mostkiem do P lub J, lecz bardzo mało popularny.

Budowa podobna do tego Gotoha.
Odpowiedz
Panowie...
Facet gra przez jakiś chorus widener tremolo paner chuj wie co. Tego typu efekty działają jak filtr grzebieniowy - więc do końca nie wiemy co słyszymy niestety.
Dla mnie IMO różnica podobna jest do różnicy między mosiężnym Hipshotem A a badassem II Hipshot ma wszystkiego więcej - góry, dołu, ciosu... Badass ma jakby więcej muzykalności. W jednym Precision Elite wstawiłem Hipshota bo miałbyć przecinak betoniarka. Ale do jazzów wolę już zdecydowanie badassa - pasmo układa się tak jak lubię bass jest jakby bardziej śpiewny.
Gotoh to świetna firma miałem przez lat sporo jej hardware i nigdy się nie zawiodłem. Mi odpowiadają badassy ale to nieznaczy, że gotoh, hipshot, ABM czy ETS są gorsze. Aha w swoich mostkach gotoh stosuje dużo różnych materiałów warto o tym pamiętać przy wyborze

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Ciekaw jestem różnicy po zastosowaniu dajmy na to Badassa w takim budżetowym basie jak mój i porównania z nową serią BB, gdzie struny przechodzą przez korpus pod kątem 45% http://pl.yamaha.com/pl/products/musical.../bb/bb425/
Tym bardziej, że opinia jest, że najgrubsza struna w tych basach brzmi bardzo dobrze.
Odpowiedz
Ciekawe, też byłem w szoku jak pieknie grała struna H, grałem pare razy na tej basówce.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości