Restauracja Gitar
(08-28-2013, 09:55 PM)Zbychoo napisał(a): w niedziele jade z wawy do Mateusza rano, powrót jakoś po pizzyBig Grin jakby ktos się chciał zabrać na ogrywanie gitarów.

Gdyby to było za tydzień to bym się zabrał

Fender Jazz Bass Special PJ '86 / Yamaha AES-620 - Zoom B3 - Fulltone BassDrive by Pinio - linia/wzmak na salce

Chroń lasy - kupuj używane gitary mrgreen


[Obrazek: 39977_2f374124b3b1.gif]

Odpowiedz
(08-28-2013, 08:44 PM)Mateusz napisał(a): [Obrazek: 993972_292096170928892_1884387589_n.jpg]
Boże... greco, precel, klon... brałbym gdyby ktoś mojego jb łyknął
Odpowiedz



Jak dla mnie to jest killer.
Odpowiedz
Bas dla mnie - zapierdala dokladnie tak jak lubie. Pizga górą przeokrutnie, ale ma dalej singlowe charczenie przy ataku.

Zajebisty.
Odpowiedz
Ja pierdolę, jaki zajebisty slina

Robili takie leworęczne ?
Odpowiedz
(09-08-2013, 08:29 PM)Mateusz napisał(a):


Jak dla mnie to jest killer.

Fajny - lepiej brzmi niż ten fretless.

Absolutnie zajebiście brzmi w slapie.
Z palca znacznie mniej mi się podoba jakoś tak sztywno bardzo. Jakby był NTB.
Klasyczne przestery IMO też nie są jego najmocniejszą stroną, ale to może kwestia wzmacniaczy. W metalu by się sprawdził zajebiście, w vintageowym hard rocku już mniej.
Te arpeggia kosteczką na końcu bardzo ładnie.
Sporo bezużytecznych (albo do zadań specjalnych) brzmień z tego stada prztyczków, ale te, które są dobre rekompensują to absolutnie. Bass dla metalowca lubiącego sobie poslapować. W tappingu pewnie też byłby zajebisty.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(09-08-2013, 09:00 PM)Alfik napisał(a):
(09-08-2013, 08:29 PM)Mateusz napisał(a):


Jak dla mnie to jest killer.

Fajny - lepiej brzmi niż ten fretless.

Absolutnie zajebiście brzmi w slapie.
Z palca znacznie mniej mi się podoba jakoś tak sztywno bardzo. Jakby był NTB.
Klasyczne przestery IMO też nie są jego najmocniejszą stroną, ale to może kwestia wzmacniaczy. W metalu by się sprawdził zajebiście, w vintageowym hard rocku już mniej.
Te arpeggia kosteczką na końcu bardzo ładnie.
Sporo bezużytecznych (albo do zadań specjalnych) brzmień z tego stada prztyczków, ale te, które są dobre rekompensują to absolutnie. Bass dla metalowca lubiącego sobie poslapować. W tappingu pewnie też byłby zajebisty.

On jest NTB.
Odpowiedz
(09-08-2013, 09:23 PM)Dex napisał(a):
(09-08-2013, 09:00 PM)Alfik napisał(a):
(09-08-2013, 08:29 PM)Mateusz napisał(a):


Jak dla mnie to jest killer.

Fajny - lepiej brzmi niż ten fretless.

Absolutnie zajebiście brzmi w slapie.
Z palca znacznie mniej mi się podoba jakoś tak sztywno bardzo. Jakby był NTB.
Klasyczne przestery IMO też nie są jego najmocniejszą stroną, ale to może kwestia wzmacniaczy. W metalu by się sprawdził zajebiście, w vintageowym hard rocku już mniej.
Te arpeggia kosteczką na końcu bardzo ładnie.
Sporo bezużytecznych (albo do zadań specjalnych) brzmień z tego stada prztyczków, ale te, które są dobre rekompensują to absolutnie. Bass dla metalowca lubiącego sobie poslapować. W tappingu pewnie też byłby zajebisty.

On jest NTB.

Czyli, że to słychaćSmile


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
W filmiku pokazalem wszystko ustawienia, ale oczywiscie polowa z nich sie raczej do grania normalnie nie nadajeSmile

Jestem mega podjarany tym basem i juz sciagam kolejny.


Widzialem chyba jakeis lewusy tez
Odpowiedz
za ile toto? i jak częsty/rzadki jest ten kolor, oraz jakie są proporcje częstotliwości występowania kolorowych do naturali?
a znalazłem Smile
[Obrazek: 17m.gif]
Odpowiedz
(08-09-2013, 08:30 PM)Mateusz napisał(a):

Mam okrutny gas na tę gitarę. Kup ktoś gmra. mrgreen
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
(09-08-2013, 08:29 PM)Mateusz napisał(a):


Jak dla mnie to jest killer.

Bardzo, bardzo wszechstronnie brzmiący bas. Podobnie jest z Peaveyami T-40 - mogą zabrzmieć podobnie do jazza + dysponują jeszcze kilkoma soundami. Ciekawe.
Odpowiedz
(09-08-2013, 08:29 PM)Mateusz napisał(a):
Jak dla mnie to jest killer.
Zajebiste wiosło.
Zakrzewski Essential V
TC RH 750 + TC RS 212
[Obrazek: 245329a267a4f550294200c9df5c851e.jpeg?1347278139]
Odpowiedz
(09-08-2013, 08:29 PM)Mateusz napisał(a):


Jak dla mnie to jest killer.

U panie. Ale wiesło! Chcesz G&La? Wink
Gram na nerwach.
Odpowiedz
(09-08-2013, 10:05 PM)Marcin S napisał(a): za ile toto? i jak częsty/rzadki jest ten kolor, oraz jakie są proporcje częstotliwości występowania kolorowych do naturali?
a znalazłem Smile

Cholera wie;D

Teraz leci natural z jednym pikapem.


a ten biało/złoty kolor jest zajebisty!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości