09-16-2013, 02:47 PM
(09-16-2013, 01:34 PM)Alfik napisał(a): Najs - betoniarnia i walcownia w jednym
Спасибо!

Tylko blastów w podkładzie jakoś mało

"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Ankieta: Zaczynamy od 1. października nowy temat (i potem zawsze od 1.) czy od 15. października tak jak było ustalone? |
|||
Od 1.10 nowy, niech ten zostanie do 15. otwarty. | 8 | 26.67% | |
Od 15.10 nowy, nie ma sensu psuć ustalonego porządku. | 12 | 40.00% | |
Od 1.10 nowy, ten zamykamy. | 3 | 10.00% | |
Lata mi to... | 7 | 23.33% | |
Razem | 30 głosów | 100% |
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] |
[Backing Track Challenge] Wrzesień 2013
|
09-16-2013, 02:47 PM
(09-16-2013, 01:34 PM)Alfik napisał(a): Najs - betoniarnia i walcownia w jednym Спасибо! ![]() Tylko blastów w podkładzie jakoś mało ![]()
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Teraz mogę posłuchać Waszych!
![]() https://soundcloud.com/zakwasny/backing-track-challenge Nagrywane prosto w linię na Digiracku 003, dwie wariacje na jeden temat, kapkę sloppy. ![]()
09-16-2013, 03:27 PM
Pod Wasza ocene, za dawno w ogole cos pod podklad podkladalem, nie umiem, do tego brak interface nie pomaga.
First take, cos takiego wyszlo. Ofcourse sa spore podkniecia. Oczywiscie poza 'konkursem', wrzucam bo troszku podobne, grane bez podkladu w tle. https://soundcloud.com/tytusion/1-1 (09-16-2013, 03:17 PM)zakwas napisał(a): Teraz mogę posłuchać Waszych! Ale pomruk, dominuje mocno. Timing cacy, tylko lekko poczatek mi nie siedzial.
09-16-2013, 03:32 PM
(09-15-2013, 08:05 PM)Kowal napisał(a): Mata i słuchajta Słychać, że ćwiczone, ładnie zagrane, ale pomysł mi nie siedzi, zbyt zachowawcze jak dla mnie. ![]() (09-16-2013, 09:05 AM)mazdah napisał(a): Ja już wrzucałem, jedno podejście na Fenderze TBP-1, drugie na SVP-PRO Bardzo dobre, super koncepcja! ![]() (09-16-2013, 03:27 PM)Fabian napisał(a): Pod Wasza ocene, za dawno w ogole cos pod podklad podkladalem, nie umiem, do tego brak interface nie pomaga. A gdzie podkład? ![]() ![]()
09-16-2013, 03:34 PM
No mowie, ze podrzucilem to dla funu, bez podkladu. Pod lincz typowo...
Admini, wypierdzielic, ide do 'Naszych nagran'.
09-16-2013, 03:40 PM
(09-16-2013, 03:27 PM)Fabian napisał(a): Ale pomruk, dominuje mocno. Timing cacy, tylko lekko poczatek mi nie siedzial. Na początku musiałem "się przesunąć". ![]() (09-16-2013, 03:34 PM)Fabian napisał(a): No mowie, ze podrzucilem to dla funu, bez podkladu. Pod lincz typowo... Peace man, kurde! ![]()
09-16-2013, 03:41 PM
Nie, nie ma co Wam tutaj syfu robic, jezeli jest bez podkladu.
Drugie podejscie. Ciezko zapanowac gdy ma sie niska akcje strun i ton w dol. D jest wtedy ciezka do takich zabaw. https://soundcloud.com/tytusion/2-1
09-16-2013, 03:45 PM
Ładnie, ino jak schodzisz na dolne dźwięki, trochę tajm ci spada, ale potem ładnie naprostowane. Szkoda, że bez podkładu, bom ciekaw jak siedzą te ozdobniki zagrane triolowymi pierdyliardkami.
![]()
09-16-2013, 03:46 PM
Wiem, wiem, ze spada, to sa wlasnie te potkniecia. W normalnym stroju bym zapanowal.
09-16-2013, 04:20 PM
(09-14-2013, 01:51 PM)herp napisał(a): https://soundcloud.com/jsiminski/fender-...-p-bass-79 Moj jest tu. Mazdah, miazga!
Do comiesięcznego podkładu proponuje dodać analizę harmoniczną podkładu w poście razem z nim.
Np w tym przykładzie podkład rhodesa wcale nie jest taki oczywisty... Pewne dźwięki z harmonii wynikają też ze sposobu prowadzenia melodii w dętych - słowem bardzo dobrze to ktoś przemyślał. Oczywiście jak ktoś gra prymy i oktawy ewentualnie kwinty nie ma to znaczenia... ale w ciekawszych groove watro się już zastanowić. Nie będę się tu wymądrzać - Ci co słyszą wiedzą o czym mówię... Może uda się namówić Pawła Wszołka i Tubasa - bo oni na tym forum są zdecydowanie najlepsi z harmonii aby do każdego podkładu napisali po dwa zdania analizy. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
09-16-2013, 04:39 PM
(09-16-2013, 04:33 PM)Alfik napisał(a): Do comiesięcznego podkładu proponuje dodać analizę harmoniczną podkładu w poście razem z nim. Jestem za! Tu faktycznie dzieją się rzeczy ciekawe w tym podkładzie, sam nie jestem pewien jednego dźwięku, który gram. Teoretycznie w skali, teoretycznie pasuje, jednak coś lekko zgrzyta. ![]()
09-16-2013, 05:42 PM
Być może swoje dorzuci pan Marcin Saktura. Jestem po słowie. Prawdopodobnie na początku pierwszego tygodnia(ale nic nie obiecuję!). To moja inicjatywa bo uważam że może nam trochę rozruszać forum i dać cenną lekcję
To ten pan
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
09-16-2013, 05:52 PM
w ogóle, ten temat, to jeden z najbardziej inspirujących i ciekawszych wątków, z jakimi miałem tutaj do czynienia.
Fabian, bardzo podoba mi się brzmienie i ogólny koncept, szkoda, że bez podkładu. W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
09-16-2013, 05:57 PM
Fajne ma miodaki
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|