Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(12-10-2013, 01:19 PM)yacoob napisał(a): dobra to jeszcze naglosnienie i jazz
troche slabe swiatlo ale cos tam widac
![[Obrazek: DSC00036.JPG]](https://lh3.googleusercontent.com/-9eJnS_lUJ20/UqcS-7DETWI/AAAAAAAADE0/DfJaz_xcd08/w426-h636-no/DSC00036.JPG)
![[Obrazek: DSC00038.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/-M83AA7DjwqI/UqcTSDU-IzI/AAAAAAAADFQ/cExKbhmUmOM/w426-h636-no/DSC00038.JPG)
Ampy 420 No proszę... z niego wywodzi się cała linia SWR-a
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
(12-10-2013, 12:38 PM)groza napisał(a): (12-10-2013, 12:24 PM)zakwas napisał(a): Oho, przyjęło się... 
Zakwas bez podbicia 60hZ o 16dB nie skleisz miksu - co wyraźnie przecież słychać na twoich nagraniach.
Słyszałem, że to nowa amerykańska szkoła - akustycy nagłaśniający koncerty przecież bardzo lubią mieć jedno pasmo 5 razy głośniejsze od reszty bo na kolumnie która je faktycznie potrafi odtworzyć (w przeciwieństwie do 4x10) brzmi to zawsze znakomicie.
Okaż skruchę.
Zajebisty dowcip  Pisałem o shelfie przy 60Hz, ale nie wpasowałoby się tak dobrze w Twoją rozrywkową teorię
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
Nie należy rezygnować z dobrej teorii tylko dlatego, że jest nieprawidłowa.
Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
Czyli moja praca magisterska w skrócie.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
![[Obrazek: 5oTDjh4.png]](https://i.imgur.com/5oTDjh4.png)
Liczba postów: 906
Liczba wątków: 37
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
Fender Jazz Bass Deluxe FMT5 => MM Stingray5 => Cort GB5 Custom => Aguilar TH700 + PTC Audio Lil'B 115 + 112
Liczba postów: 3843
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
(12-10-2013, 01:59 PM)groza napisał(a): Nie należy rezygnować z dobrej teorii tylko dlatego, że jest nieprawidłowa.
To twoje? 
Bo brzmi jak żywcem wyjęte z Pratcheta
Tak czy inaczej genialna myśl
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
Niestety nie moje, ale używam od czasu gdy obejrzałem air america.
Liczba postów: 142
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
1
(12-09-2013, 02:03 AM)Alfik napisał(a): SWR jako bipolar ma jednak pewien rodzaj agresywnego ataku w wysokim środku, który bardzo lubię więc jako wzmacniacz do reampingu w studio będę korzystać raczej z niego. Alfiku jesteż może zorientowany, czy obecnie jakaś firma robi wzmacniacze basowe z końcówką na tranzystorach bipolarnych ? Z góry dziękuję za odpowiedz
Liczba postów: 2326
Liczba wątków: 45
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
10
(12-10-2013, 01:51 PM)Alfik napisał(a): (12-10-2013, 01:19 PM)yacoob napisał(a): dobra to jeszcze naglosnienie i jazz
troche slabe swiatlo ale cos tam widac
![[Obrazek: DSC00036.JPG]](https://lh3.googleusercontent.com/-9eJnS_lUJ20/UqcS-7DETWI/AAAAAAAADE0/DfJaz_xcd08/w426-h636-no/DSC00036.JPG)
![[Obrazek: DSC00038.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/-M83AA7DjwqI/UqcTSDU-IzI/AAAAAAAADFQ/cExKbhmUmOM/w426-h636-no/DSC00038.JPG)
Ampy 420 No proszę... z niego wywodzi się cała linia SWR-a Porównywałem oba. Nieco inny charakter.
Fat finger?
Liczba postów: 16401
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
O. Ciekawy miejsce na baterię do aktywnej elektroniki ;-)
Gram na nerwach.
Liczba postów: 4772
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
2
Tylko glowka leci na dol
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
(12-10-2013, 01:19 PM)yacoob napisał(a): dobra to jeszcze naglosnienie i jazz
troche slabe swiatlo ale cos tam widac
![[Obrazek: DSC00036.JPG]](https://lh3.googleusercontent.com/-9eJnS_lUJ20/UqcS-7DETWI/AAAAAAAADE0/DfJaz_xcd08/w426-h636-no/DSC00036.JPG)
![[Obrazek: DSC00038.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/-M83AA7DjwqI/UqcTSDU-IzI/AAAAAAAADFQ/cExKbhmUmOM/w426-h636-no/DSC00038.JPG)
Ten Jazz jest IDEALNY.
(12-11-2013, 10:23 AM)Basstard napisał(a): Ten Jazz jest IDEALNY.
Na uwagę zasługuje biały "kurek"
Liczba postów: 747
Liczba wątków: 3
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
28
(12-10-2013, 09:55 PM)****** napisał(a): (12-09-2013, 02:03 AM)Alfik napisał(a): SWR jako bipolar ma jednak pewien rodzaj agresywnego ataku w wysokim środku, który bardzo lubię więc jako wzmacniacz do reampingu w studio będę korzystać raczej z niego. Alfiku jesteż może zorientowany, czy obecnie jakaś firma robi wzmacniacze basowe z końcówką na tranzystorach bipolarnych ? Z góry dziękuję za odpowiedz  A skąd takie pytanie? Większość firm robi takie wzmacniacze. Pierwsze z brzegu to Eden i Thundrfunk ale takich firm jest wiele.
Marek
|