Zdjęcia Sprzętu!
(12-10-2013, 01:19 PM)yacoob napisał(a): dobra to jeszcze naglosnienie i jazz
troche slabe swiatlo ale cos tam widac
[Obrazek: DSC00036.JPG]

[Obrazek: DSC00038.JPG]

Ampy 420 No proszę... z niego wywodzi się cała linia SWR-a

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(12-10-2013, 12:38 PM)groza napisał(a):
(12-10-2013, 12:24 PM)zakwas napisał(a): Oho, przyjęło się... Big Grin


Zakwas bez podbicia 60hZ o 16dB nie skleisz miksu - co wyraźnie przecież słychać na twoich nagraniach.

Słyszałem, że to nowa amerykańska szkoła - akustycy nagłaśniający koncerty przecież bardzo lubią mieć jedno pasmo 5 razy głośniejsze od reszty bo na kolumnie która je faktycznie potrafi odtworzyć (w przeciwieństwie do 4x10) brzmi to zawsze znakomicie.

Okaż skruchę.

Zajebisty dowcip Emotka_2755 Pisałem o shelfie przy 60Hz, ale nie wpasowałoby się tak dobrze w Twoją rozrywkową teorię Wink
Odpowiedz
Nie należy rezygnować z dobrej teorii tylko dlatego, że jest nieprawidłowa.
Odpowiedz
Czyli moja praca magisterska w skrócie. mrgreen
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
(12-10-2013, 01:28 PM)Pecu napisał(a): jazz nie ma płytki?
Czyli jednak twoim ojcem jest Alfik?? mrgreen

Uwaga uwaga
Akcja forumowego poszukiwania ojca yacooba rozpoczęta!! Big Grin

Jazz nie ma retainera, to nie Alfik. Smile
Fender Jazz Bass Deluxe FMT5 => MM Stingray5 => Cort GB5 Custom => Aguilar TH700 + PTC Audio Lil'B 115 + 112


Odpowiedz
(12-10-2013, 01:59 PM)groza napisał(a): Nie należy rezygnować z dobrej teorii tylko dlatego, że jest nieprawidłowa.

To twoje? mrgreen
Bo brzmi jak żywcem wyjęte z Pratcheta Wink

Tak czy inaczej genialna myśl Emotka_2755 mrgreen
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
Niestety nie moje, ale używam od czasu gdy obejrzałem air america.
Odpowiedz
(12-09-2013, 02:03 AM)Alfik napisał(a): SWR jako bipolar ma jednak pewien rodzaj agresywnego ataku w wysokim środku, który bardzo lubię więc jako wzmacniacz do reampingu w studio będę korzystać raczej z niego.
Alfiku jesteż może zorientowany, czy obecnie jakaś firma robi wzmacniacze basowe z końcówką na tranzystorach bipolarnych ? Z góry dziękuję za odpowiedz Emotka_2755

Odpowiedz
(12-10-2013, 01:51 PM)Alfik napisał(a):
(12-10-2013, 01:19 PM)yacoob napisał(a): dobra to jeszcze naglosnienie i jazz
troche slabe swiatlo ale cos tam widac
[Obrazek: DSC00036.JPG]

[Obrazek: DSC00038.JPG]

Ampy 420 No proszę... z niego wywodzi się cała linia SWR-a
Porównywałem oba. Nieco inny charakter.
Odpowiedz
Fat finger?

[Obrazek: CNBDH160590-serial-large.jpg]
Odpowiedz
O. Ciekawy miejsce na baterię do aktywnej elektroniki ;-)
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Tylko glowka leci na dolUndecided
Odpowiedz
(12-10-2013, 01:19 PM)yacoob napisał(a): dobra to jeszcze naglosnienie i jazz
troche slabe swiatlo ale cos tam widac
[Obrazek: DSC00036.JPG]

[Obrazek: DSC00038.JPG]

Ten Jazz jest IDEALNY.
Odpowiedz
(12-11-2013, 10:23 AM)Basstard napisał(a): Ten Jazz jest IDEALNY.

Na uwagę zasługuje biały "kurek" mrgreen
Odpowiedz
(12-10-2013, 09:55 PM)****** napisał(a):
(12-09-2013, 02:03 AM)Alfik napisał(a): SWR jako bipolar ma jednak pewien rodzaj agresywnego ataku w wysokim środku, który bardzo lubię więc jako wzmacniacz do reampingu w studio będę korzystać raczej z niego.
Alfiku jesteż może zorientowany, czy obecnie jakaś firma robi wzmacniacze basowe z końcówką na tranzystorach bipolarnych ? Z góry dziękuję za odpowiedz Emotka_2755
A skąd takie pytanie? Większość firm robi takie wzmacniacze. Pierwsze z brzegu to Eden i Thundrfunk ale takich firm jest wiele.

Marek

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 226 gości