Fender B-HOOD
[Obrazek: pbplus.jpg]
Miał ktoś do czynienia?A w szczególności z pickupami?
Odpowiedz
(01-24-2014, 07:52 AM)dr_kciuk napisał(a): [Obrazek: pbplus.jpg]
Miał ktoś do czynienia?A w szczególności z pickupami?

chujnia lat 90-siatych nie polecam

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
na talkbassie piszą że się nie sprzedawał to wycofali. Rynek najlepszym recenzentem!
Odpowiedz
Rynek zweryfikował takie potęgi jak:

Ampeg B-15, Ampeg V-4BH (na szczęście niszczycielski zdradziecki i niepatriotyczny Loud przywrócił), Ampeg SVT-810HP (lodówa z wyższą mocą i wygwizdkiem), Ampeg PR-410HLF (podobno najlepiej brzmiąca Ampegowa 4x10 ever), wszystkie rackowe preampy Ampega,
preamp Fender TBP-1, heady/comba Fender TB-600/1200, Fender MB1200, Fender Bassman TV Series, Fender Bassman 300 PRO (czyli Sunn), prawie wszystkie piece SWRa, w tym legendarne SMy i paki Goliath, Acoustic i wiele wiele innych.

Z Fenderem to jest tak, że prawie nic odbiegającego od kanonu się nie sprzedawało. Dopiero niedawno przejrzeli na oczy i azjatyckie fabryki pozwoliły im w miarę bezpiecznie badać rynek pod kątem wprowadzania czegoś nowego lub prób przywracania staroci.
Odpowiedz
(01-24-2014, 12:41 PM)mazdah napisał(a): Rynek zweryfikował takie potęgi jak:

Ampeg B-15, Ampeg V-4BH (na szczęście niszczycielski zdradziecki i niepatriotyczny Loud przywrócił), Ampeg SVT-810HP (lodówa z wyższą mocą i wygwizdkiem), Ampeg PR-410HLF (podobno najlepiej brzmiąca Ampegowa 4x10 ever), wszystkie rackowe preampy Ampega,
preamp Fender TBP-1, heady/comba Fender TB-600/1200, Fender MB1200, Fender Bassman TV Series, Fender Bassman 300 PRO (czyli Sunn), prawie wszystkie piece SWRa, w tym legendarne SMy i paki Goliath, Acoustic i wiele wiele innych.

Z Fenderem to jest tak, że prawie nic odbiegającego od kanonu się nie sprzedawało. Dopiero niedawno przejrzeli na oczy i azjatyckie fabryki pozwoliły im w miarę bezpiecznie badać rynek pod kątem wprowadzania czegoś nowego lub prób przywracania staroci.

Absolutnie masz Rację Drogi Mazdah'u,
ale ten basik naprawdę był chujowy grałem na 3 wszystkie głuche pickupy niemrawe i bez wyrazu a shallerowski mostek rujnował brzmienie

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Fender i Ampeg chyba są postrzegani jako "tradycyjne" firmy i oczekuję się od nich "konkretnego" brzmienia. b15 i v4bh były może za ciche na scene?
Odpowiedz
dobra, który mistrz mi odpowie jaki pickup siedzi w moim fenderze

`70 reissue pb70 MIJ (nie CIJ) rocznik 1993-94, N + 6 digits
są różne źródła i zgłupiałem

- pb single japan http://www.soundhouse.co.jp/shop/Product...APLE%5E%5E , http://www.theguitaremporium.com/Fender-...70-ASH.htm
- US-made Fender pickups http://www.rexbass.com/2011/10/fender-19...ss-re.html , http://www.fenderjapan.co.jp/pb70-usash.html


pierwsze źródła podają że to model PB70 ASH Natural Maple, drugie PB70-93US


z numeru seryjnego wynika tyle:
Your guitar was made at the
Fuji-gen Plant (for Fender Japan), 1993-94 Japan

to jest pb70-84
pb70-85
pb70-93 czy jeszcze inny
Odpowiedz
http://brochures.yokochou.com/guitar-and...en_08.html

tu masz katalog.. domyslam sie ze Twoj to ten natural ? wychodzi na to ze tam nie ma pickupow usa; )
Odpowiedz
(02-02-2014, 09:05 AM)yacoob napisał(a): http://brochures.yokochou.com/guitar-and...en_08.html

Oooo! Znalazlem moj bas - PB62-110 (najwyzszy model serii ;-)

Odpowiedz
Paul jakbyś nie zauważył to jest jeszcze 115

Mój to natural, bo tego zapomniałem napisać. W takim razie te z pickupem usa produkowali później czy jak? Oszuści jebani Wink
edit. wg tych katalogów to może być model 75 albo 85 które chyba niczym się nie różnią


[Obrazek: 158t.jpg]

na obu zdjęciach ten sam bas (popatrzcie na słoje) opisany jako 2 różne modele
Odpowiedz
hahaha gówno nie najwyższy model masz Smile to nie oznaczenie modelu tylko cena Big Grin
Odpowiedz
Najwyzszy = najlepszy.
Czyli reversy, spiral bridge, USA pickups. Czy moze byc cos lepszego i bardziej zgodnego z oryginalem z roku 1962???
Moze! - Nitro ;-) !!!
Odpowiedz
Ktoś miał w rękach coś takiego?

[Obrazek: ae1.jpg]

Strasznie jestem ciekaw, jak to robi a na YT nic nie znalazłem.
Odpowiedz
Defence - wyjmij pikap i wrzuc fote od spodu to ci powiem jakie masz pikapy.

Tam było pare różnych modeli USA i Japończyków.

W geddym sa tez opisane jako american vintage i tam sa fender original jazz bass

W millerze tez sa american vintage, ale to nie sa juz oryginal jazz bass - nie maja scietych magnesow i inna "goła" owijka. Na spodzie pikapu wybity jest jakis numer i symbol ktory nie znaczy raczej nic szczegolnego. Te same pikapy tez czesto bywaja w modelach 75 reissue.

Są tez pikapy USA "gołe", bez wybitego numeru seryjnego i magnesy wyglądaja bardziej na odlewane albo toczone bo na szczycie megnesu są wyraźne okręgi.

Pikapy USA z niebieską tasiemką i jaśniejszą owijką - magnesy są ewidentnie "cięte" albo coś takiego.

Japońskie pikpay widzialem 3 różne:

1. Golasy - ze sztabą magnesu ceramicznego pod spodem. Są nieco mniej nawinięte niż te USA
2. Z niebieską tasiemką
3. Z czarną "materiałową" taśmą, wydaje mi się że są nieco bardziej nawinięte.

Oba pikapy są fajne, wiadomo, że original jazz bass to nieco wyższa półka i jest jakaś tam różnica, ale nie jest to tyle co niektórzy ludzie sobie myślą wymieniając pikapy. Ceramiki są bardziej szorstkie, mają mniej dołu i bardziej ostrą, że tak powiem "Alfikową" górę. Alnico mają nieco mniej góry, ale jest jakby bardziej dźwięczna, więcej dołu i nieco mniej środka.
Odpowiedz
chyba ameryckie sa okrągłe a japońskie prostokąty.. albo cos powaliłem Big Grin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości