Restauracja Gitar
(02-12-2014, 09:14 AM)Mateusz napisał(a): Jeśli chodzi o Hi Fi, to mam najprawdopobniej najlepszy możliwy zestaw i zawsze podpinam pod to basy jak ktoś jest na miejscu, a opcjonalnie pod te świniaki.

"świniaki" how sweetSmile

chyba zostanę świniopasemSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(02-12-2014, 08:44 AM)zwinny napisał(a): a mnie naszło takie przemyślenie jeszcze. jeśli chodzi o nagłośnienie, to widzę, że mocno inwestujesz w lampy, jakieś ampegi, hiwatty, ale przecież wielu potencjalnych klientów woli hajfaj. czy jeśli taki ktoś przyjeżdża do Ciebie, to ma na czym ograć gitarrę? Wink
Myślisz, że on te lampy kupuje pod klientów?
[Obrazek: comment_IDAGUIBrwwgqu2PcOefrZazGQKsBMWWi.gif]

Odpowiedz
(02-11-2014, 11:48 AM)Mateusz napisał(a): [Obrazek: MF9pCQw.jpg]

Śliczne!

Precel kostką w Ampega to niestety koniec drogi 3/4 basistówWink
Odpowiedz
[Obrazek: 1780180_353547571450418_361016500_o.jpg]

[Obrazek: 1888831_353547778117064_228867723_o.jpg]

[Obrazek: 1891365_353548098117032_1599050053_o.jpg]

A tu kolejna cudowna historia...
Aukcja typu "sprzedaje to co na zdjeciach - nie znam sie" Zdjęcia zrobione skarpetą i chuja widać.
Kupiłem ten bas jako czarny, w połowie pomalowany sprejem z uszkodzonym prętem i brzydkim pęknięciem na główce, była wyfrezowana dziura na mostek tremolo kahlera , który w sumie był fajną ideą i głównie dla mostka kupiłem ten bas, bo sam mostek z tysiaka warty. Mostek zajebał mi ktoś z warsztatu, dodatkowo brakowało pickguardu i zaślepki na pręt. Jednym słowem totalna masakra.

Wtopiłem w ten bas kupę kasy, musiałem kupić nowy mostek, dorobić brakujące części, trzeba było go pomalować, odkleić podstrunnice, wymienić pręt, zakleić dziure po starym mostku itp.... Trwało to wszystko chyba z 3 miesiące.

Dziś skończyłem składać ten bas, podpiąłem do ampega i prawie posrałem się w gacie. JAPIER**E! To najlepszy t-bird na jakim grałem w swoim życiu i jeden z najlepszych basów jakie miałem w restauracji. Wybaczam mu wszystko, dziure po mostku, zjebany pret, glowke, chujowy lakier i to ze zginal mostek.

Bas miażdży.
Odpowiedz
(02-12-2014, 09:47 AM)groza napisał(a): Precel kostką w Ampega to niestety koniec drogi 3/4 basistówWink

Aż mi się przypomniał ten dowcip .... "bo oni wciąż szukają, a ja już znalazłem"
Wink Wink
Odpowiedz
Mnie mistrz Wójcicki kiedyś zajebał jak w sklepie gadaliśmy i mówię, że mam nowy wzmak - ebsa hd350, zajebisty... Wójt wysłuchał, pokiwał głową i stwierdził "czyli jeszcze nie ampeg?" Wink Z fenderem/preclem to samo... o tym, że będę nagrywał basy na płytę Damiana dowiedziałem się jak DX7 zagaił "michał a masz fendera?" Smile)))

No nic nie poradzisz, siła wyższaWink
Odpowiedz
Słuchanie oczami - to, o czym wiele razy pisał Alfik (oskarżany przez wielu o bezkrytyczną fenderomanię).
Odpowiedz
Fender fenderowi nie równy. Doskonale udowodniło to ostatnie spotkanie.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
Otóż to.
Odpowiedz
a Ampeg to Ampeg! o! mrgreen
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
(02-12-2014, 09:14 AM)Mateusz napisał(a): Jeśli chodzi o Hi Fi, to mam najprawdopobniej najlepszy możliwy zestaw i zawsze podpinam pod to basy jak ktoś jest na miejscu, a opcjonalnie pod te świniaki.

IMO, żeby nagrywać naprawdę miarodajne prezentacje, powinieneś mieć hartke, czy jakiś inny budżetowy piec i jedna serię nagrywać na tym. Na demeterze nawet skalnej zabrzmi dobrze.
outreband.com

Odpowiedz
Alfik, palce na życzenie, tym razem nagrałem na lodówce:

https://soundcloud.com/mateuszpiotrowski/b25-410

1. Palce riff
2. Palce Funk
3. Skręciłęm gain
4. Ultra lo + ultra hi, które w tym piecu się PRZYDAJĄSmile W SVP PRO i CLce niestety mniej.
Odpowiedz
(02-12-2014, 04:18 PM)elteha napisał(a):
(02-12-2014, 09:14 AM)Mateusz napisał(a): Jeśli chodzi o Hi Fi, to mam najprawdopobniej najlepszy możliwy zestaw i zawsze podpinam pod to basy jak ktoś jest na miejscu, a opcjonalnie pod te świniaki.

IMO, żeby nagrywać naprawdę miarodajne prezentacje, powinieneś mieć hartke, czy jakiś inny budżetowy piec i jedna serię nagrywać na tym. Na demeterze nawet skalnej zabrzmi dobrze.

No nie zabrzmi...
Pierwsze prawo akustyki jest nieubłagane:

Shit in Input = Shit in Output
(02-12-2014, 04:19 PM)Mateusz napisał(a): Alfik, palce na życzenie, tym razem nagrałem na lodówce:

https://soundcloud.com/mateuszpiotrowski/b25-410

1. Palce riff
2. Palce Funk
3. Skręciłęm gain
4. Ultra lo + ultra hi, które w tym piecu się PRZYDAJĄSmile W SVP PRO i CLce niestety mniej.

Bardzo dobry ten świniak!!!

Otrzymuje medal Knura-Dokurwiatora

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(02-12-2014, 04:18 PM)elteha napisał(a):
(02-12-2014, 09:14 AM)Mateusz napisał(a): Jeśli chodzi o Hi Fi, to mam najprawdopobniej najlepszy możliwy zestaw i zawsze podpinam pod to basy jak ktoś jest na miejscu, a opcjonalnie pod te świniaki.

IMO, żeby nagrywać naprawdę miarodajne prezentacje, powinieneś mieć hartke, czy jakiś inny budżetowy piec i jedna serię nagrywać na tym. Na demeterze nawet skalnej zabrzmi dobrze.

No właśnie jest dokładnie na odwrót.

Jak podepniesz dobą basówke i średnią basówke pod jakieś combo za 1500zł, to nie usłysysz raczej za wielu różnic. Podpinasz sie pod takiego chirurgicznego demetera i chujową basówkę słychać od razu. Przecież alfik ma praktycznie identyczny stack i jak wpinaliśmy w s7 jakiś bas który se okazał chujowy to nikt nic nie mowil tylko wymienialismy sie spojrzeniami "wiadomo o co chodzi".


Różnice w sprzecie i te wszystkie detale wychodza na sprzęcie z najwyzej polki.

Edit. Alfik mnie uprzedził.




Odpowiedz
to teraz każdy musi wysłać bas do Mateusza albo Alfika i będzie approved albo nie "wiadomo o co chodzi" Wink

Trochę się bagno robi na forum, popłynęło to moim zdaniem za daleko.

Mati handlujesz sprzętem ze średniej półki (tak wiem 15% słabsze niż `70 USA), a odbiorcy takiego sprzętu to najczęściej "zwykli posiadacze hartke". Jak ktoś szuka niuansów z demetera to kupuje fendera za 10000 zł, albo coś tej kategorii.

Też jestem za tym żeby nagrywać na czymś normalnym. Ile osób z forum ma demetera/marshalla/hi watta/laneya czy co tam jeszcze masz i takie paczki jak ty? abm500/ha3500/Svt3 i jakaś 410 dały by moim zdaniem dużo lepszy obraz co dany bas potrafi. Niekoniecznie betoniara czy hifi.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 15 gości