Zdjęcia Sprzętu!
Mnie już nic nie zdziwi....graliśmy support przed Flapjackiem i akustyk był wielce zdziwiony,że chcę lampiaka nagłośnić przez mikrofon....Trzeba mieć swojego majka.
Odpowiedz
(06-01-2014, 02:31 PM)Doman napisał(a): No, to zmiana tematu.

Którą wersję sm57 kupić do nagłaśniania basu live.

Alfiiiiiiiiiiik

wez czarny
Emotka_2497
Wysłane z mojego Leopard 2; masa bojowa 55,15t.

[Obrazek: fdan.jpg]
(12-25-2013, 12:49 AM)Sztyrlic napisał(a): A jeszcze taka kwestia: w sumie nie miałem wcześniej tunera [...]Rolleyes
Odpowiedz
(06-01-2014, 11:43 AM)ytrewq napisał(a): SM57 zaczyna zdaje się od 50Hz przy spadku 10db?

droga Pani polecam na początku taki proste opracowanie:

http://www.tangible-technology.com/micro...ximity.htm

słowo klucz: efekt zbliżeniowy

zjawisko charakterystyczne dla mikrofonów kardioidalnych opisane w artykule bez zbędnych teorii.

Jak widać po przystawieniu do paczki basowej w odległości powiedzmy 1 cal w większości mikrofonów kardioidalnych efekt ten występuje dość mocno, więc po pierwsze dołu mamy wystarczającą ilość po drugie do pewnego stopnia możemy regulować jego ilość i charakter odległością mikrofonu. Po trzecie w sytuacji scenicznej te najniższe pasma najczęściej są i tak wycinane przez realizatorów. Ogromny wieloletni sukces lodówki polega właśnie na tym, że najniższe pasma kolumna ta po prostu nie przenosi (oraz na tym, że jest stosunkowo mocno kierunkowa). Bass jest tam gdzie być powinien bez sprzężeń buczenia i narażania aparatury na clipy i wręcz uszkodzenia.



1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(06-01-2014, 03:11 PM)Doman napisał(a): Ja już im nie ufam. mrgreen

To weź najtańszy. Jak podpieprzą, mniejszy żal mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
(06-01-2014, 02:48 PM)Maciejeq napisał(a):
(06-01-2014, 02:31 PM)Doman napisał(a): No, to zmiana tematu.

Którą wersję sm57 kupić do nagłaśniania basu live.

Alfiiiiiiiiiiik
Poszukaj info odnośnie znakowania wersji chińskich i meksykańskich. Są próbki porównawcze, wskazujące na wyższość mexów.
Alfik jest bogolem i pracuje tylko na starych Usa Tongue


A, i dziś już nie robią SMów w USA

Jak dobrze, że mnie Maciuś wyręczył...

Z tego co można kupić: meksyki lepsze ale uwaga! trzeba cholernie uważać na podróbki - są artykuły w sieci na ten temat.
Natomiast... Doman Ty masz kasy jak lodu więc stać Cię w razie co też na droższy mikrofon (sprzedasz Warwicka najwyżej) wpadnij do mnie mam nagrania porównawcze na RE20 MD421 i SM57 i sam wybierzesz sobie, który jest lepszy dla Ciebie.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(06-01-2014, 03:59 PM)Alfik napisał(a): Doman Ty masz kasy jak lodu więc stać Cię w razie co też na droższy mikrofon (sprzedasz Warwicka najwyżej) wpadnij do mnie mam nagrania porównawcze na RE20 MD421 i SM57 i sam wybierzesz sobie, który jest lepszy dla Ciebie.

Dorzucę conieco

Tu: Recording Mag masz wideło o majkach. Jest EV, SM i MD. I pokazany efekt zbliżeniowy. Prosz. mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
(06-01-2014, 04:04 PM)bartoshek napisał(a):
(06-01-2014, 03:59 PM)Alfik napisał(a): Doman Ty masz kasy jak lodu więc stać Cię w razie co też na droższy mikrofon (sprzedasz Warwicka najwyżej) wpadnij do mnie mam nagrania porównawcze na RE20 MD421 i SM57 i sam wybierzesz sobie, który jest lepszy dla Ciebie.

Dorzucę conieco

Tu: Recording Mag masz wideło o majkach. Jest EV, SM i MD. I pokazany efekt zbliżeniowy. Prosz. mrgreen

Dobry filmik - polecam
W skrócie to co pokazywałem w Piasecznie chyba ze dwie Bassturbacje temu.
Jedna uwaga - odległości mikrofonów miejsce i i ich dobór warto zostawić na moment, gdy mamy już nagrane inne instrumenty. Zwykle reamping basu jest ostatnią rzeczą, którą robię przed miksem.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
ciekawy jestem co jest łatwiej spieprzyć akustykowi, sygnał z linii czy mikrofonu (rozważam kwestie średnio ogarnietego akustyka w przecietnym klubie, bo takich jest najwiecej)
Odpowiedz
Akustycy twierdzą, że łatwiej spieprzyć mikrofon. Jednak ja, samodzielnie bawiąc się SM57, uważam że tu nie ma co spieprzyć, bo - przynajmniej w przypadku mojego sprzętu i mojego brzmienia - akustyk dostaje DOKŁADNIE TAKI sound, jaki ma być, podczas gdy sound z linii jest DRASTYCZNIE INNY niż ma być Tongue
Odpowiedz
To jak już rozmawiacie o mikrofonach, to ja mam taki o:

[Obrazek: 2ecf9xl.jpg]
Odpowiedz
wydawalo mi sie zawsze, ze masz taki

[Obrazek: IMG_1605.jpg]
Odpowiedz
Ej, mikrofony pod pakę na koncerty i nie ma Audixa i5 w dyskusji? Jam jest fanboy! Big Grin
Odpowiedz
Ja czuję, ze bede musiał w Sennheisera MD421 zainweścić, jeżeli sprzętowa rewolucja jaką planuję dojdzie do skutku.
Odpowiedz
(06-01-2014, 05:56 PM)herp napisał(a): Ja czuję, ze bede musiał w Sennheisera MD421 zainweścić, jeżeli sprzętowa rewolucja jaką planuję dojdzie do skutku.

I szpulę gafra mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
I ze 3kg trytytek Big Grin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 70 gości