Chmielowski Basses
#1
Wlasnie zlozylem na probe pierwszego headlessa z grafitowym gryfem. Decha ma taki ladny , prosty rysunek sloi , ze az nudno ... Moze ten bas powinien byc bialy ?

[Obrazek: proba1_zps70ea1aca.jpg]
Odpowiedz
#2
złoty osprzęt, więc obowiązkowo biały, potem tylko znaleźć jakiegoś mudżina i jazda! Big Grin
a tak poważnie, to jestem bardzo ciekaw tego basu. fajnie, że wreszcie jakaś oryginalna konstrukcja, mam już lekki przesyt jazzami.
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
#3
Jak będzie biały lub czarny to poproszę info z ceną etc na priv Smile
Odpowiedz
#4
Oczywiście że biały! Sam bym takiego basu nie chciał, ale może natrafi się jakiś cygan mrgreen

Zenku, czy wysyłasz swoje wytwory na stary kontynent?
Odpowiedz
#5
Całkowicie nie mój klimat, ale ogólny szacun.
Wszyscy wiedzą dlaczego. Smile
Odpowiedz
#6
(07-13-2014, 04:24 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Wlasnie zlozylem na probe pierwszego headlessa z grafitowym gryfem. Decha ma taki ladny , prosty rysunek sloi , ze az nudno ... Moze ten bas powinien byc bialy ?

[Obrazek: proba1_zps70ea1aca.jpg]

wykonanie bajka,Emotka_2497 niestety dalekie klimaty od moich...
Odpowiedz
#7
(07-13-2014, 06:14 PM)zwinny napisał(a): złoty osprzęt, więc obowiązkowo biały, potem tylko znaleźć jakiegoś mudżina i jazda! Big Grin
a tak poważnie, to jestem bardzo ciekaw tego basu. fajnie, że wreszcie jakaś oryginalna konstrukcja, mam już lekki przesyt jazzami.

Jazzy to osobna historia...

(07-13-2014, 06:23 PM)Dex napisał(a): Jak będzie biały lub czarny to poproszę info z ceną etc na priv Smile


Zaraz wysle maila....

(07-13-2014, 06:25 PM)Maciejeq napisał(a): Zenku, czy wysyłasz swoje wytwory na stary kontynent?

No wlasnie . W tym roku cala historia sie odwrocila , mam dystrybutora na Europe i we wrzesniu idzie pierwszy transport . Plany sa ambitne , zobaczymy jak to wyjdzie. Nie mam praktyki w wysylaniu z takiego zadupia jak Dominikana ale wszystko jest juz zalatwione.
Oprocz headlessow z grafitowymi gryfami (piatki i czworki) bedzie jeden obrzyn calkowicie drewniany i kilka moich konstrukcji "z glowa".
Przygotowywuje rowniez cala serie jazzow w roznych konfiguracjach.
Korpusy z roznych drewienek , lakier transparentny i kolorowy. Rozne pozycje pickow ( bridge lata 60-te , 70 -te lub MM jak kto chce) . Nitro , poliurethan , aged . Z komorami akustycznymi albo bez. Gryfy klejone na rozne sposoby , z dodatkowym progiem "e" lub normalne, podstrunnice klon , heban , palisander itd itd. Rozne wymiary progow.
Zrobilem zdjecie w warsztacie :

[Obrazek: P_20140713_233759_zps51bf020e.jpg]

Na stole korpus z jiquitiby , do zdjecia wsadzilem stara szyjke Warmotha , plytke perlowa i mostek Fendera.

Ponizej kilka innych korpusow. Na wierzchu mahon Andiroba , srodek mahon Khaya z komorami akustycznymi i topem z klonu i dolna rowniez Andiroba. Gryf , ktory widac klejony jest z mahoniu i zebrano , podstrunnica klonowa , siodelko kosc.

[Obrazek: P_20140713_235351_zpsc67ded96.jpg]

Gryf zebrano i korpus z klonowym topem byl specjalnym zamowieniem i jest juz sprzedany.
Idea jest miec do dyspozycji rozne korpusy i gryfy , tak aby kazdy mogl sobie wybrac komplet , ktory mu pasuje. Naturalnie pomysl nie jest nowy bo firmy takie jak Warmoth robia to od setek lat ale mam wspaniale drewna do dyspozycji i szkoda bylo by tego nie wykorzystac.

Papkin , Sebastian , Dzieki
Odpowiedz
#8
Jeżeli potrzebujesz transportu morskiego lub lotniczego - służę pomocą.
Odpowiedz
#9
Gratulacje dla Zenka!
Podoba mi się taka idea custom shopu.

Jak tam z jesionem i olchą na dominikanie?

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#10
Piękne, gratulacje. Jak gada jazz z komorami w porównaniu do takiego bez?
Odpowiedz
#11
Zenek, napisz swoją historię, zainteresowałeś mnie swoją osobą.
Odpowiedz
#12
(07-14-2014, 06:01 PM)Swits napisał(a): Jeżeli potrzebujesz transportu morskiego lub lotniczego - służę pomocą.
Dzieki , skontaktuje sie z Toba. Transport jest najwiekszym problemem.

(07-14-2014, 08:09 PM)Alfik napisał(a): Gratulacje dla Zenka!
Podoba mi się taka idea custom shopu.

Jak tam z jesionem i olchą na dominikanie?

Niestety europejskie drewienka oprocz klonu sa niedostepne.

(07-14-2014, 08:37 PM)pinio napisał(a): Piękne, gratulacje. Jak gada jazz z komorami w porównaniu do takiego bez?

Tez jestem ciekaw , jeszcze w tym tygodniu bedzie wiadomo. Miedzy innymi celem calego eksperymentu jest poznanie zaleznosci miedzy drewnami , detalami konstrukcyjnymi , hardware , pickami itd. Np. widze bardzo wyrazne roznice miedzy roznymi rodzajami mahoniu. Korpus Khaya brzmi inaczej z tym samym gryfem niz z Andiroby. Musze znalezc mozliwosc nagrywania , zeby kazdy mogl sie przekonac na wlasne uszy jakie sa roznice...

Odpowiedz
#13
Przepraszam za post po poscie ale chcialem pokazac jeszcze deske jazza dzisiaj skonczona , gotowa do szlifowania.
Strasznie trudno oddac na zdjeciach prawdziwy kolor i uslojenie tak jak jest w rzeczywistosci...

[[Obrazek: P_20140716_125845_zps1a34c052.jpg]

[Obrazek: P_20140716_124938_zps182311c9.jpg]
Odpowiedz
#14
Na pierwszym zdjęciu w tle, nieudane gryfy. mrgreen
Odpowiedz
#15
joł... kurde niesamowity progres od czasu jak widziałem twoją basówkę ostatni raz Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 21 gości