09-18-2010, 10:19 PM
bobro, miękko, bardzo co prawda nie jazz, ale posłuchaj
http://basoofka.net/node/21071
http://basoofka.net/node/21071
Tradycyjny J-BASS B-HOOD
|
09-18-2010, 10:19 PM
bobro, miękko, bardzo co prawda nie jazz, ale posłuchaj
http://basoofka.net/node/21071
09-18-2010, 10:35 PM
a to chyba jakieś grube mocno te nylony, nie? a jak z komfortem grania? zawodowy kontrabas ten vintage, widzę dla siebie zastosowanie basu w takiej konfiguracji masz gdzieś jego próbki z roundami?
09-18-2010, 10:40 PM
on już nie jest mój, nawet nie ja to nagrałem
Te struny to nylony fendera, chyba 110. Niby grube, ale latały bardziej niż 95 normalne. Bardzo miękkie
09-18-2010, 10:48 PM
mogę w wolnej chwili nagrać kilka próbek... co do brzmienia to nie będę na razie pisał bo od 2 dni mam tego fretlessa na nylonach i tyle co pograłem na sucho z 5 minut i kolejne 5 z nagłośnieniem, pewnie jutro wieczorem zajrzę do salki i coś na nim popluimkam... przyniosę do domu i coś nagram.
mi jak na razie brzmienie przywodzi na myśl "COME TOGETHER" Beatles-ów ( de facto nagrane własnie na nylonach ) w każdym razie dużo ciepłego dołu... dźwięk szczególnie podobał mi się z neckowej przystawki, w przeciwieństwie do roundów, przy których bardziej lub tylko rozkręcam pickup przy mostku... Dodam, że warto takie struny sprowadzić z USA (koszt około 70 zł + jakieś grosze za przesyłkę )
09-18-2010, 11:01 PM
Ziggor czy sound ma coś wspólnego z tym? http://www.youtube.com/watch?v=3d6lb0-VZ5Y
09-23-2010, 06:59 PM
Znam ten filmik.... w sumie to powiem, że brzmienie jest podobne.
Moim zdaniem ciekawie może to brzmieć na (elektro)akustycznym basie, interesująco grając JAZZ i wolniejsze tempa.... najlepiej chcąc lekko symulować brzmienie kontabasu. Sznurki bardzo miłe w dotyku niestety struny te na fretlessie poniekąd zabijają intonację (a może to ja taki cienias jestem ?) Fretless = ROUND > FLAT > NYLON (to tylko moja opinia ale sprawdzona empirycznie) Jak na razie trzymam Nylony bo całkiem miękko chodzą na równie miękkiej (bo bez progów) podstrunnicy Granie sprawia mi niezłą frajdę, ale Pastoriusy i inne bez progowe wygibasy po prostu brzmią .. inaczej Polecam jako set dla drugiej gitary, set do akustyka, " domowego" fretlessa etc.
03-16-2011, 07:10 AM
Nylony są luźniejsze od roundów?
Poproszę numerek w takim razie:
Rocznik 73. Korpus olcha. Podstrunnica palisander.
Fender Brother Hood 15
P-BASS FANCLUB 42 Ampeg B-HOOD - cały czas czekam... Tradycyjny J-BASS B-HOOD - cały czas czekam....
03-16-2011, 12:22 PM
Fender JB MIM '09. korpus olcha, klon na podstrunnicy.
obrazki się zesrały.
03-16-2011, 01:16 PM
03-16-2011, 02:43 PM
(03-16-2011, 11:48 AM)allman napisał(a): Poproszę numerek w takim razie: Zajebioza !!! 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor (03-16-2011, 01:16 PM)PIRANHA napisał(a):(03-16-2011, 11:48 AM)allman napisał(a): Poproszę numerek w takim razie: Nie widziałeś bo do tego co gram z chłopakami bardziej mi precel pasuje. Dzięki Alfik.
Fender Brother Hood 15
P-BASS FANCLUB 42 Ampeg B-HOOD - cały czas czekam... Tradycyjny J-BASS B-HOOD - cały czas czekam....
03-16-2011, 06:06 PM
(03-16-2011, 05:56 PM)allman napisał(a):(03-16-2011, 01:16 PM)PIRANHA napisał(a):(03-16-2011, 11:48 AM)allman napisał(a): Poproszę numerek w takim razie: precel też z cyklu moich ulubionych 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
03-16-2011, 06:07 PM
Alfik wygląda na to, że mamy podobne preferencje jeśli chodzi o instrumenty
Fender Brother Hood 15
P-BASS FANCLUB 42 Ampeg B-HOOD - cały czas czekam... Tradycyjny J-BASS B-HOOD - cały czas czekam....
03-16-2011, 06:09 PM
(03-16-2011, 06:07 PM)allman napisał(a): Alfik wygląda na to, że mamy podobne preferencje jeśli chodzi o instrumenty raczej tak p.s. zerknij na priv 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|