04-25-2015, 09:46 AM
o jebaniutki
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Zdjęcia Sprzętu!
|
04-25-2015, 09:51 AM
Na tej fotce wygląda niestety jak jakiś niefortunny refin...
04-25-2015, 10:25 AM
Full oryginal ten lakier sie odbarwia na niebiesko pod wplywem zmiany temperatury zima jest czarny, latem blekitny
04-25-2015, 10:38 AM
Mam apre ferdkow i lakier niszczy sie tam w zupelnie iny sposob niz u ciebie;p
04-25-2015, 12:04 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-25-2015, 04:41 PM przez Kempes.)
Szit... nieciekawie to wygląda.
Próbowałem wygooglować coś w stylu "Fender body discoloration", ale nie znalazłem nic poza zżółknięciem białego lakieru, lub zzielenieniem Lake Placid itp... Jesteś pewien, że to nie refin?
04-25-2015, 03:31 PM
wyglada jakby ktos pomieszal dwa niekompatybilne lakiery...
04-25-2015, 04:50 PM
Kiedys na ebayu widzialem czerwonego jazza z tych lat i lapach po rogach taki sam niebieski odcien jak moj.. Co do sladow zuzycia... Basu nie mam od nowosci.. Gram na nim juz ze dwa lata,.. Odkad go mam, niewiele sie poprzecieral... Nie neguje, ze ktos mu w tych ubytkach lakieru pomagal grunt ze gra jak trzeba !!
04-25-2015, 05:42 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-25-2015, 05:42 PM przez ketchup_lagodny.)
04-25-2015, 06:17 PM
Jednym ruchem mozna zrobic tak , ze z refinu zrobi sie wspanialy lekko uzywany fender i daje glowe , ze nikt tego nie zauwazy. Od razu przestanie grac jak Sadowsky i zacznie znowu brzmiec jak przedtem...
04-25-2015, 08:11 PM
(04-25-2015, 05:42 PM)ketchup_lagodny napisał(a):(04-25-2015, 04:50 PM)yacoob napisał(a): grunt ze gra jak trzeba !!i tu juz jestes w błedzie refiny nie grają brzmią beznadziejnie jak sadowsky Chłopie kurcze mało śmieszne niestety te twoje żarty... Jak ktoś zdziera stary lakier opalarką albo chemicznie to gwarantuje Ci, że brzmienie takiego refina nie będzie nawet stać przy przeciętnym staruszku... Parę razy płakać mi się chciało jaką krzywdę, ktoś zrobił instrumentowi. Zrobienie dobrego refina bez popsucia brzmienia instrumentu jest ogromnie trudne i mega pracochłonne. W Polsce słyszałem tylko instrumenty po refinie robionym przez Witwę i Witkowskiego, które dawały radę z brzmieniem. Reszta z tych co słyszałem dostawała etykietkę natychmiast na allegro. Możesz oczywiście zrobić nie inwazyjny refin starego Fendera - tak jak ja zrobiłem w moim - zostawiasz nawet popękaną skorupę z Fullerplasu pod spodem i na zewnątrz kładziesz cieniutko nowe nitro - ale taki refin to nie refin ale to jeszcze nic... prawdziwe problemy z refinami zaczynają się przy 100 i więcej letnich skrzypcach... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
04-25-2015, 08:59 PM
04-25-2015, 09:23 PM
(04-25-2015, 08:59 PM)Basstard napisał(a): A tu takie rzeczy piszo: Wrzucałem kiedyś ten link. Wszystko się zgadza. Dla mnie instrumenty pokryte samym nitro, które ponoć "oddychają" to zwykle straszna porażka mają gumowo głuchawe brzmienie z dużą ilością ostrych nieprzyjemnych peeków w wysokim środku. Czym twardsze pokrycie tym lepiej. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
04-25-2015, 10:02 PM
To rozumiem, że korpusy nasączone wyłącznie jakimiś olejami to kibel, gówno i lipa z miodem?
04-25-2015, 10:23 PM
Miałem kiedyś takiego wine red , który podobnie się odbarwiał i to był oryginał..także niekoniecznie jest to refin...
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|